پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران سری جدید (275)

عکس های بازیگران سری جدید (275)

عکس های بازیگران سری جدید «275»

جدید ترین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای شما حاضر نموده ایم که می‌بینید.

 

سلفی امید حاجیلی در کنار مهدی پاکدل پست ابتدایی مقاله امروز ماست. خواننده 34 ساله موسیقی کشورمون در کنار بازیگر 37 ساله و خوشتیپ سینما که در سال هاي جدید اکثر اخبار و شهرت اش مدیون چیز دیگری جز هنر بازیگری اش بوده هست, گرچه خود مهدی در بازرسی این حواشی استادانه عمل کرده وگرنه خیلی اکثر از این‌ها باید نام وی را میشنیدیم.

عکس های بازیگران سری جدید (275)

امیر محمد متقیان مجری و بازیگر برنامه طفل صدا و سیما به زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه «س» رفته بود که این لحظه را با ما شریک شد.

عکس های بازیگران سری جدید (275)مجتبی محرمی با این سلفی نیمه منشوری برای روح پدر عزیزی که هیچکسی جز خودش نمی‌داند کیست, آرزوی شادی کرد.

عکس های بازیگران سری جدید (275)وقتی ملیکا شریفی نیا دید که خواهرش در یکی دو جشنواره خارجی حضور پیدا کرده و کلی عکس خفن گرفته هست, جفت پایش را کرد درون یک کفش و به پدرش گیر داد که باید برای او هم یک جشنواره خارجی جور کند تا او هم دیزاینر بگیرد و لباس طراحی کند و در افتتاحیه اش حاظر شود و هم‌چنین شد که پس از تلاش هاي فراوان سرانجام جشنواره فیلمهای ورزشی میلان حضور ملیکا را پذیرفت تا شما شاهد این عکس باشد.

عکس های بازیگران سری جدید (275)پست شاخ اینستایی کیمیا علیزاده خطاب به روزگار. یک نفر نیست بگوید شما در دنیای حقیقی شاخ هستی, اینستا را بیخیال شو.

