پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «304»

آخرین عکس های بازیگران و افراد مشهور ایرانی در اینستاگرام را برای شما از شبکه های مجازی حاضر کرده ایم که میتوانید مشاهده نمایید.

 

در گرمای خرماپزان چله تابستان مهرداد صدیقیان نمیتوانست با هیچ عکسی به این اندازه ما را دلتنگ زمستان و سرما بکند این جمله را از دهان یکی از سرمایی ترین انسان هاي خاورمیانه می شنوید که خود تاکیدی هست بر گرمای بی پیشینه این روزها که امیدواریم هر کجا که هستید از این گرما مصون باشید.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)گفتگو هاي پراکنده از اجازه حضور بانوان در روز جشن صعود تیم ملی در استادیوم آزادی شنیده می‌شود. فرهاد مجیدی به همین مناسبت زحمت تهمینه میلانی و ترانه علیدوستی را کم کرده و در پستی فمینیسمانه از حضور بانوان در ورزشگاه ها پشتیبانی کرده هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)استاد عبدالله اسکندری بر بالین ناصر خان ملک مطیعی که بدبختانه چند روزی هست دچار کسالت شده و در بیمارستان باهنر بستری میباشند. آرزوی سلامتی داریم برای آخرین لوتی سینما نکته عجیبِ پست، دعوت مردم برای حضور در بیمارستان و عیادت از ایشان هست که معمولا هیچ شخصی چنین کاری نمی‌کند «بنا به دلایل متعدد». پستی که شُبهه فیک بودن صفحه ناصرخان را قوی تر کرده هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)دیوانه بازیِ رضا شفیعی جم و تبدیل خود به پرنسس ناصرالدین شاه قاجار :»»» انصافا شباهت غوغا می‌کند. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)این جوان خوش سبیل و درشت هیکل پدیده جدید موسیقی پاپ کشورمون هست. نامش بهنام بانی هست و با چند ترانه در طول کمتر از چند ماه توانسته محبوبیت عجیبی کسب کند. محبوبیتی که باعث شده رکورد فروش بلیط کنسرت در ایران را بشکند و در یک ساعت 12 هزار بلیط بفروشد! صدای گرم و نوع آواز دلنشین بهنام

 

در کنار ظاهر خاص و غیر روتینی که دارد از دلایل موفقیت و محبوبیت اوست. پس از پدیده مشابهی که چند وقت پیش ناگهان ظاهر شد و صدای آزاردهنده اش همۀ جا پیچید، بنظر می‌آید این بار مردم خواننده ي مفید پاپ را درست تشخیص داده اند! کاش که برگرده اونی که عاشقم کرده، اونی که این دلو، میبره با حتی یه کلمه یک دهن خواندیم تا افرادی که بهنام را نشناختند، با این ترانه مشهور وی را به جای بیاورند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304){خاطره بازی} برترین کلمه هست شبنم بانو، آن هم صرفا به این علت که ما چهار سال هست در این جا از این کلمه بهره گیری می کنیم! روح استاد نوذری هم همه ي وقت خوشحال باشد.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)دورهمی رفقا هنرمند به دو مناسبت! اول برای nامین توزیع خصوصی فیلم {زیر سقف دودی} به کارگردانی پوران درخشنده، دوم جشن تولد سیدجواد رضویان که در هر دو در یک شب و یک مکان برگزار شده بود. اینکه جواد رضویان چه صنمی با فیلم پوران درخشنده دارد که جشن مشترک گرفته اند، از آن سوال هاي بی پاسخ سینمای ماست.

با حضور رضا داودنژاد، سحر قریشی، بانو کارگردان، آقای متولد شده، الهام حمیدی و نفیسه روشن.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)عکسی دیگر از الهام حمیدی در همین مراسم که نشان می دهد اراده خوبی در ایجاد تغییرات موضعی دارد. گرچه احتمالاً هم پزشک خوبی داشته!

