پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها «339»

آخرین و جدید ترین عکس های بازیگران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شما مخاطبین گلچین شده هست که در ادامه می‌بینید.

 

شروع می کنیم با این عکس خواهرانه _ پاییزی از شبنم قلیخانی و خواهر عزیزش در یک گلخانه. با حضور افتخاری همسر و فرند شبنم در بازتاب شیشه.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

یوسف صیادی هم عکسی از دوران خدمت سربازی خود به اشتراک گذاشت. گویا در آن دوران بچه ها را پس از دوره راهنمایی راهی خدمت می کردند, یا احتمالا هم یوسف زیادی برای خدمت کردن شتاب داشته هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

باریکلا و خسته نباشید به سهراب مرادی عزیز شیرمرد اصفهانی وزنه برداری جهان که توانست پس از 18 سال رکورد جهان را افزایش دهد. به امید رکوردهای بالاتر در المپیک و مسابقات پیش رو.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

عکس یادگاری بهنوش طاطبایی در کنار عادل فردوسی پور که به تماشای نمایش /آیینه هاي رو به رو/ رفته بود.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

بهرام خان شاه محمدلو در کنار همسرش راضیه برومند, در حال بازدید از یک گالری. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

خودزنی بی پیشینه شهره سلطانی با به اشتراک گذاشتن عکسی از دوره تاریخی کاکُل و اِپُل.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

و اما سوال روز این عدد! «قول می‌دهم جوابش فراموش نشود» این عکس متعلق به کودکی هاي کدام بازیگر عزیز هست؟

راهنمایی; مهران رجبی نیست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)سلفی نعیمه نظام دوست در کنار سروش جمشیدی و همکارشان در پشت صحنه کار اخیر سعید آقاخانی که جزئیاتی از آن در دسترس نیست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)بهار بانو اتفاقی برای برزو افتاده؟ همینجوری بی علت و مقدمه کمی نگران شدیم.  

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)پرستو بانو اکنون آن عزیز در شعرش یک چیزی گفته, شما خودت را سوژه نکن. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)پژمان بازغی و میلاد حسین پور در گذر زمان. سمت چپی در فیلم /ناهید/ هست و سمت راستی در فیلم اخیر عزیزان که نامش را نمی دانم.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)خاطره بازی میترا حجار به مناسبت اول مهر, با دلنوشته اي از طناز خوبمان پوریا عالمی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)زوج هنرمند, حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در فرش قرمز یک مراسم که فکر کنم توزیع خصوصی فیلم /دریاچه ماهی/ هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)سمیرا حسنپور عکسی از روز اول مدرسه اش نداشت و به جای آن عکسی از جشن تکلیف خود به اشتراک گذاشت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)یغما گلرویی هم خواسته ذهن مخاطب را درگیر خودش کند و بدون این که خود را در عکس مشخص کند عکسی دسته جمعی از دوران ابتدایی گذاشته. کامنت ها را هم بسته که فضا را مرموز تر کند. نمی‌داند که تنها واکنشمان به این عکس, اسکرول به پایین هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)رویا میرعلمی هم عکسی از دوران دانشگاه خود به اشتراک گذاشته هست. گرچه آن موقع بینی اش اورجینال بود و باعث شده تشخیصش در عکس کمی سخت باشد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)عکس شیرین شاهرخ استخری و پناه بانو که به زودی بر جلد یکی از مجلات کیوسک نقش خواهد بست. 

