پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «357»

تازه ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی را از سراسر شبکه های مجازی و اینستاگرام برایتان گلچین کرده ایم که امروز به اشتراک گذاشته اند. 

 

نوید محمدزاده رفته بود سر کوچه شان تا برای عصرانه نان بربری بگیرد که با خود گفت تا این جا آمده ام, بگذار یک سر هم به توزیع خصوصی فیلم /خفه گی/ بزنم که تصویر آن را شاهد هستید.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)

شرمنده بهاره جان, نمی دانستند شما به پایین تر از شاندیز جردن و نایب خوشنود نیستید*

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)سلفی کوروش سلیمانی در کنار منوچهر آذری نازنین در حاشیه یک جشنواره سینمایی. ماشاالله این روزها هر شخصی از مردمان سینما که حوصله اش سر می رود, با رفقا و آشنایان سینمایی دور هم جمع می‌شوند و یک جشنواره فیلم به راه می‌اندازند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)آرمین جان چیز خنده داری هست بگو تا ما هم بخندیم*

جان؟* داری به ریش ما می خندي؟* به ریش ما که کار و زندگی مان شده لایک کردن و مشهور کردن شما ها؟*

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)مهدی ماهانی این تصویر سه نفره در کنار مائده طهماسبی و مهران رنجبر را به اشتراک گذاشته هست و فقط به مائده طهماسبی اشاره کرده هست. علت اشاره نکردنِ مهدی به مهران در تصویر یا دشوار شخصی هست, یا حسادت به درخشش بی اندازه مهران در صحنه تئاتر./ عکس های بازیگران زن

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)سیروان خسروی از آنهایی هست که ایمان دارد هر تصویری از هر حالتی در هر مکانی از او, برای همه ي جهانیان جذابیت دارد. این نوع تهومات بدبختانه هیچگونه درمانی ندارند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)آرام و قرار نداریم و بیصبرانه چشم براه ادامه شگفتی آفرینی یوزبچه هاي تیم ملی نوجوانان و صعودشان به نیمه نهایی جام جهانی هستیم. مسعود شجاعی و خیلی هاي دیگر از این هیجان گفته اند و برای این عزیزان آرزوی موفقیت کرده اند. چشم یک ایران امروز به ساق پای این بزرگمردان کوچک هست.

 

سلام به عباس چمنیان برای خلق چنین تیم یک دستی و سلام به یکایک این عزیزان ایستاده از راست: محمدرضا غبیشاوی, امیرحسین حسین زاده, علی غلامزاده, الله یار صیادمنش, یونس دلفی, طاها شریعتی و نشسته از راست محمد شریفی, محمد قادری, احمد جلالی, علی ستاوی و امیرحسین اسماعیل زاده.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)

محمد حاتمی, فریدون محرابی, الهام جعفرنژاد و استاد بهزاد فراهانی در حاشیه یک نمایش.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)افتخاری دیگر برای سینمای کشور ایران این بار توسط فیلم خوش فرآوری /بدون تاریخ, بدون امضا/ ساخته برادران جلیوند که توانست در جشنواره شیکاگو عنوان برترین فیلم را کسب کند و برنده هوگوی طلا شود. تبریک به سینمای کشور ایران و عوامل این فیلمِ مفید.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)نهار دوستانه مهتاب کرامتی و جعفر پناهی بازیگر و کارگردان کاربلد کشورمون در یک رستوران. بدبختانه قانون همگانی و ایران شمولِ /یک گوسفند/ را هم رعایت نکرده اند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)تصویر سه نفره سام درخشانی و همسر جان به همراه کوچولوی در راه که در کانادا به جهان خواهد آمد. سام نام فرزندش را هم گزینه کرده و قرار هست نام او /برکه/ باشد. خیلی مفید هست, همین که آبگیر نگذاشته بسیار شاد هستیم و امیدواریم در سلامتی کامل متولد شود./ عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)از خنده آلن دلونی و خانمان سوز امیرحسین که بگذریم, واقعا چرا از کلمات بیجای لاتین بهره گیری می‌کنیم؟ مگر معمار چه خاری دارد که به آن آرشیتکت می‌گویید؟ آرشیتکت ها با کلاس تر از معمار ها میباشند؟*

