پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها «322»

جدید ترین عکسهایی که بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

 

شروع می کنیم با این سلفی خواهر و برادری از کیمیا علیزاده قهرمان ارزنده کشورمون و برادر عزیزش, در حال گشت و گذار در شمال کشور. نیایش می‌کنیم دوران مصدومیت و نقاهت کیمیا هر چه زودتر به اتمام برسد تا بتواند در المپیک توکیو بار دیگر سربلندی آفرینی بکند.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)سلفی مونا فرجاد, نورا هاشمی و پسرش اوستا به همراه بانو گلاب آدینه در یک رستوران, پس از اجرای نمایش /شیرهای خان بابا سلطنه/. نمایشی به کارگردانی افشین هاشمی که این شبها در پردیس تازه راه اندازی شهرزاد, نزدیکیها خیابان جمهوری و امیر اکرم.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)استوری بدون شرح خاطره حاتمی. خاطره دیده هست دیگر عکس خودش آن طور که باید دقت ها را جلب نمی کند, روی به موارد جذاب تری آورده هست. 

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)سحر قریشی بدون هیچ توضیحی این عکس را به اشتراک گذاشتِ تا خدایی نکرده قیافه اش از یادمان نرود.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)الناز حبیبی که این روز ها در اروپاست, این سلفی را در کنار دو تن از عزیزانش به اشتراک گذاشت. به همراه حجابی که به لطف قلم نقاشی استوری ایجاد شده هست. الناز جان مراقب باش! بادهای اروپا شدید میباشند و خبرنگاران ایرانی هم کارشان را مفید بلدند. 

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)احسان روزبهانی, الیکا عبدالرزاقی, پرند زاهدیف شهرام حقیقت دوست, امین زندگانی و پرویز برومند در کنار بهنام بانی, پس از تماشایِ یکی از کنسرت هاي جدید وی. با این روندی که بهنام دارد و هر روز چند سانس کنسرت اجرا می‌کند, می‌ترسیم با شروع محرم و صفر دچار افسردگی پس از کنسرت شود

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)ترلان پروانه در حال تست کردن باد کولر در کنسرت زانیار خسروی.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)نوید محمدزاده با این استوری تولد رفیقش محسن کیایی را تبریک گفت. تبریک به این بازیگر مفید سینمای کشورمون.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)مزاح یغما گلرویی با سه عکس در سه زمان متفاوت در کنار بهرام رادان, از سال 84 تا همین دیروز در پشت صحنه نمایش /سی/. مانند همۀ وقت} طبع طنزش بسیار ازاردهنده هست و می تواند شما را از فرط خنده دچار مریضی هاي گوارشی بکند.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)

علی صالحی, محمد قاضی و دخترش به همراه سیدجواد یحیوی, سر میز صبحانه یک هتل در مشهد مقدس. خیلی تابلوست که به صورت اتفاقی یکدیگر را دیده اند.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)

عکسِ هنری ناراحت طور سارا بهرامی که برای یک تولیدی پوشاک گرفته شده هست. در واقع ایشان هم مدل شده اند.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)همایون شجریان, سهراب پورناظری, دلنیا آرام و سایر همکارانِ پروژه /سی/ در کنار استاد لوریس چکنواریان که به سعد اباد رفته و از تمرین عزیزان بازدید کرده بود. دلنیا آرام پیش از روی آوردن به تئاتر در ارکستر سمفونیک خوانندگی می‌کرد, از صدای سوپرانوی او چنین حدسی زده میشد که در کار موسیقی باشد.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)دو شهره و یک شبنم, که با هم یک گروه خوانندگی تشکیل داده اند و کنسرت برگزار می‌کنند, در یک کافه.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)حمید خان لولایی در کنار آکواریوم گنجنامه همدان. چند وقت پیش که به گنجنامه رفته بودم آکواریوم اش خیلی خالی بود. گویا ماهی هاي این آکواریوم تنظیم خانواده پاس نکرده اند.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)شهاب عباسی یا این سلفی در کنار حامد تهرانی از یک آلبوم خنده دار جدید خبر داد. سریالی به نام /هزارپایان/ که امیدواریم به تریج قبای طرفداران سریال /هزاردستان/ برنخورد. اتفاقا نام خنده دار جالبی هست.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)تبریک ساره بیات به عوامل و دست اندرکاران فیلم /زرد/ ساخته مصطفی تقی زاده که توانسته در یک جشنواره خارجی سربلندی آفرینی کند. فیلمی که گویا علاقه اي به توزیع شدن در ایران ندارد! 

