پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی «334»

آخرین و جدید ترین عکسهای بازیگران و سلبریتی هاي ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای شما در زیر به نمایش درآورده ایم. 

 

شروع می کنیم با این سلفی شاد از خواهران محمدی در کنار لاله اسکندری که این روز ها به رخداد در حال خارجگردی و گشت و گذار در روسیه میباشند. از وقتی دولت روسیه روادید بین ایران و این کشور را برداشته سلفی هاي بیشتری با لوکیشن مسکو و سن پترزبورگ آپلود می‌شوند.

 

به قول کارشناسان علت این تصمیم دولت روسیه, درود هایي هست که جواد خیابانی پس از صعود ایران به جام جهانی خطاب به این کشور گفت و دولتمردان این کشور را در رودربایستی قرار داد تا این تصمیم را بگیرند.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)ترلان پروانه دارد خود را برای استنشاق بوی ماه مهر حاضر می‌کند. برای همه ي بچه مدرسه اي ها آرزوی موفقیت و روزهای خوش داریم. گرچه باید واقع نگر بود و اعتراف کرد که هیچوقت 6 صبح پا شدن و بردباری فضای مسخره مدرسه برای هیچ کسی خوش نبوده و نخواهد بود, ولی خب به هر حال می‌توان امید داشت.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)پنجمین جشن آکادمی تئاتر استاد سمندریان, با تصویری از بانو هما روستا در نخستین سال برگزاری این جشن. روح هر دو عزیز شاد باشد. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)صالحیِ عدد 1 با این استوری تولد صالحی عدد 2 را تبریک گفت. شاید صالحی عدد 3 هم آن را لایک کرده هست «پرستو»

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)حسین سلیمانی بازیگر و رفیق همگانی مردم ایران تولد حسین ماهینی را آن گونه تبریک گفت. تبریک به این فوتبالیست خوش استیل و با اخلاق کشورمون.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)المیرا شریفی مقدم و همسر جان در کنار مادر عزیزش, به مناسبت تولد مادر جان. ماشاالله بزنیم به تخته مادر جان جوان تر از خود شریفی مقدم هست.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)دیروز جشن تولد فرهاد خان آئیش هم بود. بازیگر خوش سبیل, کهنه کار و با استعداد سینما و تئاتر. تبریک به ایشان و همسر هنرمندش, مائده بانو طهماسبی.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)دیروز استثنائا تولد فاطمه هاشمی نبود و این پست را همینجوری به اشتراک گذاشته هست. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)سلفی کیهان ملکی در کنار رضا ایرانمنش و جمشید خان مشایخی در روزهایی که در بیمارستان بستری بودند. طبق اخبار واصله استاد مشایخی از بیمارستان مرخص شده اند ولی عمو رضا هنوز درگیر تخت بیمارستان هست. آرزوی سلامتی داریم برای رضا ایرانمنش, جانباز ارزنده دفاع مقدس و بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)تصویر یادگاری رفقا پس از تماشای نمایش /دن کیشوت/. نمایشی که هنرمندانِ ایرانی آن را برای عذاب روح میگل دِ سروانتس طراحی و اجرا کرده اند. با حضور سارا منجزی, آناهیتا دری و ملیکا شریفی نیا در کنار سایر رفقا.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)خواهران دوست داشتنی برومند, مرضیه بانو و احترام بانو در جشن منتقدان تئاتر. جای خالی راضیه بانو و طاهره بانو در تصویر احساس می شود. 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)انقلاب جناب صالحی وزیر ارجمند ارشاد و رفع توفیق چندین و چند فیلمی که سال ها در انتظار توزیع بودند اتفاقی مثبت و شاد کننده برای سینما و سینما رفقا بود. /زباله هاي دوست داشتنی/ محسن امیریوسفی یکی از این فیلمهای رفع بازداشت شده هست. در کنار /خشمگین نیستم/

 

رضا درمیشیان, /منزل پدری/ کیانوش عیاری و خیلی فیلمهای دیگر. پست تورج اصلانی مدیر فیلم برداری /زباله هاي دوست داشتنی/ به همین مناسبت. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)بای بای رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار مردم عزیز, پس از تماشای فیلم /نگار/ در پردیس کوروش.  