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)پدر و دختر هنرمند, آتیلا و ستاره پسیانی در یک کافه پس از گفت و گو اي که آتیلا خان داشتند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)وحید هاشمیان پس از سال ها خاطرات خود در استادیوم هامبورگ را زنده کرد و به تماشای ملاقات بایرن و هامبورگ در بوندس لیگا نشست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)رز رضوی, یکی از سلاطین نوظهور اینستاگرام در مبحث گودرز و شقایق.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)آرام جان مراقب باش دوست عزیزت کیمیا حوله تن پوش را جای مانتو قالبت نکند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)ماشاالله به روز هاي مفید سینما* /سد معبر/ محسن قرایی برترین فیلم جشنواره فیلم بوسان در کره جنوبی شد.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)کوروش تهامی با این پست شرمنداننده تولد حمید نعمت الله کارگردان مفید کشورمون را به او و سینمای کشور ایران تبریک گفت. 

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)وقتی حین اجرای نمایش یکی از تماشاگران «که بر حسب رخداد علامت گیری اش مفید هست» به علامت اعتراض یک شئ سخت به سمت سن پرتاب میکند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)آزاده صمدی در کنار یکی از هواداران خوشتیپ اش در قشم.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)نیلوفر بانو خوش خلق بازیگر کم کار این روز ها در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه استان تهران دیده شد./ تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)پانته آ بهرام با یک پست هر کاری که دلش می‌خواست کرد. هم ذوق هنری اش در عکاسی را به رخ کشید, هم از انقراض انسانیت تاسف خورد, هم به دزدی اعتراض کرد, هم موضع خود در قبال جنگ را اعلام کرد و هم پیشنهاد کرد که نابهنجاری هاي جنسی را جدی بگیریم و دستمزد زن و مرد را برابر بداریم.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)شاهین جمشیدی در برابر کلیسای مشهور بارسلون, یکی از اماکن پرطرفدار تورلیدر هاي ایرانی که همۀ هموطنان را به مقابل آن می‌برند و صدها جاذبه و زیبایی دیگر بارسلون را بیخیال می‌شوند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)پوریا شکیبایی, پژمان جمشید, پریچهر قنبری و خواهرِ پژمان جمشیدی در حاشیه تمرین برای نمایش اخیر عزیزان که پوریا و پریچهر و پژمان در آن هنرنمایی کرده اند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)سپند امیرسلیمانی با این تصویر نه عمده اخیر در کنار علی قربانزاده و سامان مقدم, تولد علی قربانزاده بازیگر خوشتیپ و دوست داشتنی سینما را تبریک گفت. ما نیز این روز را به این بازیگر با شخصیت و کاردرست تبریک عرض میکنیم.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)نازنین بانو فراهانی, یکی دیگر از مفید هاي سینما و تئاتر در حال بازدید از یک گالری.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)فقط مداد رنگی نشده بودیم که به لطف ملیکا زارعی به آن هم تبدیل شدیم./ عکس بازیگران

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)همانگونه که میدانید ما اکثر از متن, علاقه مند به حاشیه هستیم و به تبع آن تنها چیزی که در این مطلب نظرمان را جلب کرده این هست که اتومبیل مریم کاویانی یک پژو 207 هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)عکسی فوق العاده از نوجوانی هاي عباس جدیدی. چقدر شبیه نوجوانان انگلیسی در دهه 30 میلادی و دوران الیور توئیست بوده.
عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)لیندا بانو کیانی مثلاً حواسش نیست. ما هم طوری رفتار میکنیم مثلاً حواسمان به این پست نبوده و از آن رد می شویم.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)پست زنانه هست. آقایون لطفا برویم پست بعدی. بانو ها بمانند, یا این که به اینستاگرام روناک مراجعه کنند.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)طعنه سنگین بهنام تشکر به /فلک زده هایي منتخب/ که اخبار اتاق خوابشان با اخبار سایت ها تلاقی می کند. یعنی منظورش چه کسی هست؟* «مثلاً نمی‌دانیم»

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)کمند امیرسلیمانی و سیروس خان گرجستانی از قاب سلفی همکارشان در اتاق گریم یکی از کار هاي مشترکی که با هم داشتند. اگر اشتباه نکنم /همسایه ها/ي آرش معیریان هست.

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)این سلفی صبا راد و مانی رهنما در هواپیما هست

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان (357)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)

عکس های بازیگران و سوپراستارهای مشهور (354)

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها «353»