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)امیدواریم این مکالمه ها نتیجه بخش باشد و به زودی نتایج و تصاویرش را ببینیم و لایک کنیم. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سلفی میلاد کیمرام و دوست عزیزش آقا مرتضی.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سلفی شهرزاد عبدالمجید و خواهر یکی یکدانه اش. شهرزاد نخستین بار در سریال پرطرفدار در پناه تو ساخته حمید لبخنده در سال 1374 هنرنمایی کرد و پس از آن برای سال ها در سریالهای تلویزیونی حضور داشت، ولی در این چند سال جدید تنها فعالیت هنری وی مربوط به صفحه اینستاگرامش هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)علی صالحی و امیر جعفری به همراه آقا آیین و رفیقشان در حال شبگردی و دوچرخه سواری در کیش میباشند. تفریحی که به نوعی تاییدیه سفر به کیش هست و اگر به کیش بروی و دوچرخه سواری نکنی، انگار اصلا به کیش نرفته اي. تصویر گرفتن کنار کشتی یونانی هم چنین خاصیتی دارد.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)نحمه خدمتی قهرمان ارزنده تیراندازی کشورمون در حال تفریح در شمال. نگاه کلیِ نجمه به مقوله لوکیشن هم در نوع خود دیدنی هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)استاد مهدی فخیم زاده عکسی از خودش مربوط به فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ساخته چند سال پیشِ بهروز افخمی به اشتراک گذاشته هست و ابراز کرده که در فیلم هایي که خودش کارگردان نیست، آسان تر هست، چون دست کم به حنجره اش کمتر فشار می‌آید. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)علی شادمان جوان نوشکفته ي سینما و تئاتر، ژست روشنفکری و خواندن کتاب هاي راستگو هدایت را با کتاب “حاجی آقا” نخست کرده هست. اگر دوستی با صابر ابر را ادامه بدهد و از این عینک هاي گرد هم بگذارد تقریباً نیمی از راه را رفته هست. فقط حتماً باید یک تصویر با کتاب هاي کافکا هم داشته باشد. در کنار کشپنی از شاملو.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)شما خودت را به همه ي مردم تعمیم نده مریم بانو. بیشتر مردم تندرست میباشند و زندگی آرامی دارند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)اگر گارسون بی مسئولیت این رستوران پرده را پیش از آمدن متین و دوستش به آنجا می‌کشید و جلوی این تلالو آفتاب را می‌گرفت نه عکسی گرفته میشد و نه کسی مجبور به گذاشتن این پست بود.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)عکسی نسبتاً قدیمی مربوط به روزهای فرآوری رگ خواب دوست داشتنی. لیلا حاتمی و کوروش تهامی دو بازیگر بسیار مفید کشورمون. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)

بیتا سحرخیز در مسیر رفتن به مراسم پاتختی دختر خاله اش.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)

رضا شفیعی جم و رضا ناجی در حال کباب زدن در پشت صحنه فیلم دم سرخ ها به کارگردانی آرش معیریان. تیپ رضا ناجی دقیقا مانند 90 درصد از شوهر خاله هایي هست که در پشتبام آپارتمانشان جوجه کباب می‌زنند و نصف آن را به بهانه اینکه ببینند پخته یا نه، به دندان می‌کشند.
عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)به به. دورهمی استاید هنر به بهانه تولد استاد محمود دولت آبادی، آقای قلم و فخر ادبیات پارسی. جشن تولد ساده اي که در یکی از کافه هاي استان تهران برگزار شده بود، کافه اي که دیشب تالار مشاهیر بود. با حضور جعفر پناهی، استاد حسین علیزاده، استاد لوریس چکنواریان و خیلی ها دیگر. تبریک بی اتمام خدمت جناب آقای دولت آبادی عزیز. امیدواریم تا سال هاي سال سایه شان بر سر ادبیات این کشور مستدام باشد.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سیگار به هر شخصی نمی‌آید جناب برق نورد، الکی تلاش نکن. سیگار فقط در دست یک نفر جذاب هست و ایشان هم، تولدش مبارک! 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)الهه حصاری و رفیق اش در عکسی که گویا تبلیغِ یک محصول خاص هست. بله.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)تینا پاکروان هم کافه زد. کافه اي به اسم “آدا” که در زبان ترکی به معنای جزیره هست، ولی بعید می دانم ارتباطی با مفهوم ترکی اش داشته باشد. یا احتمالاً هم به علت دیگری انتخاب شده هست. معمولا کافه هایي که می‌خواهند خاص باشند، یک تخته سیاه کوچک جلوی درب می گذراند و یک جمله و پیشنهاد عجیب روی آن می‌نویسند.

