پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران «355»

جدید ترین عکس های خفن بازیگران و افراد سرشناس ایرانی را از اینستاگرام انتخاب کرده ایم که همگی امروز به اشتراک گذاشته شده اند.

 

امروز تولد 47 سالگی مهتاب سینماست. تبریک فراوان به این هنرمند با اخلاق, توانا و دوست داشتنی. امیدواریم همۀ وقت} سلامت و سرزنده باشد و سالیان سال شاهد درخشش وی روی پرده نقره اي باشیم.

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)یوزبچه هاي تیم ملی نوجوانان به تاریخ سازی عادت کرده اند و قصدشان قهرمانی در جام جهانی هست* دیروز هم کشور مکزیک را بردند و به جمع هشت تیم نهایی صعود کردند تا یکشنبه با غلبه بر اسپانیا به نیمه نهایی صعود کنند. آرزوی موفقیت داریم برای تک تک شاگردان عباس چمنیان و امیدواریم هیچ کدام از این استعداد هاي ناب, امثال خیلی ها در قبل, حیف نشود.

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)نوید محمدزاده, باران کوثری و رضا درمیشیان در دفتر نشریه فیلم این کیک را به امید توزیع /خشمگین نیستم/ فوت کردند. طبق اخبار ماه قبل قرار بر این هست که این فیلم توزیع شود ولی تا وقتی با چشمانمان پوسترش را سر در سینما ها نبینیم, نمی توانیم مطمئن باشیم.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)آقای سهیلی کمی آرام تر* بنده خدا امثال هر انسان دیگری جایزالخطا بوده و کلی هم معذرت خواهی کرد. جدا از احترام محاسن سفید و لباس اش, احترام سال ها زحمت و تلاشش در نهضت سواد آموزی را نگه دارید. شما از /عصبانیت/ شاکی هستید ولی خودتان در این مطلب خیلی بیشتر خشمگین هستید*

