پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران «359»

جدید ترین عکس های بازیگران و افراد مشهور ایرانی در اینستاگرام را برای شما گلچین کرده ایم که می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

 

شروع می کنیم با این تصویر از بیژن امکانیان خوشتیپ که در آن برای بازی در یک تئاتر مفید ابراز دلتنگی کرده هست. دو برداشت می‌توان از این سخن کرد. اول اینکه در این روز ها پیشنهادی به جناب امکانیان برای بازی در تئاتر نمی شود, دوم که محتمل تر هست, اینکه این روز ها هیچ تئاتر به درد بخوری که مقبول جناب امکانیان باشد وجود ندارد.

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)علی جان با آن شلوارک و آن حجم از پشم و پیل یک تنه زیبایی های بصری شهر دبی را زیر سوال برده اي.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)سلفی معصومه کریمی در کنار پرستو صالحی و فرهاد جم, بازیگران کهنه کار و گرچه بیکارِ سینما و تلویزیون, در حاشیه یک مراسم.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)مبارک باشد سارا بانو. انشاالله شرایط طوری پیش برود که آن یکی مانندِ شبیه به این مانند هم به وقوع بپیوندد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)سلفی مثلاً متفاوت ویدا جوان با آینه های متقاطع. / تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)تعریف و تمجید امیرحسین آرمان از رفیق جدیدش که این سلفی را هم با هم گرفته اند.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)آزاده زارعی با این تصویر خلاقانه طور, تغییرات ظاهری خود را به نمایش گذاشت. از وقتی سحر قریشی گفت و گو کرد و گفت /روشنفکری به مشکی کردن مو نیست/ تمایل به این رنگ مو در میان هنرمندان اکثر شده. این نشانگر جایگاه سحر و سخن او در میان همکارانش هست.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)جدید ترین دسترنج دوست دوربین دار لیندا کیانی.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)آرزوی سلامتی داریم برای استاد جمشید مشایخی که این روز ها به علت مریضی کلیوی در بیمارستان بستری میباشند. امیدواریم خان دایی سینما هر چه زودتر سلامتی اش را بازیابد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)پدرام کریمی همراه با همسرش در مراسم جشن امضای کتاب مژده لواسانی. پدرام جان به رخداد آمده اید یک موقع به کار های خانه لطمه وارد نشود؟*
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)خاطره بازی عالی صفحه منسب به استاد ایرج خواجه امیری با این تصویر قدیمی و ناب, از خود در کنار زنده یاد محمدعلی فردین. چه خاطراتی که با چهچهه های ایرج و بازی فردین برایمان خلق و ماندگار نشد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)و سپس قرص هایت را بخور و به رخت خواب بازگرد. / عکس بازیگران
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)سلفی محسن کیایی در کنار بهرام رادان و سایر همکاران در پشت صحنه فیلم /چهارراه استانبول/ ساخته اخیر برادرش.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)خیلی وقت بود دچار دگرگونی مزاجی نشده بودیم و فضا خیلی خشک بود. این تصویر تقدیم شما.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)امیر نوری هم عکسی قدیمی از خود در کنار بهراد خرازی به اشتراک گذاشته هست. عکسی مربوط به هزار و پانصد سال پیش.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)برخی ها هم میباشند که با یکی از محصولات و سوغاتی های مشهور شهر قزوین کَل انداخته اند.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)عکسی بانمک از کودکی های خواهران دوقلوی دبیرزاده, موزیسین های پرطرفدار این روزهای اینستاگرام. فرناز دبیرزاده متخصص سنتور و سازهای زهی و مهرناز دبیرزاده متخصص سازهای کوبه اي هست.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)شاد بودیم که سال جاری عزیزان کوتاه آمده اند و خبری از هالوین و این چیز ها نیست که ارسلان قاسمی همۀ چیز را خراب کرد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)نویسنده شدن در ایران خیلی آسان شده هست و امثال بازیگر شدن, شرط آن این هست که مشهور باشی* اینکه چقدر هنر مرتبط داری مهم نیست. مژده لواسانی مجری برنامه های تلویزیونی هم اخیراً کتابی نوشته و این تصویر مربوط به جشن امضای آن هست.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)مهراب قاسمخانی, امیرمحمد زند, علی مسعودی, مریم خوشبختی و الیکا عبدالرزاقی مجری های یک برنامه اخیر به اسم /استند آپ کمدی/ میباشند که روز قبل محمدرضا هدایتی و محمد بحرانی در آن هنرنمایی کرده بودند. برنامه اي که به احتمال چندان در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد./ عکسهای بازیگران
