پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها «309»

آخرین و تازه ترین تصاویر ناب بازیگران و ستاره هاي معروف ایرانی در حوزه ورزش و موسیقی برای شما علاقمندان به سلبریتی ها حاضر شده هست.

 

مقاله امروز را با برادرانه ي پیمان معادی و ارسطو معادی شروع می کنیم، به مناسبت تولد آقا ارسطو. عرض تبریک داریم خدمت آقایان معادی امیدواریم همۀ برادران و خواهران همه ي وقت برای هم قوت قلب و یار و رفیق باقی بمانند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)افرادی که از اینستاگرام خداحافظی می کنند انقدر چندان شده اند که آمارشان در خاطرم نمی‌ماند. شما بیزحمت یادتان باشد که سام قریبیان از اینستاگرام خداحافظی کرده هست و ببینیم که چند روز دوام می آورد. رکورد بیشترین دوام در دست بابک حمیدیان «3 سال پیش خداحافظی کرده تا اکنون» و کمترین دوام متعلق به امیر تتلو «12 دقیقه بعد از خداحافظی، بازگشت» هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)بهش نمی آمد دست بزن داشته باشد…

– شوهر خاله ام، پس از مشاهده این عکس در یکی از کانال هاي تلگرامی – با تیتر /ناگفته هاي زوج مشهور از دلایل طلاق/.

پ.ن: مربوط به گریم نمایش /آیینه هاي رو به رو/ هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)علی کریمی داشت ابی گوش میداد که ناگهان تصمیم گرفت این پست را بگذارد. آخرش هم کلی نشانه تعجب چید که به بار کنایی آن اضافه کند و تیتر یک خبرگزاری هاي ورزشی را فراهم سازی کند. اکنون شانس آوردیم وسط ترانه /آسون نشو، اي همسفر/ هوس پست گذاشتن نکرده

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)الناز شاکردوست در اتاق گریم خانگی اش. در منزل اش یک اتاق گریم ساخته که دیگر برای سلفی مجبور نباشد فیلم بازی کند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)بله آزاده بانو. همۀ چیز عادی هست کامنت ها هم فعلاً بسته باشد بهتر هست. ولی خب سرانجام تاریخ ویزا به آخر خواهد رسید و دل کندن از محیط هاي خصوصی و محارم و نوشیدنی هاي مجاز بسیار دشوار خواهد بود و از آن دشوار تر، بردباری گرمایِ شهر تهران که این روز ها هیچ بادی در آن نمیوزد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)فقط امیدواریم این رخداد تصادفی بوده باشد و نه تعمداً و برای جلب دقت! خیلی در این راستا مشکوکیم!

پ.ن: آرزوی سلامتی داریم برای خاطره حاتمی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)باز مجدد روی به وخامت گذاشته هست این حال غریب. آن قدر که حسام تاکید دارد شبیه الویس پریسلی هست، خود الویس خدابیامرز تاکید نداشت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)گربه هم نشدیم تا زیر طلایی ترین پنجه هاي دوران نوازش شویم. هی روزگار… عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)علی زند وکیلی و برادرانش در حاشیه کنسرتِ علی. علی جان یقین کن کمی هم آرام تر رفتار می کردي باورمان میشد که با هم خیلی خودمانی هستید. نیازی به اینکار ها نبود.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)جشن تولد پژمان بازغی پرسپولیسی در بین سه استقلالی در پشت صحنه کار جدیدشان به کارگردانی سامان سالور. در کنار آزاده طارعی و ساسان سالور.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)شهید محسن حججی یگانه قهرمان این روزهای قلب ایرانیان هست و فاتح بلند ترین قله بهشت. سربازی که به جبر زمان از قافله کربلا جامانده بود چند روز پیش به مولای شهیدش ضمیمه، با نگاهی که غرور، عشق و عزت را مجدد معنی کرد و مرگ و وحشی هاي تکفیری را به خواری درآورد. کاش میشد پی نگاهِ محسن رفت. کاش میشد از روی دستش نوشت. کاش میشد مانند محسن، آدم یک جوری بمیرد که نمیرد …

 

واکنش ها به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی بی شمار بود که پست امین زندگانی را به نمایندگی انتخاب کرده ایم.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)مهدی طارمی، فرهاد ظریف و لیلا بلوکات با اتومبیل شخصی مهدی به مشهد رفته اند تا در یک جشن خیریه شرکت کنند. بله، اجرتان با خدا.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)سلفی مهدی سلوکی و همسرش، طبق معمول بدون هیچ توضیحی. مهدی در سلفی ها فقط می‌خواهد تذکر کند که همسر دارد وگرنه علتی ندارد که هر دو ماه یک‌بار یک سلفی دو نفره بی هیچ توضیحی به اشتراک بگذارد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)– ببَر استقلال.. ببر… چون اگه یه بار دیگه ببازی تو و بازیکنات عین خیالتون نیست.. این ما استقلالیاییم که باید حرف بشنویم و تیکه ها رو بردباری کنیم…. ببر استقلال که اگه این بار هم نبری نمیگن بدنسازی شون سخت بوده.. نمیگن تیم هنوز جا نیوفتاده… میگن دشوار از شماست.. میگن دشوار از غیرتِ بازیکناسست! ببر استقلال…