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)از خداوند متعال بابت خلقت حمید گودرزی بسیار متشکریم, اگر او نبود که صبح هاي ما را خوش کند چه کار بایستی می کردیم؟

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)سلفی امیرحسن رستمی و مهران رنجبر در کنار یک وسپای خسته پس از تمرین نمایش جدیدشان.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)ویدا بانو جوان میباشند. بازیگر مفید سینما, تئاتر و تلویزیون. ویدا از پرورش یافتگان کلاس هاي بازیگری استاد حمید سمندریان هست و نخستین بار با سریال /زمانه/ حسن فتحی مطرح شد. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)هومن سیدی در حال تازه کردن نفس خود در دانشگاه تورونتوی کانادا.

می‌کشی بکش, نمی کشی نکش. والا به ما چه که بعضی افراد می خواهند زودتر بمیرند.

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)غوغای سیروان خسروی در یکی از کنسرت هاي اخیرش.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)عکسی دیگر از کنسرت جدید سیروان خسروی.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)علی جان جسارت نباشد ولی افتادن فقط هنگامی وحشتناک هست که بخواهی روی طرف بیافتی!

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)به گزارش پارس ناز سلفی مونا فرجاد در کنار مادر عزیزش. مونا جان گویا خودتان هم اخیرا آپدیت کرده‌اید که آن گونه ذوق زده شده اید! 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)سلفی افشین زی نوری در کنار احسان خواجه امیری در یک شب خاطره انگیز و پر انرژی.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)نیما فلاح و سحر ولدبیگی کماکان در کیش میباشند و مشغول فرآوری یک فیلم سنمایی به اسم /جزیره گنج/ می باشند. ارشا اقدسی هم به این پروژه اضافه شده هست.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)تصویر یادگاری بهنوش بختیاری در کنار استاد الهه قمشه اي در یک جایی. استاد قمشه اي در این ملاقات از علیتِ تاثیر شبکه های مجازی بر فیزیک کوانتوم و تاثیر متقابل آن بر ظاهر و به تبع آن روح و روان آدمی که بر گرفته از ادبیات معاصر شرق اروپاست و همین علت جنگ هاي داخلی و افت کیفیت لیگ فوتبال این کشورها شده, سخن گفت.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)محسن جان الآن دقیقا شما این سلفی را در کجا گرفته اي؟ مونیخ؟ گوتنبرگ؟ استکهم؟ آمستردام؟ فرانکفورت؟ شیب؟ بام؟

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)تصویر یادگاری بهاره افشاری در کنار هوادارانش در بندر ترکمن. خود بهاره اصالتاً اهل شاهرود هست.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)سلفی الیکا عبدالرزاقی و برادر عزیزش در حال شمالگردی. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)آزاده بانو زارعی میباشند, در حاشیه افتتاحیه یک رستوران. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)نمایش /اعتراف/ شهاب حسینی در سکوت خبری به آخرین اجرای خود رسید و پرونده یکی از تئاتر هاي مفید سال 1396 هم بسته شد. درستکار میرزاآقایی و پسر عزیزش در کنار استاد علی نصیریان, پس از آخرین اجرا.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)آقا رشید هم اخیراً حسابی اینستاگرام باز شده و هر چه تصویر در قبل با سایر چهره ها انداخته, یکی یکی دارد رو می کند. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)خاله شادونه پس از پایان کارش در یک دستشویی عمومی این سلفی را گرفته و حسابی هم از این اماکن انتقاد کرده هست. یک روز که حسابی و با آژیرِ قرمز به چنین مکانی احتیاج داشت و هیچ توالتی در دسترس نبود میفهمد که معیار هاي مهمتری از تمیز بودن و بهداشتی بودن هم وجود دارد, معیار هایي مانند /وجود داشتن/! آنوقت که فقط دنبال یک مکان درب دار با یک پارچ آب بود. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)شقایق فراهانی, نسرین مقانلو, شهرزاد کمالزاده و دوستشان در حرم مطهر امام علی «ع» در نجف اشرف.  

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)تینا جان جسارتاً چرا تمامی حریف هاي تمرینی ات پسر میباشند؟! واقعاً بانو بوکسور در آن نزدیکیها پیدا نمی شود؟!

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)سلفی بهداد سلیمی و همسر جان در کنار مهدی جهانی پس از تماشای کنسرت وی. 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)مریم خدارحمی از نگاه دوست عزیزش که جدیداً دوربین حرفه اي خریده هست.

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)با این سلفی خمارطور از خاطره اسدی مقاله امروز را به پایان می رسانیم, 

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی (334)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی «333»

تصاویر بازیگران و هنرمندان مشهور سلبریتی «332»

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر «331»

عکس های بازیگران و خبرهای جنجالی از ستاره ها «330»