پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)

عکس های بازیگران + داغ خبری «314»

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در ادامه دیدن نمایید که از میان برترین ها و پرلایک ترین ها گزینه شده هست.

 

سلفی بانو هاي بازیگر در توزیع خصوصی فیلم (فصل نرگس) ساخته نگار آذربایجانی که در ارگ تجریش برگزار شد. با حضور یکتا ناصر, الهام پاوه نژاد, نازنین بیاتی و پریسا قهرمانی منتقد سینما. فیلمی که با دقت به مجموعه فیلمهای در حال توزیع, ارزش سینما رفتن را دارد.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)

یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران پنجشنبه هفته پیش در کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد و بار دیگر جمعی پرستاره را رقم زد و خوراک پست عکاسان و صفحه هاي طرفداری را تا یک ماه دیگر فراهم سازی کرد. سارا بهرامی و هستی مهدوی در حال ورود به همین مراسم.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)نازنین کریمی با ظاهر عجیب اش در این مراسم. اگر اشتباه نکنم در قبل از اجزای این لباس در حمام هاي عمومی و توسط آقایان ارجمند بهره گیری میشد تا خدایی نکرده جو عمومی حمام ها مکدر نشود, ولی خب امروزه در لباس پلوخوری ستارگان سینما تجلی یافته و باعث تکدر جو عمومی اینستاگرام شده هست. کدام بهره گیری بهتر بود؟

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)افسانه پاکرو هم در این مراسم حضور پیدا کرد. شاید به این علت که به او خبر رسیده بود که قرار هست از استاد کیارستمی در این مراسم تجلیل شود.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)این استوری خوشگل و مفهومی که ملاحظه می‌کنید, توسط یکی از نمایندگان ارجمند مجلس آپلود شده هست. نماینده عزیزی که علاقه زیادی به گیلاس دارد!

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)همسر و فرزند شهاب حسینی نمایندگان شهاب برای حضور در مراسم گوناگون میباشند و چه نمایندگانی از این بهتر؟

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)احسان خواجه امیری در کنار همسر و فرزند عزیزش پس از آخر یکی از کنسرت هاي شب هاي قبل وی.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)خیلی وقت بود هانیه از این تصویر ها نگذاشته بود و نگران شده بودیم. گرچه نگران حال دوست عکاسش! موضوع دیگری که مطرح هست, نقش آن ایموجی کوآلا در کپشنِ بیشتر پست هاي هانیه هست! منظورش چیست؟ با این موجود دوست داشتنی و خسته, همزاد پنداری می کند؟

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)جشن حافظ راکه یادتان هست؟ همان جشنی که چند هزار نفر دور هم جمع شدند و کف زدند و پاداش گرفتند. دیشب یک جشن دیگر در ادامه همان جشن گرفته شد تا برندگان جوایز بروند و پاداش شان را بگیرند! کلاً دنبال بهانه برای تصویر گرفتن و نشان دادن لباس هایشان میباشند. الناز شاکردوست در همین جشن.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)سلفی دوست داشتنی گلاره عباسی و پدر عزیزش در حال گشت و گذار.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)ژوله ي ما 37 ساله شد و این عکسی از جشنِ تولد سه نفره شان در کنار همسر و دخترک اش گندم کوچولو, در یک کافه هست. تبریک بی آخر به امیر مهدی عزیز. انشاالله همۀ وقت} سلامت باشد. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)جمشید خان هاشمپور به همراه دختر عزیزش در مراسم جشن حافظ 2. عکاس عجب دل و جرأتی داشته!

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)تصویر زیبای علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در حاشیه جشنِ تولدی که برای امید معلم گرفته بودند. ما که در این تصویر هاي اثری از تولد نمی‌بینیم.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)آیا می دانستید اگر یک فوتبالیستی با یک فوتبالیست دیگر رابطه تصویری برقرار کند و شاتی از آن را در اینستاگرام نگذارد, از لیست تیمش خط خواهد خورد؟