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)بهزاد خداویسی و همسر جان در اختتامیه جشنواره فیلم سلامت.

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)تبریک فراوان به پسرِ مفید والیبال ایران. فرهاد قائمی 29 ساله شد.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)کافه اي که قبل تر ها از آن نیلوفر خوش خلق بود, اکنون به مدیریت جواد رضویان اداره می‌شود و آن را از نیلوفر خریده هست. جواد جان اگر قرار بود درآمدی داشته باشد امین حیایی به این راحتی ها از خیر آن نمیگذشت, به کاهدان زده اي!

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)خدا پدر پدیدآورنده ي اسنپ چت را بیامرزد که به این ابداع مسخره اش سوژه ما را فراهم سازی می‌کند. متین ستوده و رویا میرعلمی.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)آناهیتا بانو الآن مثلاً با این عکس ناراحت خواستی بگویی که خیلی باهوش هستی؟! چه دیدنی افسرده بودن خود را توجیه می کنید.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)خوشگل بروفه حسابی ماشین باز هست و بار ها عکسهایی از خود در کنار ماشین هاي لوکس و جذاب به اشتراک گذاشته هست. می توان گفت تقریبا همانقدر که صابر ابر به آشپزی علاقه دارد, خوشگل بروفه به ماشین و رانندگی علاقه مند هست. 

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)عکس شیرین و دیدنی عمو اسدالله یکتا در کنار همسر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای این زوج عزیز و خانواده خودمانی شان.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)روزبه جان وقتی روند چند ماه جدید پست هایت را بررسی کنی متوجه می شوي که کار تو دیگر از به حس رفتن قبل هست. این تو نیستی که در حس فرو می روی, بلکه این حس هست که مدتی می‌شود در تو فرو رفته هست! به خودت بیا برادر.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)مهناز افشار گوشواره جدید خریده هست و به عرف مادام العمر عکس آن را به اشتراک گذاشته هست.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)دیروز روز عکاس هاي دارای شلوار پاره بود که حامد کمیلی با این عکس به پیشباز آن رفت. تبریک به همه ي عکاس هاي عزیزی که شلوارشان جر خورده هست.  

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)سلفی هومن حاج عبداللهی در روزهای پایان فیلم برداری پایتخت 5. هومن حاجی عبداللهی, بهرام افشاری, ریما رامین فر, نسرین نصرتی به همراه سارا و نیکای عزیز.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)جعفر پناهی کارگردان کارکشته سینما در کنار آثاری جدید از استاد پرویز تنوالی, مجسمه ساز شهیر کشورمون. 

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)نمی دانم عکس جدید هست یا قدیمی, هر چه باشد دیدنی هست. فاطمه گودرزی در کنار خداداد عزیزی در روسیه.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)نوید محمدزاده به تماشای نمایش /شیرهای خان بابا سلطنه/ رفته بود که در اتمام این عکس را در کنار کارگردان و بازیگر اصلی آن گرفت.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)شک ندارم که این خادم عزیز از عمو پرونگ قول گرفته بود که عکس او را در اینستاگرام بگذارد و عمو هم بدقولی نکرده هست. به انتهای مقاله امروز رسیدیم. خوشحالیم از همراهی ارزشمندتان, خدانگهدار تا فردا.

عکس های بازیگران +دنیای خبرِ ستاره ها (322)

 

مطالب مرتبط :

دنیای خبر از بازیگران و هنرمندان مشهور کشور «321»

عکس های بازیگران +خبرهای داغ هنرمندان «320»

عکس های بازیگران +اخبار اینستاگرام ستاره ها «319»

جدیدترین عکس های بازیگران ایرانی و ستاره ها «318»