پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام «263»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در گالری عکس زیر دیدن کنید.

 

شروعی مفید با این پست تبریک به مناسبت تولد استاد کیخسرو پورناظری، تنبور نوازِ بلامنازع موسیقی ایران که پسرش سهراب زادروزش را به او تبریک گفته هست. تبریک بی پایان به موسیقی ایران.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)خبرهای مفید از سینما همچنان ادامه دارد و پس از رفع توقیف چند فیلم سینمایی، فیلم “مادر قلب اتمی” ساخته علی احمدزاده هم از حالت توقیف درآمد و در نوبت پخش قرار گرفت. فیلمی که ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان در آن هنرنمایی کرده اند.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)در ساعات پایانی باقی مانده به افطار که مخ آدم رد می‌دهد و نمی داند با موبایل چه کار کند.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)تاریخ معاصر فرهنگی ایران در این عکس فشرده شده، یک طرف ابراهیم گلستان با انبوهی از بسترسازی هاي فرهنگی و هنری و سمت دیگر آیدین آغداشلو که هنوز هم کسی به حوالی هنر بی بدیل او در نقاشی نرسیده، دو کهنسال غنیمت فرهنگی ایرانی در جایی خارج از ایران!
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)خاطره بازی ویشکا آسایش از هنرنمایی ماندگارش در سریال “امام علی «ع»” ساخته داود میرباقری که در آن نقش قطام را نقش بازی کرده بود و با همان بازی، در نوزده سالگی، چهره شد.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)عکسی دیدنی از کودکی هاي پزشک/شوالیه علی فتح الله زاده که این روز ها بیش از قبل جای خالی اش در استقلال حس می شود. نشستن حاج فتل بر جای مدیر عاملی که فوتبال ایران را تحقیر و جوانان آینده دار تیم را بذل و بخشش کرد، خواسته بیشتر هواداران این تیم بزرگ هست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سلفی پانته آ بهرام و همکاران «که یکی از آنها سارا رسولزاده هست» در حال تمرین تئاتر. اینکه تمرین تئاتر چرا در سالن جلسات در حال برگزاری هست، موضوعی هست که به خودشان مربوط هست. درضمن با دقت به اوضاع نور خورشید در عینکِ پانته آ و چشمک زدن کیک و فلاسک در عکس، طاعات عزیزان هم قبول باشد!
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)اگر شما در حال وُرک درست حسابی بودی که وقت نمی کردی استوری بگذاری.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)کلوز آپ سحر قریشی بدون هیچ توضیحی. اینکه روسری را مانند ق… گردنبند دور گردن میبندند، مُد اخیر هست؟!
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)روشنک عجمیان در حال اوپتومتری.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)منزل – آرایشگاه – آتلیه – منزل – اینستاگرام. مسیری که امیرمحمد زند روز قبل طی کرده بود.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)با هیچ زبانی نمی‌توان از فریدون آسرایی بابت فعالیت هاي خیرخواهانه اي که اخیراً برای نجات محکومین به قصاص انجام داده هست، تشکر کرد. واقعاً دمش گرم.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)کاوه یغمایی در حال ساختن ترانه اي دیگر. مانند همۀ وقت} در سکوت و خلوت خویش و مطمئناً مانند همۀ وقت} با بالاترین کیفیت موسیقایی. حیف که قدر چنین هنرمندانی را آن طور که باید نمی‌دانیم.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)پس از یک سال تفحص و تحقیق کارگروه ویژه بررسی علت مرگ استاد کیارستمی، عزیزان به این نتیجه رسیدند که علت اصلی مرگ ایشان تزریق هپارین – در چند روز آخر حیاتشان – در فرانسه بوده هست! یک سال تفحص و تحقیق فقط برای بررسی چند روز بستری بودن در فرانسه! پرونده مربوط به بلایی که طی چند ماه در ایران بر سر استاد آوردند را هم که احتمالاً لولو برده. احمد کیارستمی در واکنش به این بیانیه مضحک این شعر از خود استاد کیارستمی را به اشتراک گذاشت.