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)سارا بانو بهرامی در آتلیه پیام ایرایی, عکاس قدیمی مطبوعات و چهره ها.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)گویا سرانجام صلح میان کابوی ها و سرخپوست ها برقرار شده هست و این رخداد به همت مهران احمدی بوده هست. تبریک به این هنرمند ارزنده کشورمون بابت این اقدام تاریخی.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)ماهور الوند با این پست تولد مادرش را تبریک گفت. آرزوی سلامتی داریم برای همۀ مادران این سرزمین.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)تصویر پارکی جذاب بروفه و همسرش پیام صابری که امیدواریم تا همه ي وقت مانند همۀ این سال ها خوشبخت باشند.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)بهاره کیان افشار و محمد بحرانی به تماشای نمایش /اپراتور نسل چهارم/ رفته بودند که در اتمام در کنار بازیگران و عوامل این تصویر یادگاری گرفته شد. نمایشی به کارگردانی باقر سروش و با بازی بهاره رهنما, امیرمهدی ژوله و سایر عزیزان.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)مهناز افشار به صحنه تئاتر بازخواهد گشت. با نمایش موزیکال /الیورتوئیست/ در کنار نوید محمدزاده و هوتن شکیبا که از آذر ماه به نمایش خواهد امد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)براي اين روز هایِ نگار جواهريان عزیز, سهراب خیلی مفید گفته که: زندگي آغازي ست كه به پايان جاري ست, زندگي آمدن و بودن و جاري شدن هست, زندگي رفتنِ خاموش به يك تنهايي ست, عرف اين قصه همين هست و همه ي ميدانيم, كه نه پايدار غمي ست و نه كه شاد ميمانيم.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)گوهر بانو خیراندیش با ژستی مغموم و متاثر, در یک آتلیه.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)پست های قبلی را با این سلفی بشاش از برزو و جانیار می شوریم و می بریم.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)متین ستوده و فرهاد قائمیان در کنار همکارشان در پشت صحنه سریال /سر دلبران/ جدید ترین ساخته محمدحسین لطیفی.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)بفرمایید, سوژه نظراتتان هم که جور شد* شهنام شهابی در کنار همسرش.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)سلفی سامان احتشامی و هومن حاجی عبداللهی در یکی از استودیو های رادیو. آرزوی موفقیت داریم برای همۀ بچه های زحمت کش و توانمند رادیو. خیلی از بزرگان هنر ما کار خود را با رادیو شورع کردند و همۀ وقت} خود را یک رادیویی می‌دانستند.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)انچه که من در این مطلب می‌بینم, عکسی هست که مهدی ماهانی پس از ساعت ها التماس سربلندی داده در کنار نوید محمدزاده ي هیجان زده بگیرد*
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)امیر جعفری و الناز شاکردوست در نمایی از فیلم اخیر فرزاد مؤتمن که اسم آن /سراسر شب/ هست. بدبختانه در فیلمهای ایرانی استعمال سیگار به فیلم ارزش هنری می دهد و در کمتر فیلمی می‌بینیم که خبری از سیگار نباشد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)سیروان خسروی با این تصویر از یک تک آهنگ اخیر خبر داد و هوادارانش را شاد کرد. گرچه هواداران سیروان با موزیک ویدئوی او خیلی اکثر شاد می‌شوند. چون اکثر طرفدار چهره سیروان میباشند تا موسیقی و صدای او.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)خیلی غم انگیز هست که یک مرد پنجاه ساله با کلی سبیل و وجنات گرفتار خودشیفتگی شده و از خود کلوزآپ این مدلی بگیرد.
عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)رویا نونهالی یکی از نمایشنامه های خواهرزاده فقیدش ماهگل مهر را ساخته و به اجرا در آورده هست که این شبها در تماشاخانه ایرانشهر میتوانید آن را تماشا کنید. نمایشی به اسم /اسطوره می شوم/ که تمامی بازیگران آن از اعضای خانواده رویا نونهالی میباشند و در واقع یک تئاتر خانوادگی هست.

 

شیرین بینا, فریبا معظمی و بانو گلاب آدینه شب قبل میهمانِ این نمایش بودند که این تصویر را در کنار کارگردان و عوامل نمایش گرفتند…

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و شخصیت های معروف «358»

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «357»

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس «356»

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران «355»