پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران «267»

تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در شبکه هاي مجازی مجازی را میتوانید در زیر مشاهده نمایید که از بین مجبوب ترین ها گزینه شده اند. 

 

سلفی اخمالوی ترلان پروانه با آیفون 7 سفید یخچالی اش در اتاق گریم کار جدید، نخستین پست مقاله امروز ماست. مود اش هم در اوضاع خیره به سقف قرار دارد.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)خانم زاهدی خیلی دوست دارم بدانم چه کسی در این روز ها شما را مجبور به حضور در “باشتگاه” کرده هست؟!

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)وقتی امید حاجیلی از آرامش حرف می زند، آدم یاد ائتلاف ضد تروریستی میوفتد که چند روز پیش در عربستان تشکیل شد.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)شاید برای همۀ ما سوال باشد مجری هاي اخبار و برنامه هاي تلویزیونی وقتی که ما را به مشاهده یک آیتم دعوت می‌کنند، خودشان در پشت صحنه چه کار می کنند؟ جواب سوال: کشتی می‌گیرند. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)شهریار و سلطان پرسپولیسی ها در مراسم معارفه علی دایی در باشگاه جدید اش سایپا. دایی خیلی خیلی زودتر از سایرین تمرینات تیم اش را شروع کرده هست. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)نسیم ادبی با کلاه عجیبش در آتلیه. کلاهی که مصداق حمل سلاح سرد هست و با آن نمی‌توان به آسانی در جامعه تردد کرد. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)لات هاي سینما دور هم جمع شده اند تا در فیلم سینمایی “آتش و قداره” به کارگردانی محمد عرب هنرنمایی کنند و لحظاتی شیرین برای مخاطب رقم بزنند. حسین یاری، مهران غفوریان، نیما شاهرخ شاهی و علی صادقی با گریم هاي جالبی که در این پروژه دارند. اطلاعات و اخبار تکمیلی درمورد این فیلم متعاقبا اعلام خواهد شد.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)

فریدون جان جسارتاً این پست را با امواج ساطع شده از پهن پای درخت ها آپلود کرده اید؟
عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سلفی با لباس شهرام محمودی در کنار برادرش و آقا ارسام در کنار اتومبیلِ شاسی بلند خفنشان. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)جواد عزتی و مه لقا باقری در حاشیه یک مراسم. از معدود زوج هاي دوست داشتنی سینما و تئاتر که چشم بد دور در اوضاع سفید قرار دارند.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)باکلاسی این نیست که در کافه اسپرسو سفارش بدهی و کافکا بخوانی، اینها دیگر قدیمی شده. با کلاسی در این هست که برای آرایش موهایت بروی خارج و برگردی! آن هم برای مدلی که پس از جام جهانی 2006 کشور آلمان مسوخ شده هست!

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)عکسی نسبتاً قدیمی مربوط به 10 سال پیش در حال دورخوانی دیالوگ هاي فیلم «دایره زنگی»ساخته پریسا بخت آور و نویسندگی اصغر فرهادی. با حضور مهران مدیری، اصغر آقا و همسر جان و همین طور هدیه تهرانی که بعد ها از پروژه جدا شد و جای خود را به باران کوثری داد. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سلفی داریوش سلیمی و پسرش در یکی از عجیب ترین اماکنی که تا بحال در آنجا سلفی گرفته شده هست. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)میتن ستوده گویا کلاً ساکن یزد شده هست، چون چند ماهی می شود تمامی عکس هاي وی از این شهر جذاب آپلود می گردد. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)پست شبنم مقدمی به مناسبت صدور مجوز پخش فیلم “اکسیدان”. با عکسی که وی را در کنار امیر جعفری در نمایی از این فیلم نشان می‌دهد.  