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)بهرام رادان در نمایی از فیلم /چهاراره استانبول/ که این روز ها در مرحله فیلم برداری هست. از قرار معلوم فیلم باید با محدودیت سنی توزیع شود و برای همۀ مناسب نیست*
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)وقتی به چشمان و ابرو ها رسیدگی لازم نشده و برای عکس حاضر نیستند. 
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)سلفی رویا نونهالی در کنار استاد عبدالله اسکندری در پشت صحنه سریال /شهرزاد/ به بهانه زادروز ایشان. تبریک بی اتمام به پدر هنر چهره پردازی ایران.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)واکنش هاشم خان به سلفی بالا. عکس بازیگران
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)یادتان هست که پرستو صالحی در مقاله دیروز اعلام کرده بود که از اینستاگرام می رود؟ بله, او امروز بازگشت. باریکلا می گوییم به این اراده پولادین.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)مگر میشد تو را دوست نداشت آقای جواد عزتی؟
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)قطعا اینکه بعنوان /تودلی/ آرمین مورد خطاب قرار گیرم مرا شاد نمی کند. فکر کنم با شما هاست* شما تودلی آرمین هستید؟*
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)کیانوش جان یعنی تو عاشق کار و ورزشت هستی؟ یعنی عصر هاي پاییزی در کنار پنجره باران خورده برای وزنه ها چای میریزی؟*
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)فودکورت گردی نیما کرمی و همسرش زینب زارع به همره تعدادی بچه که تا آنجایی که آگاهی داریم یکی از آنها برای خودشان هست.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)شک ندارم اندیشه فولادوند در زندگی قبلی اش یک سرخ پوست پانامایی بوده هست. تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)هیچ چیزی مانند این پست محمد محبیان نمیتوانست در این لحظه روح مرحوم حبیب را انقدر آزرده کند*صربه اي غبر قابل جبران بر پیکره مانند /پسر کو ندارد نشان از پدر/ بود این پست.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)ولی خب این پست برزو تا اندازه ای با این مانند همخوانی دارد.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)اي یگانه ترین یار که همۀ خرج هایم برای توست… با اجازه کپشن لاله صبوری را تکمیل کردیم.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)نسیم ادبی و شبنم مقدمی در نمایی از سریال /عقیق/ ساخته بهرنگ توفیقی و به قلم سعید نعمت الله که این شبها از تلویزیون میهمان منزل هاست. سریالی که در همین چند شب کلی طرفدار پیدا کرده هست و فضا و خط داستانی آن بسیار شبیه به /شب دهم/ حسن فتحی هست.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)عبدالرضا اکبری با این عکس از حضور خود در یک سریال اخیر خبر داد. عادی ترین اتفاقی که مخاطبان انتظار آن را داشتند* سریال /آنام/ به کارگردانی جواد افشار سریالی که جناب اکبری به همراه گلچهره سجادیه, مهرانه مهین ترابی و خیلی هاي دیگر در آن هنرنمایی کرده اند. باید چشم براه باشیم و ببینیم جناب افشار به چند قسمت رضایت خواهند داد و یا امثال /کیمیا/ چشم انداز چند ساله دارند*
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)عکس یادگاری مهرداد نظری در کنار استاد جلال مقامی و بیژن امکانیان که از آنها یه عنوان آدم هاي دوست داشتنی دوران کودکی اش یاد کرده هست. ناسازگاری سنی بیژن امکانیان و مهرداد نظری چیزی حدود 10 سال هست. اینکه چگونه توانسته شخصیت پرطرفدار کودکی مهرداد باشد جای بسی سوال هست.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)رفتنی باید بره مهدی جان. چاره اي نیست. باز جای شکرش باقی هست به جایی افتاده اي که از استعداد و صدای خوبت می توانی بهره گیری بهینه بکنی*
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)سلفی شهرام شکیبا مجری و طنزپرداز کاردرست کشورمون در کنار همسر عزیزش.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)واکنش علیرضا واقعی به کیفیت بازی دیشبِ علیرضا بیرانوند رقیبش در تیم ملی.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)اشوان جان آن قدر که فکر می کنی احساس راحتی نمی کنم که بخواهم از حالم برایت بگویم. انشاالله غمگین نشده باشی.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)بالابر گرافی حامد کمیلی, فرهاد آئیش و امیرحسین رستمی در پشت صحنه نمایش /شوایک/.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)به این پدیده «افتادن سایه عباس روی ماه», عسوف می گویند.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)به این پدیده «افتادش از وقتی زاینده رود خشک شده هست, توجهات به معماری پل خواجو و سی و سه پل خیلی بیشتر از قبل شده و بیشتر عکس ها از نمای رودخانه به داخل پل تغییر لوکیشن داده اند.ن سایه عباس روی ماه», عسوف می گویند.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)جواد عزتی, یکتا ناصر, نازنین بیاتی و رضا گلزار در فیلم اخیر منوچهر هادی که اسم آن /آینه بغل/ هست و فعلاً خبری از توزیع آن نیست.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)تبریک به استاد هوشنگ مرادی کرمانی که برنده یک پاداش بین المللی در اساس ادبیات طفل و نوجوان شده هست. ارزوی سلامتی داریم برای قصه گوی کودکی هایمان.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)سیاوش جان قبل از مربی شدن کمی از خاطر انتخاب عدد 69 برای پیراهن ورزشی ات بگو* عکس های بازیگران
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)عکس یادگاری مهران رنجبر در کنار سامیه لک و ستاره اسکندری که به تماشای نماییشان آمده بودند.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)آقا هاوش پسر بزرگ علی کریمی با این عکس قدیمی دیدنی خاطره نقش بازی کرده هست.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)کیک تولد دیدنی پوریا حیدری. ماشاالله همۀ چیزمان دارد تحت تاثیر تکنولوژی قرار می‌گیرد.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)مرجانه بانو واقعا حالتان با این عکس مفید شد؟ کسی قیافه مرا این شکلی می کرد تا دو روز به هم میریختم.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)اگر تا یک مدت کمتر از قبل علی اوجی را در مراسمات و دورهمی ها دیدید, دلیلش کاردستی دیدنی همسرش هست که در عکس ملاحظه می کنید.
عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)سلفی بانو هاي هنرمند که این روز ها حسابی در حال کاشان گردی میباشند. شبنم فرشادجو, پانی پناهی ها و هانیه توسلی.

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و سوپراستارهای مشهور (354)

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها «353»

تصاویر بازیگران و ستاره های جنجالی «352»

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی «351»