پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها «272»

عکسهای بازیگران سرشناس ایرانی در اینستاگرام را برایتان در ادامه آورده ایم که بیشتر درمورد زمین لرزه کرمانشاه ابراز همدردی کرده اند

 

پست همدردی مهدی سلطانی در دقایق آغاز پس از این پیشامد, احتمالا نخستین همدردی از میان چهره ها.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)مهناز افشار هم با مصیبت دیدگان غرب کشور ابراز همدردی کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)مرکز این زمین لرزه که گویا در خاک کشور عراق هست, طوری بوده که بیشترین صدمه و تلفات را متوجه استان کرمانشان و شهرستان هاي سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب کرده هست. برای مردم عزیز و خونگرم کرمانشان آرزوی صبر داریم. بیشتر چهره هاي عزیز از صبح امروز متوجه این مصیبت شده اند و موج واکنش ها از صبح امروز و هم زمان با درج این مقاله در حال شروع شدن هست, لذا در مقاله فردا بیشتر به این پست ها خواهیم پرداخت.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)بیشتر چهره هاي ما یک دوست عکاس همراه خود دارند, ولی ارمین یک آتلیه پرتابل همواره در کنارش هست. یعنی حتی یک عکس هم نمی‌توان از او یافت که در نور و کیفیت آن قصور شده باشد و کاملا آتلیه اي هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)آزاده سدیری و پردیس احمدیه در یکی از این عکس قشنگا در کنار حامد بهداد در توزیع خصوصی /منزل دختر/ در پردیس آزادی.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)حال مفید گلاره عباسی با دسته گل هاي نرگس و گردش پاییزی. / تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)جشن تولد همسر روناک یونسی با کیک عجیب و چندشی که عکس آن را ملاحضه می‌کنید. بنده که به شخصه به این کیک لب نمی‌زنم, شما را نمی‌دانم*
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)جناب همای فکر نکن با اینکار ها ما یادمان می رود که اسم اصلی ات سعید جعفرزاده احمدسرگورابی هست و با عنان موزون /پروازِ پرواز همای/ به پیشباز عکست برویم*
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)به علی ضیا می‌آید بیشتر نامش علی تحمیلی باشد* آن قدر که توسط صدا و سیما به مردم تحمیل شده و می‌شود.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)فرزاد فرزین در حال پرواز برای شروع تور آمریکای شمالی. آمریکای شمالی از سه کشور اصلی تشکیل شده, ایالات امریکا, کانادا و کشور مکزیک و در باقی کشور ها «گواتمالا, ترینیداد و توباگو, السالوادور, هندوراس و …» مجموعا 10 نفر هم ایرانی پیدا نمی شود. در کشور مکزیک هم که با داشتن آن همۀ موزیسین مفید به فرزاد نیم نگاه هم نمی‌اندازند.

 

کشور آمریکا هم که اوضاعش قاراشمیش هست و خود آمریکایی ها با هزار درود و صلوات از گیت فرودگاه رد می‌شوند چه برسد به ایرانی ها, پس تنها می‌ماند کانادا. پس فرزاد جان لازم نیست حرف هاي قلنبه سلنبه بزنی, بگو در راه کنسرت کانادا و تمام*
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)همین درود و تحویل گیری هاي شماست که آفتاب را پر رو کرده و به ابر هاي باران زا اجازه تظاهر نمی دهد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)رایان شجریان پسر کوچک استاد شجریانِ بزرگ با این عکس یادی از روزهای کودکی اش کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)ملیکا شریفی نیا 31 ساله شد و این روز را با این کیک که تصویرش را ملاحظه می کنید جشن گرفت. تبریک به یکی از فراهم سازی کنندگان اصلی سوژه هاي مطالبمان. ما از طرفدار هاي ملیکا هستیم*
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)من برویت نمیاورم, کوتاه میایم و یک سر به ایتالیا می روم تا آرام بگیرم.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)مهراب قاسمخانی با این پست گذر عمر را مثل پتکی سنگین بر سرمان کوبید. 12 سال از روز هاي توزیع سریال /شب هاي برره/ قبل هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)سلفی میلاد میداودی ستاره سابق تیم ملی و استقلال در کنار دختران جذاب و گیسوکمندش آمیتیس و آتریسا./ عکس های بازیگران
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)– امیر هیچکی نیومده فقط همین خانومه ست اونم داره با گوشیش عکس میگیره, یخورده ضایع نیست؟

+ میلاد به روی خودت نیار و تبسم بزن*
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)امیریل محترم در کنار بهزاد عبدی و بهروز شعیبی در حاشیه کار جدیدشان. بهروز شعیبی همین طوری ادامه دهد می تواند یکی از انتخاب هاي ایفای نقش سهراب سپهری در سریالهای پیش رو باشد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)آن‌قدر به سلفی هاي خود افکت بدهید و روتوش کنید تا امیر کربلایی زاده 45 ساله به سامیار 16 ساله تبدیل شود.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)پوستر خلاقانه مجموعه جدید رضا یزدانی که به زودی عرضه خواهد شد. امیدواریم رضا در مجموعه جدیدش خاطره کارهای مفید قدیم را زنده کند.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)شاهین جمشیدی از این دوربین هاي پهبادی خریده هست. مد جدیدی که تا چند ماه آینده خیلی همۀ گیر تر خواهد شد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)حسام نواب صفوی وکیل پایه یک دادگستری با آن همۀ دبدبه و آن همه ي کشته مرده در پروژه جدید سید جواد هاشمی نقش یک پلنگ را نقش بازی کرده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)شیرین بینا و مونا فرجاد به مناسبت تولد گلاب آدینه وی را حسابی به هزینه انداختند.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)الناز شاکردوستِ پر کار در این روز ها این عکس را در کنار فرزاد مؤتمن کارگردان خوش فکر سینما در پشت صحنه کار جدید جناب مؤتمن به اسم /سراسر شب/ به اشتراک گذاشته هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)بهمن خان دستور آرا و مهتاب بانو کرامتی به تماشای نمایش /شوایک/ رفته بودند که عوامل این نمایش یعنی امیرحسین رستمی, حامد کمیلی و مهران رنجبر این عکس را در کنار این عزیزان گرفتند.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)بهرام رادان سوار بر این خودروی کروک کلاسیک اعلام کرد که همۀ ما را دوست دارد. اوکی, اکنون که اینجور هست ما هم به دوست داشتنش فکر می‌کنیم.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)پس از دعاهای مفید حدیث فولادوند و شب پر آرامشی که برای همه ي آرزو کرده بود, خواب از چشم نصف ایران ربوده شد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)کیانوش رستمی با به اشتراک گذاشتن این عکس در کنار یک سگ گولاخ, از همۀ خواست که با طبیعت مهربان باشیم. چشم کیانوش جان, به شرطی که قول بدهی سگ تو هم با انسانها مهربان باشد*
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)مانی رهنما پس از سال ها چهره و مدل موی خود را تغییر داده هست که خب می توان خیال زد به چه علتی بوده* این سلفی آخرین پست مقاله امروز ماست. بار دیگر با هموطنان غم زده کرمانشاه ابراز همدردی می کنیم و برایشان آرزوی صبر داریم. تا فردا, یا حق.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (272)

 

مطالب مرتبط :

عکس های جنجالی بازیگران و ستاره ها «271»

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور «270»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «269»

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته «268»