 

و آن گونه بود که استقلال نخستین پیروزی فصل اخیر را به دست آورد

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)الناز حبیبی در روز تولدش آن گونه از همه ي افرادی که با یادش بودند تشکر کرد. تبریک به الناز عزیز، بازیگر خوش اخلاق و محبوب سینما و تلویزیون.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)ضد تبلیغ صابر ابر برای نمایشگاه پانته آ پناهی ها و رفقایش. کلا صابر هرچیزی را تبلیغ کند، ناخود با خبر ضد تبلیغ می شود. خود من قصد داشتم به این گالری بروم و اکنون با مشاهده این تبلیغ، منصرف شدم. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)عکس یادگاری سیدعلی صالحی در کنار سیدشهاب حسینی پس از تماشای نمایش /اعتراف/ که به شب هاي پایانیِ اجرایش نزدیک می شود. نمایشی که به اندازه یک فیلم سینمایی برای شهاب نان داشت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)فلور نظر هوش اقتصادی بی نظیر اي دارد. تا دیده که نود درصد کشور با چالش کم آبی و کمبود مراتع رو به روست، فهمیده که پول در پرورش شتر هست و سریع یک شترداری به راه انداخته هست.

 

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)دوستای قدیمی، کارهای خودمانی…. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)سلفی پردیس احمدیه و آزادی سدیری، دو بازیگر جوان سینما و تئاتر در یک بالابر، با فیلتر هاي محبوب اینستاگرام. باز خدا را شکر خودشان را شبیه موش کور و روباه مکار نکرده اند. پردیس سال قبل با فیلمِ /لاک قرمز/ درخشید و آزاده سدیری با فیلمِ… چیز، نوک زبانم هست.. فیلمِ…. بدبختانه بانو سدیری فعلاً مجال درخشیدن در هیچ فیلمی را پیدا نکرده اند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)منوچهر جان، شما لطف کن و به جای سوفیا گفتگو نکن، صبر کن خودش بزرگ می شود و پست می‌گذارد. انقدر نمکِ بالای خونت را به حراج مگذار.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)افشین سنگ چاپ و خانواده عزیزش در کنار حیوانات خانگی شان. بله. افشین خان نامش جانورِ خانگی هست، نه منزل ي حیوانی! در هیچ منزل اي این شمار مگس هم پیدا نمی‌شود که شما سگ دارید. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)نوید محمدزاده هم مانند همۀ ي چهره ها از شهید حججی یاد کرد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)تبریک تولد ساده مستانه مهاجر به همسرش پژمان بازغی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)سلفی جواد نکونام و پسرش آریان در حال اتومبیل سواری. جواد جان شمار قلب ها با رنگِ انها کمی ناهمخوانی دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)سلفی بازی نگین معتضدی در کنار ترلان پروانه در شروع پروژه جدیدشان که اشاره اي به جزئیات آن نشده هست. 

 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)سعید عرب و همسرش در نخستین سالگردِ ازدواجشان.

نه تو رو خدا بیا و شاد نباش!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)وحید طالبلو همسرش با این عکس، انقلابی در کاهش وزن هموطنان ایرانی به پا کردند و هزاران کیلو گوشت تن کاربران اینستاگرام را ریختند و اَت مَتی برای هیچ کس باقی نگذاشتند!

قدم نورسیده که گویا در کشور آمریکا به جهان خواهد آمد، پیشاپیش مبارک باشد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)فقط عماد به یاد مرتضی پاشایی بود، در سی و دومین سالگرد تولدش. روحش شاد و یادش گرامی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)الیکا عبدالرزاقی بازیگر خونگرم و دوست داشتنی سینما و تلویزیون هم در این روز ها سی و هشت ساله شد. تبریک بی آخر. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)کاملاً مشخص هست که امیر کاظمی از آنهایی هست که با عکس ها و سلفی هاي وقت و بی وقت اش همه ي را کلافه می‌کند. سروش صحت هم در معذوریت باقیمانده که در فصل دوم ازش بهره گیری کرده.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)جهت تلطیف فضا. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)جهت تثبیتِ لطافت فضا.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)جهت ویرانی لطافت تثبیت شده ي فضا.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