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)الهه منصوریان با این پست حسابی محمدحسین میثاقی را شرمنده کرد. میثاقی آن قدر شرمنده شده که شنیده ایم می‌خواهد گزارش و خبرنگاری فوتبال را کند بگذارد و به گزارش ووشو بپردازد.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)لیلا بلوکات از دست حمید فرخ نژاد آن‌قدر خندیده که فک اش از جای خود در رفته و مجبور شده با انگشت آن را نگه دارد.عکس های بازیگران + داغ خبری (314)رضا صادقی و دختر زیبایش /ایران/. چه بگوییم. ما هم مانند شما قیافه مان شبیه نشانه سوال شده هست. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)سلفی اي دیگر از جشن منتقدان سینما, با هنرنمایی نسیم ادبی, کمند امیرسلیمانی و بانوی آماده در تمامی سلفی ها, سرکار بانو الهام پاوه نژاد! یعنی اگر یک روزی در یک جایی فریده سپاه منصور به صورت اتفاقی افشین سنگ چاپ را ببیند و با او سلفی بگیرد, قطعا الهام پاوه نژاد هم در گوشه اي از کادر حضور دارد و تبسم می‌زند! 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)محرم نزدیک هست… سنگین تر بزن داداش!

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)تصویر یادگاری دسته جمعی عزیزان هنرمند پس از تماشای آخرین اجرای نمایش /لامبورگینی/. سامان احتشامی, سمیرا حسینی, میترا حجار, سیامک صفری و دخترش, نیوشا ضیغمی, بدل امیرمهدی ژوله, جوانی هاي والتر وایت, امیر عظیمی, اشکان خطیبی, سعید داخ و سایر عزیزان

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)وقتی دیرتر از ساعت تعیین شده به خانه بازمیگردی و پدرت را می بینی که منتشرت هست.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)نوید محمدزاده در حاشیه جشن منتقدین سینما که از آن هم پاداش گرفت. کلا هر جشنی باشد اول پاداش نوید برای مکمل نقش مرد را کنار می گذراند و سپس بازی بقیه را داوری می‌کنند. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)ویدا جوان با لباسی به طرح گبه در این مراسم شرکت کرده بود.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)در ادامه پرش هایمان از این مراسم به آن مراسم, بازمیگردیم به توزیع خصوصی فصل نرگس و تهمینه میلانی و السا فیروزآذر.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)بانو افسر اسدی در جشن جوایز جشن حافظ. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)این بار مربوط به توزیع خصوصی فصل نرگس هست. یکتا ناصر و شایسته ایرانی, دو بازیگر مفید این فیلم.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)واقعا تصویر ها خیلی مفید بُر خورده اند :»»»

ماهچهره خلیلی در جشن منتقدین سینما.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)غزل شاکری در این یک سال کل کم کاری هاي دوران فعالیت هنری اش را جبران کرده و در همۀ جا حضوری فعال دارد. این بار در جشن منتقدین سینما.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)طناز بانو طباطبایی در حال رابطه برقرار کردن با گربه اي که روی دیوار ساختمان کانون پرورش فکری کودکان در حال دقت کردن بود. کلاً نود درصد گربه ها نود درصد از روزشان را در حال دقت کردن میباشند. ده درصد بقیه اش را هم میدوند.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)جواد عزتی و همسر جان در توزیع خصوصی فیلم /فصل نرگس/. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)هادی حجازی فر و پاداش اش از جشن منتقدین سینما.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)تصویر دیدنی ستاره ها, در حاشیه مراسم اعطای جوایز جشن حافظ. نگران نباشید, همۀ اعضای آماده در تصویر که به هم مماس اند, با یکدیگر محرم اند. مجید مظفری و دخترش, رضا یزدانی و زن و بچه اش, امین زندگانی و همسرش.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)رضا گلزار و ساره بات در جشن پشتیبانی از پلنگ ایرانی. «مثلاً جشن حافظ نیست و تنوع در مراسم داریم» 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)چه عجب از دایره آن چند مراسم خارج شدیم! و گرچه وارد یک مراسم دیگر شدیم. تصویر یادگاری هدایت هاشمی و همسرش در کنار مسعود خان کرامتی در مراسم توزیع خصوصی /گذر موقت/. فیلمی به کارگردانی افشین هاشمی که هنرنمایی هم زمان مسعود کرامتی و اسماعیل محرابی در آن بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی هست. علی الخصوصی عمو اسماعیل محرابی که خیلی وقت بود خبری ازش نبود

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)شیرین اسماعیلی بازیگر مفید و کم حاشیه سینما و تلویزیون در کنار همشهریِ عزیزم گیتی خامنه, در یکی از مراسم بالا!

