پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز «265»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید و از آخرین اخبار ستاره هاي مورد علاقه خود با خبر شوید.

 

شهنام شهابی، شادوماد این شماره از “چهره ها در شبکه هاي مجازی” هست که این عکس از خود در لباس دامادی به اشتراک گذاشته هست. آرزوی خوشبختی داریم برای شهنامِ عزیز و امیدواریم همه ي عزب هاي جمع روزی در این لباس از این عکس ها بگیرند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)#پزشک بهرام بیضایی، افتخار سینمای کشور ایران.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)عماد طالبزاده در حال چت کردن با یکی از یاران خوبش. به همراه دستمال عجیبی که دور گردنش بسته هست. دستمالی که هم می‌تواند مد جدید باشد و هم نشانه اي برای گم نشدن عماد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)گرچه این دستمال ها پیش از این هم در صنعت مد و پوشاک کاربرد داشته اند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)سردار آزمون از اتفاقات زیبایی که در یکی از شب هاي اجرای تئاتر “ضیافت پنالتی ها” افتاده بود، نوشته هست در شبی که امیر جعفری در مقابل ویژه ترین و عزیزترین میهمان عالم یعنی مادرش هنرنمایی می‌کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)– علی زود برگردیا بد جا وایستادم.

+ زود میام. یه درخت پیدا کنم سی ثانیه اي برگشتم.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)بحران سوژه برای خودِ چهره ها هم بیداد می‌کند!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)آتیلا پسیانی و هم بازی کوچکش در پشت صحنه کار جدیدشان.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)علی الخصوص اینستاگرام!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)ماهایا پطروسیان که توسط بهاره افشاری به چالش چای دعوت شده بود، در این مبارزه شرکت کرد. معمولاً عرف هست که سه نفر را به چالش ها دعوت کنند. لطفاً روند را به هم نریزید!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)رعنا آزادی ور با وجود بدن درد و دست دردی که داشت «با دقت به حالتش در این عکس» در مراسم پخش خصوصی فیلم “ویلایی ها” حضور پیدا کرده بود.عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)اینکه می گویند شانس در منزل یکی را زده، دقیقا همین هست. با استعدادی نه عمده بینظیر و با هنری متوسط، کلمات را کج و کوله کرده و ابتذال را در موسیقی و شعر زنده کنی، یک شبه مشهور شوی و نوش سعادت به کام بری.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)سالار عقیلی با این پست و این متن که برای همسرش نوشته هست، تا حدود یک سال خود را بیمه بدنه و اعصاب کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)وقتی با اسنپ منتظری که مسافرت بیاید و سوار شود که ناگهان وی را با دیگری می بینی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)هادی جان اینکه در شورای شهر گزینه نشده اي دلیلی بر این نمی‌شود که طبیعت را زخم کنی! از فردای اعلام نتایج تا امروز روزی نبوده که عکسی در طبیعت از خود آپلود نکند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)نادر سلیمانی عکسی زیرخاکی مربوط به سال هاي خوشِ “ساعات خوش” به اشتراک گذاشت. نصرالله رادش، رضا عطاران، ارژنگ امیرفضلی، زنده یاد داود اسدی، سعید آقاخانی، مهرداد نظری و یوسف صیادی در عکس قابل تشخیص میباشند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)ارسلان قاسمی این عکس از خودش را گذاشته و آرزو کرده که صبح خوبی داشته باشیم. ارسلانِ عزیز، گل پسرِ سینما، اینکه انتظار داری صبحی که با عکس تو شروع می‌شود مفید باشد، یک انتظار کاملا پارادوکسیکال هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)گویا پوشیدن کفش مردانه بدون جوراب یکی از رسوم اصلی پرسپولیسی ها هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)پانته آ بهرام، خسرو احمدی، امیر جعفری، پژمان جمشیدی، نوید محمدزاده و سایر همکاران در جشن تولد همکارشان که در پشت صحنه تئاتر “ضیافت پنالتی ها” برگزار شده بود. تا همین 5 سال پیش خوابش را هم نمی‌دیدم که پژمان جمشیدی در یک پروژه هنری مشترک با نوید محمدزاده در یک قاب جای بگیرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)حدیثه تهرانی با این سلفی در کنار همسر عزیزش آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همۀ روزه داران کرد. ممنون حدیثه خانم، همین طور عبادات شما. درضمن لمینیت‌تان هم مبارک باشد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)شیطنت ویشکا آسایش در کنار طناز طباطبایی در حاشیه مراسم پخش خصوصی فیلم “ویلایی ها” در پردیس آزادی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)مهران جان این نهیِ شما فقط مربوط به حالت عصبانی بودن هست؟!