پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها «337»

آخرین عکس های بازیگران در شبکه اجتماعی اینستاگرام برایتان در قالب آلبوم جالب و زیبا زیر حاضر شده هست که شما را به مشاهده آن دعوت می‌کنیم.

 

خواهران شریفی نیا در کنار بهاران بنی احمدی در یک مراسم هنری. بدبختانه امکانات و شرایط ذاتی, هیچوقت بین فرزندان یک خانواده عادلانه نبوده و نیست. این موضوع در میان ملیکا و مهراوه هم راستگو هست.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)ارسلان قاسمی با این استوری به صورت غیر مستقیم به شایعات و هجمه های علیه خود پایان داد و اعلام کرد که دیگر بچه مدرسه ای نست و شنبه اول مهر به مدرسه نخواهد.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)روژا خانم سلطان گلدختر مهدی سلطانی در یک جشن خانوادگی. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)سارا خادم الشریعه در حاشیه بازی های آسیایی داخل سالن عشق آباد. با آ رزوی موفقیت و طلایی دیگر برای سارای عزیز. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)خاطره بازی حسن شکوهی با این عکس قدیمی از خود در کنار مهران مدیری در پشت صحنه فیلم /توکیو بدون توقف/ ساخته سعید عالم زاده. کارگردانی که اولین و آخرین کار سینمایی اش همان فیلم بود و به قول معروف با همان یک فیلم بارش را بست.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)جشن تولد فرهاد جان آئیش در کنار استاد علی نصیریان و مائده طهماسبی در پشت صحنه اجرای نمایششان. تبریک به بازیگر ارزشمند و با هنر کشورمان.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)ابراز رضایت روناک یونسی از حسی که نسبت به همسرش دارد. زوجی که چند وقت پیش دومین فرزند خود را هم به دنیا آوردند و در کانادا مقیم هستند. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)لیلا بلوکات و خواهر کوچکش در حاشیه یک جشن هنری.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)میهمان آخرین روز فصل چهارم /خندوانه/ که امشب پخش میشود, نگار جواهریان همسر رامبد جوان است و رامبد با این عکس جالب مردم را به تماشای آن دعوت کرده است.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)بهنام صفوی در کنار ستون زندگی اش, پدر عزیزش در آلمان. خبر خوب بهنام در این پست, به پایان رسیدن مراحل درمانی بیماری اش بود و به لطف خدا به زودی به وطن بازخواهد گشت. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)فیلم/ نفس/ نرگس آبیار نماینده سینمای ایران در اسکار امسال خواهد بود. فیلمی که بدون شک نفس هیئت داوران آکادمی را در سینه حبس خواهد کرد و شانس بالایی برای بردن مجسمه مرد طلایی دارد. یک داستان کودکانه جذاب و خوش ساخت که بیننده را تا روز ها پس از خود درگیر فیلم میکند. آرزوی موفقیت داریم برای نرگس آبیار عزیز.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)شهره خانم برای بیان کردن این توصیه حتما لازم بود عکسی از کلیسا به اشتراک بگذاری؟ با مسجد جواب نمیداد یا شو آف با کلیسا جذاب تر است؟

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)المیرا شریفی مقدم به اتفاق خانواده عزیزش در جشن تولد 71 سالگی علی آقا پروین سلطان بی چون و چرای فوتبال ایران که برایشان آرزوی سلامتی داریم. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)عکسی از یکی از اقوام ترلان پروانه به گفته خودش.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)فیلمبرداری فصل دوم /لیسانسه ها/ هنوز تمام نشده است و حدود دو ماهی میشود که عزیزان در آخرین شب های فیلمبرداری آن هستند!

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337) شما نه تنها شکر اندر شکری, بلکه قند و عسل هم هستی سینای عزیز.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)بانوی اول لایکِ اینستاگرام در کنار پانته آ پناهی ها در یک جشن سینمایی.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)در سینما و آتلیه عینک آفتابی میزنند و آنجایی که باید بزنند, نمیزنند. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)از آن عکس هایی است که اشکان به محض دیدن آن عکاس را با جملاتی نظیر /شیر مادرت حلالت/ تشوق کرده است. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)شیطنت های بدون شرح امیر جعفری و خانم دکتر.

عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)امیرحسین صدیق و سحر قریشی, مستأصل و ناراحت و با ظاهری غم زده در حال تماشای غروب آفتاب در سی و یکم شهریور.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)شادونه خوش شانس و یکی از دالتون ها! همانطور که میبینید خانم شادونه به جای هفت تیر «سلاح, نه میدان» با بیسیم زندانی را تهدید و کنترل میکند, که مثلا اگر از جایت تکان بخوری آنتن بیسیم را میکنم توی… چشمت.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)شقایق فراهانی و جایزه اش که از یک جشنواره فیلم عراقی دریافت کرده است.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)میترا خانم حجار در اکران خصوصی فیلم /ملی و راه های نرفته اش/ ساخته جدید تهمینه میلانی. نیروی انتظامی نباید اجازه تردد با این گردنبند ها را بدهد, از سلاح سرد هم خطرناک تر هستند! 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)ویشکا آسایش در حال چلاندن یاسمینا باهر و مهسا طهماسبی در یک دورهمی دوستانه با حضور عوامل سریال /دیوار به دیوار/ ساخته سامان مقدم, یکی از سریال های خوب و موفق امسال.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)الناز شاکردوست هم در اکران خصوصی فیلم تهمینه میلانی حضور داشت.  

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)و همچنین بازیگر نقش اول فیلم, یعنی ماهور الوند در این مراسم حضور داشت.عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)الیکا و امین در کنار اشکان خطیبی و بانو مهرانه مهین ترابی در یک مراسم افتتاحیه.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)عکس یادگاری بابک نهرین کمدین تبریزی در کنار پانته آ بهرام که اتفاقی یکدیگر را در فرودگاه مهرآباد دیده اند.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)ستاره خانم حسینی بازیگر جوان سریال /گسل/ در یک مراسم هنری. ستاره پیش از این در فیلم سینمایی /وارونگی/ بهنام بهزادی هم بازی کرده بود و در مدتی کوتاه توانسته بسیار محبوب شود. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)خودتان نوشته های روی عکس را بخوانید. ما چیزی اضافه نکنیم بهتر است.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)در بین شهروندان عزیز کشور دوست و همسایه شایعه شده که مصطفی زمانی بار سفر از دنیا بسته است. شایعه ای که بین صفحات افغان بسیار فرا گیر شده بود و گفتم شاید برایتان جالب باشد. این مصیبت را به همه افاغنه عزیز تسلیت عرض میکنم و برایشان ارزوی صبر دارم.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)جشنواره فیلم فجر این همه بازیگر را یک جا جمع نکرد که افتتاحیه یک برند آرایشی بهداشتی توانست جمع کند! عزیزان را میشناسید و نیازی به معرفی نیست, تنها نکته آن هم بازگشت غرور آفرین نرگس محمدی و الناز حبیبی به وطن است.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)کوروش تهامی در گریم متفاوت خود برای فیلم سینمایی /بالن/. شبیه کاراکتر های شیاد انیمه های ژاپنی شده است.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)سحر خانم قریشی در اکران مردمی فیلم /من و شارمین/, یک فیلم تجاری جدید که چند روزی است اکران آن در سینما های کشور شروع شده است. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)اشکان دژاگه در حال رسیدگی به دندان های خود, در ژانر وحشت. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)عکس یادگاری یغما گلرویی در کنار سجاد افشاریان و نیو فیس اش! سجاد از وقتی سبیل ها را زده, چهره اش تلفیقی از حافظ ناظری و رضا یزدانی شده است. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)ناهار اعضای تیم اسکواش هنرمندان, به صرف دیزی در یک رستوران معروف. شیوا ابراهیمی از قرار معلوم اهل اه و پیف است و دیزی دوست ندارد. 

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)با این سلفی از روی بیکاری بهنوش طباطبایی, مطلب را به پایان می بریم.

عکس های بازیگران و ستاره های معروف این روزها (337)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها «336»

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی «335»

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی «334»

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی «333»