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)تصویر یادگاری بهاره کیان افشار و نوید محمدزاده در کنار ستارگان نمایش /سی/ و پس از تماشای آن. کنسرت – نمایشی که می تواند یکی از شاهکار هاي این چند سال در عرصه هنرهای نمایشی اسم بگیرد. علی الخصوص هنرنمایی ناب سهراب پورناظری و آواز بی بدیل همایون شجریان و گرچه بازی مفید بهرام رادان, دلنیا آرام, مهدی پاکدل و صابر ابر.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)حامد بهداد در کنار استاد داریوش مهرجویی پس از دریافت پاداش اش از جشن منتقدین سینما. جناب مهرجویی هروقت برای خرید شلوار به بوتیک می روند, به مغازه دار می گویند /یه شلوار پلوخوریِ راحتی بده/.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)شبنم قلیخانی و دخترش در زیر مجسمه الهه اسپایدر من در یونان باستان.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)وقتی داری اینستاگرام چک می کني که ناگهان پدرت موبایل ات را می‌بیند.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)رضا نیکخواه بازیگر کهنه کار خنده دار به همراه دخترش در کنار مهران مدیری و همکارشان در پشت صحنه برنامه دورهمی که گویا قرار نیست برنامه هاي از پیش ضبط شده اش به آخر برسد! مهران مدیری حتی اگر روزی چهار برنامه هم ساخته بود, طبیعتاً تا الآن باید تمام میشد.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)سلفی عزیزان در حاشیه کنسرت بهنام بانی, تنها خواننده اي که بدون بیرون دادن حتی یک مجموعه, در همه ي جای ایران کنسرت برگزار می کند و مفید هم میفروشد. امید معلم, جواد عزتی, مه لقا باقری و ترلان پروانه در تصویر حضور دارند.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)ملیکا جان زحمت بنده خدا را دوبرابر نکن. عکست را بگیر و پاشو. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)وقتی کیفت از روی دوشت افتاده, ولی ژست برای عکاس مهم تر از برداشتنِ آن هست!

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)حمیرا ریاضی و دخترش در حاشیه جشن منتقدین سینما.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)به نظر شما روی لثه بالای دندانهای خاطره چه چیزی بوده که مجبور به این سانسور شده؟!

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)شقایق فراهانی علاقه عجیبی به نوشته هاي پشت وانتی دارد و هفته اي چند تصویر از این نوشته هاي دیدنی می گذارد.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)تصویر یادگاری عمو اکبر عبدی و ارژنگ امیرفضلی در کنار استاد ایرج مهدیان, خواننده قدیمی و پرطرفدار کشورمون که مانند خیلی هاي دیگر دور از فضای موسیقی هست و در گوشه و کنار این شهر, عمر خویش را میگذراند. آرزوی سلامتی داریم برای این هنرمند با ارزش کشورمون. 

/آدم یه روز جهان میاد یه روز هم از جهان میره
کسی که عاشق نباشه تنها میاد تنها میره
آدم یه روز جهان میاد یه روز هم از جهان میره
کسی که عاشق نباشه تنها میاد تنها میره/

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)علی جان /لوس/ را قبول داریم, ولی اگر کسی بهت گفته /جذاب/ هستی, قصد گول زدن و تخربت را داشته! 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)بله. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)کار خوبی کردید حامد جان. پاسخ توهین, توهین نیست. 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)آزاده بانو آرامش داشتی کامنت ها را نمی بستی.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)پانته آ بهرام در حال بازدید از یک گالری. واقعا این لباس ها را از کجا گیر می آورند؟ 

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)سحر قریشی کلا کم نمی آورد. یعنی کم آوردن در ذاتش نیست! کفش هاي بهنام بانی جان هم که از جنس پوست آفتاب پرست میباشند و بسته به موقعیت تغییر رنگ می دهند.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)

واکنش حامد بهداد به گرد و خاک استاد جمشید مشایخی در جشن منتقدین سینما. آرزوی سلامتی داریم برای همه ي بزرگان سینما, علی الخصوص استاد جمشید مشایخی و استاد عزت الله انتظامی که هر دو از ستون هاي سینما میباشند.

عکس های بازیگران + داغ خبری (314)

 

مطالب مرتبط :

جدیدترین عکس های بازیگران «313»

عکس های بازیگران سری جدید «312»

عکس های بازیگران اخبار ستاره های معروف «311»

عکس های بازیگران و اخبار چهره های مشهور «310»