پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها «271»

آخرین تصاویر بازیگران و افراد سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را می‌توانید در آلبوم دیدنی زیر مشاهده نمایید و از آخرین اخبار بازیگران با خبر گردید.

 

یوزپلنگ هاي شاد پس از صعود به جام جهانی روسیه در عکسی که مسعود شجاعی به اشتراک گذاشته بود. ضمن تبریک به مسعود عزیز به او سفارش میکنیم من بعد مسئولیت پنالتی هایي که مهدی طارمی به هر نحوی در آنها نقش داشته را قبول نکند!

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سعید عزت اللهی، سیدجلال حسینی و علیرضا جهانبخش و جام کوچک و مشعور آقای کی روش که هر چهار سال یکبار آن را با شادی به بالای سر می برد.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)چه مفید گفت رضا رشیدپور؛ این مردم شایسته شادمانی همیشگی میباشند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)طرح دیدنی و متفاوتی که پریناز ایزدیار برایِ تبریک از آن بهره گیری کرده هست. یوزپلنگ ایرانی در روسیه.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)اشکان دژاگه در این پیروزی بزرگ جای آندو تیموریان و علیرضا واقعی را خالی کرد. دو عزیزی که در کنار خیلی هاي دیگر در این پیروزی و صعود نقش داشتند و جایشان در جشن دیروز خالی بود.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)آقا کریم باقری این صعود زودهنگام را شیرین تر از عسل خواند. گرچه آقا کریم خودش حماسه میساخت، زمانی که حماسه ساختن مُد نبود!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)محمد بنا مرد محبوب کشتی فرنگی نیز صعود فوتبالیست ها به جام جهانی را به همه ي تبریک گفت.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)صعود بدون استرس و حرص و جوش به جام جهانی قطعا خیلی شیرین هست، ولی قبول کنید لحظه آخری و ناپلئونی صعود کردن حال و هوای دیگری دارد! گرچه ناشکری نمی‌کنیم ولی خب واقعیت هست.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)امیر آرمان دیشب در استادیوم آزادی بود و از نزدیک شاهد صعود تیم ملی.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)فقط الهام حمیدی میتوانست پای گروه تروریستی داعش را به پیام تبریک بابت صعود به جام جهانی، باز کند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)علی کریمی ستاره بی تکرار فوتبال کشورمون هم این پیروزی و صعود دلچسب را به همۀ تبریک گفت.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)یادگاری اي که حسین ماهینی از این شب فراموش نشدنی برای خود کنار گذاشت. چون به خوبی می داند با حضور مرد با دیسیسپلینی مانند کی روش، به هیچ عنوان حضورش در مرحله نهایی جام جهانی قطعی نیست و شاید همین خاطره فقط برایش بماند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)پست تبریک علیرضا عصار بابت این صعود. احتمالاً به یاد دارید که 12 سال پیش، در جام جهانی کشور آلمان علیرضا عصار آهنگ رسمی صعود به تیم ملی را خوانده بود. “ایرانِ من، ایرانِ من، جانم فدایت…”
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)توئیت مهناز افشار که در کمال شگفتی در توئیتش به حضور و عدم حضور زنان در استادیوم اشاره اي نکرده هست!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)علیرضا واقعی که چند وقتی می‌شود از فهرست تیم ملی خط خورده هست، با این پیام اعلام کرد که همواره در کنار تیم ملی هست.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)عقاب ایرانی vs یوزپلنگ ایرانی
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)پست تبریک مجید صالحی.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)ماشالا ایران!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)تبریک دیدنی نوید محمدزاده بازیگر مفید سینما و تئاتر.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)رضا عطاران هم آن گونه در شادی ملت سهیم شد.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)قطعاً پس از خسته نباشیدِ جمشید خان هاشمپور، دیگر هیچ اثری از خستگی در تن هیچ کدام از بچه نخواهد ماند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)تبریک ساده محمدرضا گلزار و 161 هزار نفری که آن را لایک کردند. یعنی حدود سه برابر جمعیتی که دیشب به استادیوم رفته بودند.عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)محسن تنابنده این عکس آریایی پسند و بی کیفیت را برای تبریک به کی روش مناسب تر از سایر عکس ها دیده هست. درضمن محسن جان بیایید از توئیتر کپی نکنیم! «خودش توئیتر را باز کرده و دنبال سوژه خنده دار می گردد»