 

مثلا با تبسم وارد شویدبا اینکه از پذیرایی هم زمان دانشجویان پلی شگرد و دانشکده هنر شهر تهران، معذوریم. تینا هم برای اینکه خاص تر باشد می تواند بنویسد با کفش مردانه وارد شوید.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)بابک جهابنخش هم کنسرت داشت و مانند همه ي وقت خوشتیپ ترین بود.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)گلاره عباسی، یکی دیگر از میهمانان جشن تولد استاد دولت آبادی در کافه نزدیک، در کنار فرهاد، پسرِ استاد دولت آبادی که دوستی دیرینه اي با گلاره دارد. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)هادی کاظمی هم اخیرا به آتلیه رفته بود و مجبور بود برای تصویر هایش کپشن جور کند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سعید مشهور با این پست نشان داد نه فقط در والیبال، بلکه در بهره گیری از کُمباین هم تبحر خاصی دارد. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)مسیر ریلی راه آهن یکی از اصیل ترین و با ثبات ترین فاکتور هاي عکس هاي هنری از دیرباز تا به امروز هست و هیچوقت جایگاه خودش را از دست نداده هست. ویدا جوان هم با چند بیت از مولانا از این عنصر قدیمی بهره گیری کرده و سلفی هنری گرفته هست. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)جذاب روحِ کی بودی شما آقا مرتضی؟! درضمن تاکید عزیزان برای نیم رخ بودن در این تصویر هاي استخری چیست؟! خجالت می‌کشند با این وضع با هوادار رو در رو بشوند؟! 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)ترلان پروانه در حاشیه جشنواره فیلم شهر که در پردیس ملت در حال برگزاری هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)– باریکلا دختر گلم، این یدونه آخری رو هم بگیر تا بریم به کارمون برسیم. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)همایون شجریان و دلمشغولی هاي این روزهایش در سعد آباد. بیصبرانه منتشر شروع اجرای پروژه سی هستیم

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سام قریبیان، روزبه معینی، حمید نعمت الله و امین حیایی در یک رستوران. به همین سادگی، به همین بی سوژگی.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سلفی پرستاره عزیزان در حاشیه یکی از کنسرت هاي امید حاجیلی که با دقت به حجم ریشِ علی اوجی مشخص هست که مربوط به پارسال هست. خود عزیزان هم به تصویر هاي آرشیوی خود روی آورده اند، از ما چه انتظاری دارید؟!

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سلفی شهره سلطانی و شهره لرستانی، ورژنِ ضعیف ترِ ابوالفضل پورعرب و فریبرز عرب نیا در کنار سایر عزیزان در یک جایی. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سلفی خانوادگی کمال کامیابی نیا بازیکن مفید و خلاق پرسپولیس در حال گشت و گذار. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)پژمان بازغی، پس از تماشای فیلم “ساعت پنج عصر”ِ مهران مدیری در سینما.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)نرگس محمدی، لاله اسکندری و الهام پاوه نژاد از دیگر حاضرین جشن تولد هفتاد و هفت سالگی استاد دولت آبادی بودند. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)نسرین مقانلو و پسرانش در کنار مرجانه گلچین در یک مراسم هنری که به آن اشاره اي نشده هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)سمانه پاکدل آن گونه نمایش پانته آ بهرام و سایر دوستانش را تبلیغ کرد تا بلیط ردیف اولی که برای وی تهیه شده بود بی پاسخ نماند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (304)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و هنرمندان دوست داشتنی مشهور «302»

عکس های بازیگران و ستاره های دوست داشتنی «301»

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام «300»

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته «299»