پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها «342»

جدید ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم زیر دیدن نمایید و از برترین هاي سینما لذت ببرید.

 

اشکان جان دژاگه در مسیر میهن این سلفی را گرفته هست. اشکان برای پیوستن به اردوی تیم ملی به ایران آمده هست

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سورپرایز خاطره اسدی توسط خانواده و همکاران در روز تولدش. تبریک به بازیگر مفید سینما.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)قطعا عکاس میخواسته روی حافظ فوکوس کند, ولی خب بدبختانه روی گلدان فوکوس شده هست.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)عکس زیبای سینا سرلک در کنار پدر و مادر عزیزش. با آرزوی سلامتی برای همه ي پدر و مادر هاي عزیز.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی دیدنی خاطره حاتمی و یکی از رفقا, در یکی از شب هاي سوگواری سید الشهدا «ع».

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)بهاره بانو رهنما در حال گذراندن ماه عسل میباشند.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی علی زند وکیلی در کنار مادربزرگ عزیزش. برکت, نفس و زندگی اش.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)مجید خراط ها که سال جاری جشن تولدش با روز عاشورا هم زمان شده بود, با کیک و تم سیاه, تولدش را جشن گرفت*

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)الیکا عبدالرزاقی در مراسم رونمایی از پوستر نمایش /کوکوی کبوتران حرم/ به کارگردانی افسانه ماهیان.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)شقایق دهقان هم در این مراسم آماده بود. عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)حامد تهرانی, رضا توکلی, ارژنگ امیرفضلی, رحیم نوروزی و رامین راستاد در پشت صحنه آلبوم خنده دار /هزار اتمام/, به کارگردانی شهاب عباسی, یکی از مفید هاي خنده دار و کمدیِ ایران.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)حمیدک. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)عکس عشقولانه اشکانِ خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی در حاشیه یک مراسم. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)زانیار هم در جوار رود سن در قلب اروپا.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی خانوادگی مهناز افشار در حاشیه یک مراسم که به آن اشاره اي نشده هست.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سعید مدرس و یکی از هواداران در یکی از سواحل شمالی کشور که به احتما 99 درصد ساحل چمخاله هست.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)رضا گوچی و علیرضا جهانبخش هم با پرواز آمستردام  استان تهران, به میهن بازگشتند. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)ایشالا سال بعد. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)یکی از زیباترین تصاویر محرمی این چند روز را بارانا جان گذاشته بود. با این حجاب قشنگش. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)محسن مسلمان و مجید بنی فاطمه در حاشیه یکی از مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله «ع». 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)این هم سلفی هومن حاج عبداللهی در کنار همسر و فرزندش در حال گشت و گذار و تماشای عزادارای هاي عاشورا.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)ارسلان قاسمی در کنار دیگ هاي در حال پختن نذریجات حسینی. قبول حق باشد. تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)لیندا کیانی در کنار برادرزاده عزیزش در شب هاي سوگواری. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)مریم خوشبختی میهمان برنامه /جزیره گنج/ به میزبانی سحر ولدبیگی و نیما فلاح بود که این سلفی را در کنار هم گرفتند. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)پیام جان یک هفته اي می شود که آیفون 8 هم آمده, این سری کمی دیر جنبیدی ها* 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)آرمینِ غمگین در شام غریبان حضرت حسین «ع». 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی زمین به هوای خانوادگی از پژمان بازغی. امیدواریم این خانواده دوست داشتنی همه ي وقت در کنار هم خوش باشند.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)کاوه یغمایی هروقت شاد بشود, خوشحالی اش را اینطوری که در عکس می‌بینید ابراز می کند.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)محمد بحرانی در کار اخیر استاد کیانوش عیاری هنرنمایی کرده هست و این عکس مربوط به پشت صحنه همین کار هست. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)جواد نکونام با این عکس خوشگل تولد یکسالگی دخترش را تبریک گفت. تبریک جواد جان, امیدواریم همۀ وقت} نفس هاي این کوچولو گرما بخش زندگی تان باشد. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی بانمک عماد طالبزاده و پسرش آقا ساتیار که برای مدرسه رفتن کمی شتاب دارد.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی بدون شرح و صرفا برای ابراز علاقه ي برزو محترم در کنار همسر عزیزش.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)محسن جان جسارتاً الآن می‌خواهی دقیقا از چه کسی شکایت کنی؟* از خودت؟* از آن بنده خدا؟ از آن تولیدی پوشاک؟* یا از کسی که اینستاگرام را نوآوری کرده؟*

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)آزاده نامداری «سرانجام بازگشت», گلشید بحرایی و سولماز حصاری در مراسم شام غریبان امام حسین «ع»

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سحر قریشی هم در سوگ و عزای سالار شهیدان, شمع روشن کرد. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)علی پهلوان با این پست نشان داد که دچار افتِ محسوس فحش خون شده هست. بازی با روح و روان در این فصل؟*

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)عمو رضا رویگری, مانند همه ي وقت خوشتیپ, در مراسم عزای حضرت سید الشهدا «ع».

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سوگواری به سبک علیرضا بیرانوند و همشهریان عزیزش. قبول حق. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سیاوش خیرابی با امکانات کامل اعم از عکاس و نور, به هیئت سوگواری رفته بود. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی فلور نظری در کنار پسر عزیزش در حال گشت و گذار. از جهت حکم می توان خیال زد که عزیزان در بریتانیا میباشند. 
عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)فرزاد فرزین یا ساعت 7 صبح شنبه به باشگاه رفته یا کل سالن را اجاره کرده هست. وگرنه بعید هست, آن هم در این ایام, باشگاه انقدر خلوت باشد.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)لاله اسکندری قطعا مفهوم نمادی که کلاه آن را به سر کرده, نمی داند, وگرنه چنین ریسکی نمی‌کرد. 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی هنری ساره بیات با شعری مناسب با حال و هوای عصر هاي پاییز.
عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)سلفی خوشگل بروفه و همسر عزیزش در حال گذراندن تعطیلات. عشقشان پایدار.  

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)ممنون از احسان حدادی که با حضور در کنار بچه هاي یک مدرسه خیریه ویژه کودکان بدسرپرست, روز شادی را برای این عزیزان رقم زد.

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)نورا هاشمی اختلافات خانوادگی را به اینستاگرام کشاند و با این عکس پدرش را ویرانی کرد* 

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)با این عکس زیرخاکی و ناب از خانواده هنرمند شجریان,

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها (342)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها «341»

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان «340»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها «339»

بهترین عکس های بازیگران و هنرمندان سرشناس «338»