عکس های بازیگران سری جدید (275)تینا آخوندتبار بازیگر سابق سینما و ملی پوش کنونی ورزش بوکس اعلام کرد که برایش مهم نیست که چه پیش می‌آید و کسی چه میگوید. اکنون تینا بانو انقدر هم بی تفاوت نباش, یک نیم نگاهی به اخبار بیانداز ببین دور و برت چه خبر هست. احتمالا شما هم یک عدد حساب اعلام کردی و کلی پول جمع شد.
عکس های بازیگران سری جدید (275)سامان احتشامی و هومن حاجی عبداللهی دو رادیویی نازنین در کنار هم.
عکس های بازیگران سری جدید (275)سلفی جذاب و پر احساس مازیار فلاحی, در حالی‌که دخترش باران در آغوشش به خواب ناز فرو رفته هست.
عکس های بازیگران سری جدید (275)بانوان سینما کتایون ریاحی و افسانه بایگان به استان کرمانشاه رفته اند تا از نزدیک مرحمی بر درد هاي مردم زمین لرزه زده باشند.
عکس های بازیگران سری جدید (275)دیروز زادروز شمس لنگرودی شاعر بزرگ کشورمون بود که با این پست شاعرانه از بابک انصاری به پیشباز این مناسبت می رویم.
عکس های بازیگران سری جدید (275)سولماز غنی بازیگر مفید و با اخلاق سینما و تلویزیون بدبختانه به سوگ مادر نشسته و عزادار هست. غم پرکشیدن مادر بی حدس سنگین ترین و بی دوا ترین درد روزگار هست, برای سولماز عزیز آرزوی صبر داریم و در غمش شریک هستیم.
عکس های بازیگران سری جدید (275)مجبور و محکومیم به مشاهده سبزی هاي زندگی. ممنون از یکتا ناصر بابت این پست مفید.
عکس های بازیگران سری جدید (275)سلفی فرهاد اصلانی در کنار نورگل یاشیلچای بازیگر مشهور سینمای ترکیه که برای بازی در یک پروژه ایرانی به ایران آمده و با فرهاد خان هم بازی شده هست. پروژه /جن خوشگل/ به کارگردانی بایرام فضلی.
عکس های بازیگران سری جدید (275)حمید خان فرخ نژاد, از معدود هنرمندانی که تا این لحظه برای کمک به کرمانشاه عدد حساب اعلام نکرده هست, در حال گشت و گذار در کاشان.
عکس های بازیگران سری جدید (275)مریلا زارعی هم خود را به مناطق زمین لرزه زده رسانده بود.
عکس های بازیگران سری جدید (275)فعالیت نگار عابدی, پرستو گلستانی و فرهاد قائمیان در لباس هلال احمر در کمک به زمین لرزه زدگان کرمانشاه.
عکس های بازیگران سری جدید (275)عکس پاییزی زیبای احسان کرمی. کاملا مشخص هست برای گرفتن این عکس ماه ها صبر کرده هست تا شرایط فراهم شود.
عکس های بازیگران سری جدید (275)کوچولویی که پس از سه روز از زیر آوار زنده بیرون آمد و آن گونه به جهان تبسم زد, دل همه ي ما را مانند مهراوه برده هست.
عکس های بازیگران سری جدید (275)سه سال از درگذشت مرتضی پاشایی عزیز قبل هست و هر سال حضورش در یاد ها و زبان ها کمتر از قبل می‌شود, و چه سنگدل هست این گذر زمان.
عکس های بازیگران سری جدید (275)کوروش راست میگوید, اگر عارف بود برای نجات همشهریان اش سر از پا نمیشناخت. روحش خوشحال.
عکس های بازیگران سری جدید (275)فریبا بانو کوثری یکی دیگر از سینمایی هاي اعزامی به منطقه زمین لرزه زده هست. گویا منزل سینما فراخوان داده و بانو هاي میانسال سینما را دعوت به حضور در این مناطق کرده هست.
عکس های بازیگران سری جدید (275)علی شادمان که اینروز ها در کرمانشاه و مناطق زمین لرزه زده هست, به خوبی اولویت هاي نیاز مردم زمین لرزه زده را اعلام کرده هست.
عکس های بازیگران سری جدید (275)بهانه اي مفید برای پیچاندنِ میهمان ها!
عکس های بازیگران سری جدید (275)امیر جان شما هم به هموطنانت کمک کن, اکنون در اینستاگرام اعلام کنی یا نکنی در این برهه عمده مهم نیست و فرصت تحلیل و تفکیک رفتار هاي ریا آمیز و غیر را نداریم!
عکس های بازیگران سری جدید (275)نیکی کریمی که خودش در لندن هست, کانتینر کمک هایش را راهی کرمانشاه کرد.
عکس های بازیگران سری جدید (275)ارمین هم امثال خیلی از مردم غمزده و غمگین هست, فقط نمی تواند آن را ابراز کند! بلد نیست!
عکس های بازیگران سری جدید (275)ستاره هاي تیم ملی در حال هلندگردی. کریم انصاری فرد, علیرضا جهانبخش, سعید عزت اللهی و مرتضی پورعلی گنجی. کاملا معلوم هست که اکیپ شده اند تا سردار امتحان را آزار کنند!
عکس های بازیگران سری جدید (275)سلفی مادر و دختری سمیرا حسینی به مناسبت تولد مادر عزیزش. تبریک فراوان و آرزوی سلامتی برای همۀ مادران عزیز.
عکس های بازیگران سری جدید (275)خاطره بازی امیر مهدی ژوله با عکسی از روز هاي تولید /شب هاي ببره/ که نا باورانه 12 سال از آن روز ها میگذرد. روزهایی که امیر چهره خود را شبیه شیخ حسن جوری میکرده هست.
عکس های بازیگران سری جدید (275)مفید شد عکاس ایسنا این عکس از جشن تولد در مسکن مهر را ثبت کرد وگرنه بیش از نیمی از اظهار نظر ها و نقد هاي چهر هاي عزیز بستری برای تجلی نمی یافتند.
عکس های بازیگران سری جدید (275)محموله کمک ارسالی از طرف کسبه اسیب دیده پلاسکو برای زمین لرزه زندگان کرمانشاه از ویژه ترین تصاویر این چند روز بود. عکسی که می‌توان آن را با هشتگ /همدرد/ به اشتراک گذاشت.
عکس های بازیگران سری جدید (275)طفل کرد کرمانشاهی با این دست نوشته از مردمی که در این چند روز به او و هم کیشان درددیده و غمزده اش کمک کردند, تشکر کرده هست. عکسی جذاب از این نقاشی خداوند که مورد دقت شمار زیادی از کاربران اینستاگرام قرار گرفته هست. از جمله حامد بهداد.
عکس های بازیگران سری جدید (275)ابراز لطف ناهید مسلمی به شقایق دهقان با این عکس اینستاگرامی.
عکس های بازیگران سری جدید (275)مسعود شجاعی با این پست با قربانیان طوفان و سیل جدید در آتن یونان همدردی کرد.
عکس های بازیگران سری جدید (275)رضا صادقی سخن از زبان همۀ نه, ولی خیلی ها میگوید.
عکس های بازیگران سری جدید (275)جمشید خان هاشمپور با این عکس از خود در لباس کردی با مردم زمین لرزه زده کرمانشاه ابراز همدردی کرد.
عکس های بازیگران سری جدید (275)دیروز تولد فرامرز قریبیان بازیگر کهنه کار و متشخص سینما و تلویزیون هم بود که بهاره کیان افشار با این پست تولد ایشان را تبریک گفته هست. ما نیز این روز را به جناب قریبیان عزیز تبریک عرض می‌کنیم.
عکس های بازیگران سری جدید (275)درگذشت محمد پورستار بازیگر کهنسال و دوست داشتنی سینما یکی دیگر از خبر هاي بد این چند روز بود. تسلیت عرض می‌کنیم خدمت جامعه سینمایی و خانواده ارجمند پورستار. امیدواریم به پاس آرامش و لبخندی که همۀ وقت} بر لب مرحوم پورستار بود, شادی و آرامش روان هم برای ایشان مادام العمر باشد.
عکس های بازیگران سری جدید (275)بارالها جوانان این مرز و بوم را از درد بی درمان و مهلک /خودشیفتگی/ برهان.
عکس های بازیگران سری جدید (275)کریم انصاری فرد هم این محموله را خریده و قرار هست راهی کرمانشاه کند.
عکس های بازیگران سری جدید (275)علیرضا جهانبخش هم کمک هایي که با رفقا و مردم جمع آوری کرده بود را راهی کرمانشاه کرد.به انتهای مقاله رسیدیم, بار دیگر فرارسیدن شهادت امام رضا «ع» را خدمت همه ي عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنم. ممنون از همراهی ارزشمندتان, تا مقاله بعدی, یا حق.
عکس های بازیگران سری جدید (275)

 

مطالب مرتبط :

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه «274»

بازیگران و ستاره ها در غم و اندوه زلزله «273»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها «272»

عکس های جنجالی بازیگران و ستاره ها «271»