 

“کینه هایم را فراموش کرده ام، عشق هایم را، دشمنانم را بخشوده ام، دولت تازه اي بر نمی گزینم.”
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)نکته فنی: همۀ وقت} رنگ دستمال جیب خود را با رنگ شال همسرتان ست کنید.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)صدای سینا حجازی این روز ها از سوئیس شنیده می‌شود.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)کیانوش رستمی گزینش دوباره تاماش آیان رئیس مافیای وزنه برداری جهان بعنوان رئیس کنفدراسیون جهانی وزنه برداری را تبریک گفت. یعنی با اینکار مرزهای فعالیت هاي مالشی و خارشی را کیلومتر ها جابجا کرد!
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)عکس متفاوت هومن سیدی و فرهاد اصلانی در پشت صحنه کار جدیدشان.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سلفی آسانسوری بچه هاي همیشگیِ تئاتر؛ نوید محمدزاده و ستاره پسیانی در کنار رهام شامخ.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)بهاره افشاری هم در چالش چای شرکت کرد. چالش هایي که صرفاً از روی بی حوصلگی و بیکاری یک چهره ي خسته در گوشه اي از این جهان به راه میافتند و پس از چند روز به یک مالیخولیای مجازی تبدیل می شوند.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)کاظم جان یک مقدار برای آموختن این ورزش زود اقدام نکرده اي؟!
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)بله. استاد تتلو از خانم الهام چرخنده تمجید کردند. بعضی موقعیت ها و فضا ها به اندازه اي بالغ میباشند که نیازی به اضافه کردنِ ما نیست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)کمال جان الآن از کجا مطمئن شویم درون فنجان چای هست؟ از صداقت مستتر در نگاهت؟
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سلفی دوستانه عزیزان در منزل سینما. فریبا کوثری، امین حیایی، لیلا بلوکات، فرهاد بشارتی، فرهاد اصلانی و سایرین.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)رویا خانم میرعلمی با جمله اي ناب از نیچه، کمرمان را شکست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)بهنوش طباطبایی در نمایی از فیلم “زیر سقف دودی” که در آستانه ي پخش قرار دارد. اخیر ترین ساخته ي پوران درخشنده.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)گردش پدر و پسری احسان کرمی و آقا نیکمهر، لحظاتی شیرین با چاشنیِ شیرین زبانیِ این فسقلی.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)من واقعا نمیفهمم. مثلا در حال انجام کار هنری و تمرین هستی که ناگهان موبایل را در میاوری و می گویی: سارا خانم این جا رو یه لحظه. بعد به تمرین ادامه می دهي؟
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)عباس غزالی این عکس خونین و مالین از خودش را به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت “رضا”. احتمالاً گریم و نام کاراکتر جدیدی هست که در حال بازی کردن آن هست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)با دهان روزه چه انتظار هایي داری رضا جان. اینطور خواسته ها را بعد از افطار مطرح کن تا با انرژی کامل آن را رد کنیم، نه در اوضاع “Battery Low”.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سلفی فاطمه هاشمی بازیگر کهنه کار سریالهای خنده دار به همراه همسر عزیزش.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)– داداش این پول ما را نمیخوای پس بدی؟
+ بخدا دستم تنگه، میدم.
– حالا من چیکار کنم؟
+ بیا این جا چند تا ازت عکس بگیرم تا ببینیم چیکار می‌کنیم.
– حوصله عکس ندارم بخدا.
+ حالا تو بیا
– باوشه.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سلفی سلطان زیر ابرو و سلطان لمینیت در رسانه ملی، در یک مراسم افطاری.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سلفی خواهران محمدی که گویا به زور دارند برادر زاده شان را به پارک می‌برند.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)چهار حرف هست. اولش ت و آخرش ه . وسطش هم یکی از بخش هاي معادل کلمه پدر هست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)سعید نعمت الله و دخترش جانان خانم در حال صفاسیتی.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)یکی از بیهوده ترین و بی علت ترین عکسهایی که تابحال در اینستاگرام آپلود شده هست. بدون هیچ توضیحی.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)انقدر به نوستالژی هایمان تعرض نکنید.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)کمند امیرسلیمانی، پدرِ کمند امیرسلیمانی، مادرِ کمند امیرسلیمانی و پسر کمند امیرسلیمانی در آتلیه ي یکی از دوستانِ کمند امیر سلیمانی.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)مهناز افشار در نمایی از فیلم سینمایی “دارکوب” ساخته اخیرِ بهروز شعیبی که در مرحله تدوین هست و احتمالاً مشکلی برای پخش نخواهد داشت.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)عکس یادگاری بازیگران سینما در یک ضیافت افطاری با حضور پزشک محمود عزیزی، عبدالرضا اکبری و امیریل ارجمند که گویا پس از نتیجه ي دیروز با علیرضا منصوریان ابراز همدردی کرده هست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)بهنوش بختیاری عکسی دیدنی از این گریم متفاوت خود به اشتراک گذاشت. گرچه گریم که چه عرض کنم، در واقع ریست فکتوری شده هست.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)با این سلفی حسین سلیمانی و دندانپزشک اش لحظاتی پیش از شروع واقعه، مقاله امروز را به اتمام می بریم. التماس دعا، یا حق.
عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام (263)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام «262»

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ «261»

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان «260»

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام «259»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «258»

اخبار چهره ها و هنرمندان جنجالی این هفته «257»