نعیمه نظام دوست آن‌قدر که دیشب از حضور خداداد در مراسمشان احساس غرور کرده بود، از صعود تیم ملی به جام جهانی 98 نکرده بود. در کنار مرجانه گلچینِ همۀ وقت} حاضر در همۀ جا، ماهچهره خلیلی، فلور نظریِ شتربان و مادر پلاستیکِ ایران.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)کاملاً مشخص هست که پژمان و برادرش به تاکید خواهرشان این سلفی را گرفته اند. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)دعوت ترانه علیدوستی از مردمان فوتبال برای پشتیبانی از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که در معرض یک محرومیت بزرگ قرار دارند. گرچه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اخطار داده که اگر متوجه دخالت دولت در تیم ملی این کشور شود، از حضور ایران در جام جهانی روسیه جلوگیري خواهد کرد. خلاصه اینکه کلا وضعیت قاراشمیش هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)مهدی پاکدل در نقش رستم در نمایش /سی/ در قصر سعد آباد. همینکه از احمد ایراندوست و داریوش محترم برای نقش رستم بهره گیری نشده خودش پیشرفتی به حساب می‌آید.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)فقط همین کارمان باقیمانده بود روزبه جان! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)حامد جان ناراحتی می تواني سلفی نگیری. ما مجبور به مشاهده قیافه در هم کشیده ات در سلفی ها نیستیم. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)مفید شد که مهراوه در هنگ کنگ یا شهر دبی زندگی نمی کند، وگرنه در مواجهه با آن شمار برج و آسمان خراش قطعا تشنج می کرد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)بازیگر اخیر پروژه پایتخت به روایت محسن تنابنده. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)سلفی کیمیا علیزاده و رفقایش پس از گذراندن یک روز مفید.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)مصطفی زمانی، غزل شاکری و مازیار میری در توزیع خصوصی فیلم /سارا و آیدا/ ساخته اخیر آقای میری که یکی از فیلمهای نا پیروز جشنواره بود و اکنون امید به موفقیت در توزیع دارد، که بعید می‌دانم. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)چندی از عوامل و بازیگران پروژه /سی/ که در همین چند شب طرفداران بی نظیر زیادی به دست آورده و همگی چشم براه تمدید اجرا ها و مشاهده مجدد آن میباشند. مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، پانی‌بال شومون، دلیا آرام و سایر عزیزان در عکس حضور دارند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)عکس زیبای رضا صادقی و بال هاي پروازش. ویانا بانو از حیث شباهت ورژن کوچک شده و بدون ریش پدرش هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)پست اخیر و نو میک آپِ بهاره افشاری که لایک داداشی را به همراه داشته هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)عیادت میترا حجار از اسطوره اش که بی حدس اسطوره همۀ سینما رفقا هست. آرزوی سلامتی داریم برای استاد محمدعلی کشاورز.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)بهرام رادان را به قصد کاراکتر /زال/ پدر رستم گریم کرده اند، ولی بدبختانه اکثر شبیه دنریس تارگرین شده هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

احسان علیخانی به تماشای کنسرت سینا شعبانخانی رفته بود که این عکس را در آخر در کنار هم گرفتند. من می دانم در این گرما این کت ها را چطور بردباری می‌کنند. چه کسی مجبورشان کرده؟! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)تلاش هاي بی وقعه تینا پاکروان و پرویز پرستویی برای جذب همکارانشان برای حضور در کافه تازه راه اندازیِ عزیزان، تا این جا به افسانه چهره آزاد ختم شده هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)جواد عزتی و مه لقا باقری در توزیع خصوصی فیلم /زادبوم/ ساخته ابوالحسن داودی که پس از قریب به 10 سال رفع دستگیر شده و به توزیع درآمده هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)امید جهان در کنار سعید مشهور پس از اجرایی که شب قبل در مراسمی خصوصی داشت. امید جان چهلم هم نه، دست کم صبر می‌کردی شب هفت پدر بگذرد، بعد به فکر اجرا میافتی! جنس آهنگهایت هم که ماشالله کاملاً منطبق با فضای غم هست!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)کاوه آفاق قصد داشت به مراسم ختم یکی از آشنا ها برود که در مسیر نظرش تغییر یافت به توزیع خصوصی /زادبوم/ رفت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)مشارکت شهرام قائدی و بانو ثریا قاسمی در سریال اخیر /حمید نعمت الله/. اینکه جناب نعمت الله باز هم قرار هست سریال بسازد، خبری بسیار مفید برای تلویزیون و مخاطبان اش هست. به انتهای مقاله امروزمان رسیدیم. از همراهی با ارزشتان بی نهایت متشکریم. تا فردا، وقتتان بخیر.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و هنرمندان معروف ایران «308»

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی «307»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما «306»

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان «305»