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)حمید خان فرخ نژاد شاد ترین مرد دنیاست، چون تا این لحظه تنها دو تیم ایران و برزیل «همان آبادانِ ب» به جام جهانی صعود کرده اند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)فریدون زندی به یاد روزهایی که خودش پاس گل صعود به جام جهانی 2006 را داده بود، این پیروزی را به همۀ تبریک گفت.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)حسین سلیمانی این صعود و درخشش مهدی طارمی در بازی دیشب را فرصت مناسبی دید تا بار دیگر اعلام کند که چند باری با مهدی بیرون رفته هست.عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)عکس دیگری نبود؟ اینستاگرام زخم شد.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)تبریک و تشکر ویژه علی دایی به کارلوس کی روش. رفتار حرفه اي را از دایی بیاموزید، کسی که خود سابقه نشستن بر جایگاه کی روش را دارد و در رساندن تیم به جام جهانی ناموفق عمل کرده هست ولی بدون هیچ حب و بغضی چنین پیام صمیمانه اي را برای تیم فرستاده هست، بر خلاف خیلی هاي دیگر که در اوضاع نمونه علی دایی میباشند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)این صعود برای محسن مسلمان شیرینیِ خاصی دارد، چون طارمی گل صعود را زده هست!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)رضا قوچان نژاد پس از بازی با استقبال خواهر خانم عزیزش رو به رو شد. تصاویر مرتبط با صعود تیم ملی به پایان رسید، برویم سراغ سایر عکس ها:
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)گلاره خانم عباسی، بازیگر مفید، موقر و خوش هنر سینما و تلویزیون از قاب دوربین علیرضا لاجورد.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)نوبت عباس جدیدی بود تا در معرض ترکش هاي تتلو قرار بگیرد. همان طور که شاهد هستید از دوران پرفروغ “چاکراه” و “آرکون” عبور کرده ایم و به دوره ي “کارما” رسیده ایم!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سحر میکانیک.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)همین تئاتر هاي دوغکی که ما این جا به سخره اش می‌گیریم، نقش ویزای کانادا را برای دوستان دارد.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)شهاب حسینی و استاد علی نصیریان در حال تمرین تئاترِ “اعتراف” به کارگردانی شهاب حسینی.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)آنا جان مطمئنی باید تشکر کنی؟! بنظر می‌آید با این طراحی قصد تخریبت را داشته اند!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)حدیث خانم همه ي اینها از عوارض ناشی از جیبِ پر از پول هست.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)چقدر مفید هست این مهراب.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سلفی علیرضا کمالی در کنار مادر عزیزش که تنها دارایی اوست.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)نرگس محمدی با این عکس هم تولد مادرش را تبریک گفت و هم عکسی از خود در سفره عقد به اشتراک گذاشت. به این می‌گویند با یک تیر دو نشان زدن.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سلفی اشکان خطیبی در کنار رامبد جوان، مهراب قاسمخانی و یکی از شرکت کنندگان برنامه “خنداننده شو” که رامبد حقش را مانند دنت موزی نوش جان کرد.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)هشدار به اهالی و مسافرین سواحل شمالی کشور؛ خطر آفتاب سوختگی در این خطه، دو برابر شده هست.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)به جای این که چند مانکن برای چند لباس استخدام کنید، یک عدد امیر عباس گلاب با قابلیت عرضه چندین لباس به صورت همزمان استخدام کنید!
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)گاهی اوقات به این فکر می‌کنم که آن نامزد محترم انتخابات، دارد این پست هاي هنرمندِ حامی اش را می‌بیند؟ چه احساسی به وی دست می‌دهد؟
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سلفی دوستانه مریم کاویانی و شقایق فراهانی.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)عکسی دیدنی از سعید حدادیان مداح نامی اهل بیت «ع» در حال تمرین بوکس. در کنار علیرضا استکی قهرمان سابق بوکس کشور.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)مخترع آدامس اگر میدانست که روزی چنین جمله حکیمانه اي برای اختراعش خواهند گفت، به این زودی ها نمی مرد.عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سلفی ستاره ها در پشت صحنه یکی از شب هاي نمایشنامه خوانی “دی روز”. پژمان جمشیدی، امیر آقایی، نازنین بیاتی، لیلا زارع، سارا بهرامی، معصومه رحمانی و سایر دوستان که به دور کارگردان یعنی علی سرابی جمع شده اند.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)بله. نیازی به شرح ما نیست و خودتان شاهد عکس هستید.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)واکنش مرحوم بروس لي پس از مشاهده این عکس.
عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)سردارِ شاد، تکیه داده بر پورشه، در کنار اسب هایش. بله، بعد شما به فکر ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باش.

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران «267»

عکس های بازیگران و ستاره ها «266»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز «265»

 

 

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها (271)