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)گلاره عباسی به همراه خانواده دوست داشتنی اش در اصفهان. گرچه عزیزان حاضر در عکس هیچ شباهتی به اعضای خانواده گلاره که پیش از این بار ها عکسشان را آپلود کرده هست، ندارند.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)ساره بیات هم دید که خیلی وقت هست به آتلیه نرفته هست، لذا این امر واجب و حیاتی را بیش از این به تاخیر نیانداخت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)عکسی از میتینگ امیرحسین رستمی و رفقای قدیمی اش.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)امروز تولد 41 سالگی فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال و یکی از ستاره هاي دهه قبل فوتبال ایران هست. از معدود فوتبالیست هاي ایرانی که همه ي وقت در بحبوحه بود و در بحبوحه هم خداحافظی کرد. حنیف عمران زاده هم تیمی سابق فرهاد با این عکس که مربوط به روز خداحافظی فرهاد از فوتبال هست، این روز را به او تبریک گفت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)پستی که لیلا بلوکات پیش از دیدار والیبال ایران – ایتالیا به اشتراک گذاشت و پس از پایان بازی و افتضاحِ والیبالیست ها، به آرامی و به طوری که کسی شک نکند، آن را از صفحه اش پاک کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)شلواری که مهدی ماهانی در عکس به پا کرده، در واقع شلوارکِ دوستش حامد حدادی هست که برای او در نقش شلوار ظاهر شده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)بهاره رهنما به اتفاق آیفون قرمز، ساعت رولکس طلا، انگشتر نیم کیلویی و سایر اکسسوری هاي لاکچری اش در حاشه یک مراسم.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)شهاب حسینی و همکارش در حال تمرین تئاتر “اعتراف” به کارگردانی خودِ شهاب که به زودی به اجرا در خواهد آمد و شب هاي تئاتر دوستان را هیجان انگیز تر خواهد کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)نسرین خانم مقانلو هم هر از چند گاهی یک عکس این شکلی با تِم مذهبی می‌گذارد که عکس قبلی هایش را بشورَد و ببرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)سلفی “ما خیلی خوشبختیم” طورِ شهرام شکیبا و همسر و فرزندش.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)اي جان! خیلی بالغِ کی بودی تو؟!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)مریم مقدم، آماده برای بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)جشن هاي خداحافظیِ سریال “دیوار به دیوار” هم مانند خودِ سریال به این راحتی ها پایانی ندارند!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)شهریار و نورا کوچولو در حاشیه یک جشن خانوادگی. 
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)پارسا موفق فر، ستاره سهیلِ سینما با این عکس مرموز اعلام کرد که جز همین صفحه، هیچ صفحه دیگری اعم از عمومی، خصوصی، نیمه متمرکز، غیر انتفاقی و … ندارد و فقط همین یک صفحه زیر نظر اوست. تامام.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)دیدار دوستانه رفقای فوتبالی و ستاره هاي سال هاي نه عمده دور فوتبال کشورمون در شهر هامبورگ. ادموند بزیک، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان و دختر عزیزش.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)جشن تولد دوستانه هانیه توسلی در کنار صمیمی ترین رفیقش شبنم فرشاد جو. تبریک به هانیه ي عزیز و خونگرم.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)این هم کادوی مسخره اي که شبنم برای او خریده و گرچه برترین سورپرایز تمام عمر هانیه به شمار می رود! انشاالله این کفش ها فقط یک شوخی باشد و مُد نشود!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)آرمین زارعی در بحبوحهِ ناراحتی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)سید محمد موسوی به محض خط خوردن از اردوی تیم ملی خود را به یک سالن تئاتر رساند و این عکس را در کنار بهرنگ علوی گرفت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)عکس خندانِ نازنین بیاتی، بازیگر بِیبی فِیسِ سینما و تلویزیون.عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)افتخار و اتفاقی بزرگ که در سایه انتخابات گم شد و آنطور که باید دیده نشد. افتخاری که عظیم قیچی ساز کوهنورد بزرگ کشورمون رقم زد و توانست اورست را بدون کپسول اکسیژن فتح کند و نام خود را در تاریخ این ورزش سخت جاودانه سازد. ممنون از امین زندگانی که بار دیگر این افتخار را یاد آوری کرد تا کم لطفی هاي آن موقع جبران شود.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)عمو جان فکر نکن این پاندای غول پیکر باعت می شود که آن کلاه جلفی که روی پایت هست را نبینیم. از سن و سالت خجالت بکش عمو جان.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)حداقل بده به مهران احمدی که با این خودرو اش ست کند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)گلوریا هاردی و یک دعوت جسورانه.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)نیما کرمی پس از 18 ساعت رانندگی در ترافیک جاده چالوس و رسیدن به شمال.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)سلفی برادرانه ي مسعود و مهدی پاکدل در یک جاده ي جذاب.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)تمجید علی دایی از خواهران قهرمان منصوریان که در این دو قسمت از برنامه ماه عسل مفهوم تازه اي از خواستن و تلاش را برای ما عیان کردند و نشان دادند که معرفت و ایثار هیچ گاه بی پاسخ نمی‌ماند. آرزوی دل خوش و موفقیت روز افزون داریم برای الهه، شهربانو و سهیلا، این سه خواهرِ قهرمان.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)تست گریم دیدنی سحر دولتشاهی که توسط استاد عبدالله اسکندری طراحی شده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)هوتن شکیبا هم تولد هانیه توسلی را تبریک گفت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)وقتی سلفی هاي یهویی و بدون میک آپِ خود را روتوش می کنید، همچین فاجعه اي رخ می دهد. لطفاً نکنید.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)دیروز جشن تولد آزاده زارعی هم بود که به اتفاق دوستان و یک تیم عکاسی در یکی از رستوران هاي بام شهر تهران برگزار شد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)استوری نیوشا ضیغمی در کنار همسر جان در جوار مقبره حضرت حافظ.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)عکس یادگاری هومن سیدی در کنار ریما رامین فر و امیر جعفری پیش از شروع تئاتر “ضیافت پنالتی ها”. هومن جان برای بخش هاي باقی مانده شلوارت آگهی می‌خواهی؟ بنر باشد یا رپورتاژ؟! شرایطش چگونه هست؟
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)شوخی حسن ریوندی با دکور عجیب برنامه ماه عسل امسال که گویا طرح آن عکسی هوایی از یک شهر در شب هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)گریم دیدنی و متفاوت مهران مدیری در فیلم سینمایی “ساعت پنج عصر” به کارگردانی خودش. بیصبرانه منتظر پخش این فیلم هستیم. فیلمی که با دقت به مواضع جدید مهران خان در برنامه دورهمی بعید هست مشکلی برای پخش داشته باشد!عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)پروژه اي هنری به نام “غم‌نومه فریدون” با حضور پنج نسل از هنرمندان کشورمون روز قبل شروع به کار کرد. «غم‌نومه فریدون» یک کتابی صوتی بر زمینه داستانی به نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی هست که استاد حسین علیزاده آهنگسازی آن را بر عهده دارد و بازیگران و صداپیشگانى نظیر زنده یاد مرتضی احمدی، ژاله علو، صابر ابر، فرهاد اصلانى، امیر جعفرى، سیامک صفرى، حبیب رضایى، فاطمه معتمد آریا و آیدا شاملو در آن ایفای نقش کرده‌اند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)مصطفی زمانی و مهتاب کرامتی در پخش مردمی فیلم “تیک آف” در مگامال، جدیدترین مجتمع سینمایی – تجاری – تفریحی ایران با 10 سالن سینما در غرب استان تهران. مقاله امروز هم به اتمام رسید. بار دیگر سالروز رحلت حضرت امام خمینی «ره» را خدمت همه ي عاشقان انقلاب و ایران تسلیت عرض می‌کنم. ممنون از همراهی تان.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز (265)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها «264»

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام «263»

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام «262»

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ «261»

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان «260»

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام «259»