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)شیراز گردی محسن کیایی و همسر جان به روایت عکس

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)مصور ضابطیان یکی دیگر از مارکوپولو هاي دنیای چهره ها این عکس جذاب را از جنوب فرانسه آپلود کرده هست.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)عکس هنری سولماز غنی و لیلا خانم که گویا یکی از اقوامشان هست، سر صحنه فیلم برداری کار جدیدشان.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)چنین اشعار ملیکایی اي از احمد مهرانفر بعید بود. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)پژمان جمشیدی، محسن کیایی و نسیم ادبی در پشت صحنه یک تئاتر جدید. ماشاالله به پژمان که این روز ها همۀ جا هست! در تک تک سریال ها و فیلم ها و نمایش ها! در دیدار هاي دوستانه فوتبال هم شرکت می‌کند و هر روز در حال گفت و گو با یک روزنامه یا مجله هست! 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)بهاره رهنما با این سلفی در دل جنگل روز جهانی طبیعت را به همه ي تبریک گفت. بهاره جان لطفا یک عکس از زاویه اي که زمینِ جنگل هم مشخص باشد بگیر تا اکثر به فکر طبیعت و محیط زیستمان بیافتیم.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سلفی آندو با دکتر باشگاه استقلال موجی از بیم و امید را در میان هواداران این تیم بوجود آورده هست. بیم بازگشتِ او به استقلال و امید به مصدومیتش! 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سپند امیرسلیمانی با این پست ترکیبی از تصاویر قدیمی و جدید در کنار خواهرش کمند، تولد وی را تبریک گفت.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)عمو رشید هم به روز جهانی “محیط زیست” واکنش نشان داد و این عکس از خود در حال خاکبازی را به اشتراک گذاشت.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سولماز آقمقانی با این پست اضافه بر این که اعلام کرد تولدش هست، تولد همۀ خردادی ها، مخصوصاً پانزده خردادی ها را تبریک گفت. کپشن را هم با شعری شروع کرده که اکثر مناسب نقش بستن روی… بگذریم. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)از همۀ هوطنان عزیز خواهشمندیم که خونسردی خود را حفظ کنند و هر چیز مشکوکی را به 113 گزارش دهند. از تجمع و فیلمبداری در اطراف مجلس و حرم امام «ره» و همین طور دامن زدن به شایعات فضای مجازی خود داری کنند. آفرین.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)اگر در محلی از شهر صدای تیراندازی شنیدید، در پشت موانع و ساختمان ها پناه بگیرید. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)از به راه انداختن امواج منفی و به قول خود ما آیه یأس در میان مردم و فضای مجازی خودداری کنید.  

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)از جوک سازی و شوخی با موضوع خودداری کنید. 
عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)به محض برخورد با فردی مشکوک که شئ نامتعارفی در دست دارد و نگاهش مضطرب و هراسان هست، به نیرو هاي امنیتی اطلاع بدهیم. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)

این عکس یک میتینگ انتخاباتی نیست، بلکه دورهمی افطار عوامل سریال لیسانسه ها هست.  

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)عکسی دیدنی از کودکی هاي مانی واقعی بازیگر و کارگردان مفید سینمای کشورمون که فیلم توقیف شده اش یعنی “پنجاه کیلو آلبالو” روز قبل با کلی سانسور وارد شبکه نمایش خانگی شد. گرچه پس از این که نسخه بدون سانسور آن لو رفت! 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)مهدی جان شما امیدواری همۀ به آرزو هایشان برسند، ما در این جا امیدواریم زنده بمانیم! 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سلفی سوسن پرور در کنار ابراهیم شفیعی و همسرش پس از تماشای نمایش سوسن اینا. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)سلفی دوستانه سجاد افشاریان با هوتن شکیبا، دو تئاتریِ کار درست. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)بله، همانگونه که ملاحظه می کنید شیلا خداد عکس همسر عزیزش را روی قاب تلفن همراه اش چاپ کرده هست تا زبانمان از وصف جلف بازی هاي این زوج قاصر بماند.

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)بهاره کیان افشار با این پست از حضور دلچسب خود در یک فیلم کوتاه گفت. ارتباط اي مستقیم بین دلچسب بودن یک کار و میزان صفر هاي چک دستمزد آن کار وجود دارد. 

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)الهه منصوریان، یکی از خواهران قهرمان منصوریان که طی هفته جدید به لطف برنامه ماه عسل چند برابر کل دوران فعالیت ورزشی شان فالوئر جمع کرده اند، دیروز این عکس هنری را به اشتراک گذاشت تا پست پایانی مقاله امروز ما باشد. تا مقاله بعدی مراقب خودتان باشید. یا حق.  

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران (267)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره ها «266»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز «265»

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها «264»

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام «263»

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام «262»

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ «261»