عکس بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)عکسی قدیمی از دورانی که مهدی ماهانی دغدغه هایي فراتر از دیده شدن مچ پاهایش داشت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)باز سازی بینظیر یک عکس قدیمی توسط نوید محمدزاده و رفقای قدیمی اش. چقدر این جور عکس هاي حس و حال خوبی دارند. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)سوگل طهماسبی در آخرین روزهای سرسبزیِ جنگل هاي شمال. از یک ماه دیگر شمال و طبیعتش, هزار رنگ و خواستنی تر از هر بار دیگر خواهد شد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)دعای مفید و خواندنی عمو رضا رویگری برای تمامی بچه مدرسه اي ها.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)حسین یاری و عزیزانش در جشن تولد 24 سالگی پسرش آقا سروش. مبارک ها باشد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)صبحانه رمانتیک بابک حمیدیان و مینا ساداتی به رخداد یکی از رفقا.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)عکسی فوق العاده از سال هاي ابتدایی دهه هفتاد, مربوط به سریال /مهر خوبان/. وقتی که امین حیایی, امیررضا دلاوری و درستکار میرزا آقایی در روزهای ابتدایی درخشش خود در تلویزون بودند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)همایون خان ارشادی و همسر عزیزش در حاشیه یک مراسم هنری. 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)دیروز زادروز استاد حسین منزوی, یکی از شاعران برجسته معاصر بود که تصنیف ها و اشعار ماندگاری برای ادبیات ایران به یادگار گذاشته هست. عباس سجادی با این عکس قدیمی از ایشان یاد کرد و یادشان را زنده کرد.

/به سینه می زندم سر, دلی که کرده هوایت

دلــی کــــه کرده هـوای کرشمه‌هاي صدایت

نه یوسفم, نه سیاوش, به نفس کشتن و پرهیز

کـــه آورد دلــــــم اي دوست! تاب وسوسه‌هایت/

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)در محضر معشوق و مولایش.

محرم سال جاریِ آذری ها محزون تر از هر سال دیگر هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)اکنون که وضعیت استقلال شلم شورباست و هیچی سرجایش نیست, محسن فروزان هم کوشش در گرفتن ماهی از آب گل آلود دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)رضا گلزار عکسی فوق العاده از کودکی هایش به اشتراک گذاشته هست. وقتی که قهرمان شنای مدرسه شده بود. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)مادرانه هاي شهرام قائدی و مادر عزیزش که چند روزیست مهمان پسرش هست. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)لاله اسکندری هم هر چه عکس سه در چهار از دوران مدرسه داشت کنار هم چید و این پست را گذاشت تا نرگس محمدی فداتِ شکلِ ماهش شود.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)واکنش فریبرز عرب نیا به باز شدن مدارس. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)واکنش فریبرز عرب نیا به سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

واکنش فریبرز عرب نیا به اعدامِ آدمکش آتنا

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)واکنش فریبرز عرب نیا به توزیع سی باره ي سریال مختارنامه از تلویزیون.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)سپهر جان مراقب باش سلول هایت جِر نخورند یک وقت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)آرام جعفری هم عکسی بانمک از روزهای مدرسه خود به اشتراک گذاشته. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)عکس مربوط به نخستین روز مدرسه احمدشاه قاجار نیست و مربوط به نخستین روز مدرسه بهرنگ علوی هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)ممنون از هاینه عزیز که روز اول مهر را در کنار کودکان کار و در مدرسه مخصوص این کودکان گذراند و روز خوبی برای این عزیزان رقم زد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)پست امید حاجیلی به مناسبت تولدش. تبریک بی آخر به خواننده خوش فکر و کاردرست کشورمون.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)بانو رابعه مدنی, مادربزرگ مهربان سینما به همراه فرزند هنرمندش امیر شهاب رضویان در حال گشت و گذار در اروپاست. آرزوی سلامتی داریم برای همۀ مادر هاي نازنین. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)انتظار می رود که بهاره رهنما اسم /امیر خسرو/ را روی پیشانی اش تتو کند. می دانم کار عجیبی هست, ولی خب این انتظار در افکار عمومی وجود دارد! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)انقلابی دیگر در عرصه /دایورت/. ترلان پروانه بار دیگر با کمک فالوئر هایش حماسه آفرید و مرز هاي /دایورت/ را با یک پست جابجا کرد! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)هانیه جان مفید شد همین را هم از دست موش هاي منزل نجات دادی وگرنه برای اول مهر مجبور بودی عکس فارغ التحصیلی ات را بگذاری.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)مقاله را با یکی دیگر از ماجراهای خواندنی مهراب قاسمخانی به آخر می بریم.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها (339)

 

مطالب مرتبط :

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس «338»

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها «337»

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها «336»

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی «335»