پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی «335»

آخرین و تازه ترین عکس های بازیگران و سلبریتی هاي مشهور ایرانی که امروز در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند را میتوانید در ادامه مشاهده نمایید.

 

شروع می کنیم با نگار بانوِ جواهریان در یکی از چند توزیع خصوصی فیلم /نگار/ همسرش در این چند روز. در این عکس هم دارد به افق هاي روشن پیش روی خود در سینمای هنری ایران فکر می کند و ما مثلاً نمی‌دانیم که با مشاهده دوربین ژست گرفته هست.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)

وقتی دقایقی قبل روی سقف منزل یک سوسک دیده اي و اکنون پس از آوردن دمپایی, دیگر اثری از آن نیست! لحظه اي عجیب و مهیب هست این لحظه, افرادی که تجربه کره اند می‌دانند که چه می گویم.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سحر جوزانی به دو عکس در یک پست رضایت داده و این خود ترقی بزرگی محسوب می شود, نسبت به روزهایی که 12 عکس را در یک پشت می چپاند.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)برندی که برای افتتاحیه اش از حسن اسدی, شهره لرستانی و خشایار راد دعوت کند, از الان باید به فکر اقدامات پس از ورشکستگی فکر کند.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)حرفی نمیماند. پیشنهاد عالی بهنام صفوی به همه ي ما. به تک تکمان. بله, مخصوصاً به شما دوست عزیز!

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)پیمان معادی در میان مردم در حال تماشای یک فیلم در تماشاخانه ي منزل سینما

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)خاطره بازی با آخرین خاطره سازیِ استاد علی حاتمی در سینما که اجل اجازه نداد به بالاخره برسد. در کنار استاد عزت الله انتظامی, در پشت صحنه فیلم /تختی/.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سلفی ساحلی مجید اخشابی در کنار خواهرش. به یاد ترانه ماندگار و تکرار نشدنی استاد اخشابی که در بخشی از آن می گفت: داغ عاشقی شقایقه, زن و عطر و نماز حقایقه, روی دریای خون یه قایقه, بن بست راز.

خود سوررئالیسم در ترانه بود این شعر. یادش بخیر.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)در روزهایی که خود آزاده نامداری پستی نگذاشته تلاشمان بر این هست از پست هایي که لایک کرده برایتان گزینه کنیم تا جای خالی شان حس نشود.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)به لطف چهره ها هر روز با یک عبارت و مفهوم جدیدی آشنا می‌شویم. امروز نوبت /آمفی کافه/ هست که مجید مظفری در کنار دریاچه چیتگر یک شماره از انها افتتاح کرده و کلی ستاره هم در افتتاحیه آن آماده بودند. از مهران مدیری و شیوا خنیاگر بگیر تا نسیم ادبی و فرشته کریمی.

عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)کوروش تهامی, نیوشا ضیغمی, لیلا اوتادی و شیلا خداداد در همین افتتاحیه. کوروش که کنار بگذاریم به تنهایی 70 درصد از سینمای سوپرمارکت در عکس حضور دارند.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)ده درصدِ دیگر این سینما.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)در آن هیری ویری یک تولد هم برای نیکی مظفری گرفتند تا دل بچه خوشحال شود.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)رضا داودنژاد در حال گشت و گذار در روسیه هست و از کلاهش می‌توان خیال زد سمت تاتارستان و غازان اقامت دارد. «الآن یک عده غازانی اصیل می‌آیند و در کامنت ها می‌نویسند که غازان در تارتارستان نیست و مربوط به داغستان هست, لطفا مطالعه ات را بالا ببر بعد ادعا کن!»

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سید محمد موسیوی پس از سربلندی آفرینی در مسابقات جهانی همراه با تیم ملی والیبال و دریافت مدال برنز, بشقاب به دست در انتظار باز شدن درب سلف سرویس ورزشگاه هست. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)جشن تولد سی و دو سالگی مشهور ترین لوسِ ایران, به همراه یکی از عزیزان. تبریک به علی عزیز و با جنبه. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)همان بهتر مجتبی جان! وگرنه به جای تیم فوتبال تیم دعوا راهی مسابقات می‌کردیم!عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)گوهر خیراندیش و همراه مادام العمر اش, یعنی آزاده اسماعیل خانی دختر بزرگش.

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)خلاصه پست: من جذاب هستم.

جناب پرستویی هم که با لایک خود این موضوع را تایید کرده اند.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سلفی خانوادگی عماد طالبزاده در سواحل آخرین سرزمین مانده از جغرافیای آزادی.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)بهروز شعیبی و مهران رجبی در نمایی از سریال /گیله وا/ به کارگردانی اردلان عاشوریِ جوان که این روز ها در مرحله فیلم برداری هست.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)عه! واقعاً؟! کی توزیع شد و به آخر رسید که ما نفهمیدیم؟! اي بابا, یک سوژه مفید برای گیر دادن را از دست دادیم.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سلفی پایتختی ها در یک رستوران. بهرام افشاری, علیرضا خمسه, احمد مهرانفر, هومن حاجی عبداللهی و دوست عزیزشان. کمی دقت و تیزبینی کافیست که پی ببریم عزیزان در خارج از میهن به سر می‌برند. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)رامین راستاد از عکس کودکی اش عجب نتیجه گیری و برداشت عمیقی کرده هست. رامین جان شما چرا فلسفه را ادامه ندادی و جذب سینما شدي؟! حیف نبود؟

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)شهرزاد کمالزاده و نسرین مقانلو به همراه رفیقشان در کنار هواپیمای عراقی پیش از بازگشت به میهن. از دیروز هم که این پست را گذاشته اند, خبری ازشان نیست, معلوم هست که دارند استراحتِ پس از پرواز می کنند و احتمالا تا ساعاتی دیگر استوری هایشان نخست می‌شود.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سام درخشانی در سائوپائولوی برزیل مشغول یک پروژه سینمایی هست. سام جان خودت را می‌خواهیم چه کار؟ از زیبایی هاي بصری این کشور جذاب و استوایی پست بگذار! 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)امیدواریم استاد رائفی پور این تیشرت علی صادقی را نبیند. برای سلامتی اش اصلا مفید نیست. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)احمد جان گاگا لي ليِ بچه را تف کن تا کار به خشونت نکشیده. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)ژیلا صادقی و همسرجان در جشن تولد استودیویی این مجری مفید و کاردرست. آرزوی سلامتی و موفقیت داریم برای بانو صادقی. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)مازیار فلاحی و دختر نازش باران بانو, در حاشیه کنسرت شب قبل وی. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)سلفی عزیزان در حال شب کاری برای فیلم سینمایی /بالن/. با حضور حسین مهری, علیرضا مهران, رضا یزدانی, کوروش تهامی, اندیشه فولادوند و الهه حصاری.

عکس بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)رزیتا بانو غفاری در گریم سریال جدیدش که پس از سال ها وی را با تلویزیون آشتی داده هست. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)حمیرا ریاضی و پوراندخت مهیمن در حال خوشگذرانی در تبریزِ جذاب.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)میترا حجار و هلیا امامی در پشت صحنه کار اخیر بهرام بهرامیان به اسم /از یاد ها رفته/ که با دقت به ظواهر یک سریال تاریخی هست. آخرین کار آقای بهرامیان اگر اشتباه نکنم سریال /جاده قدیم/ بود که خیلی هم طرفدار پیدا کرده بود. سریالی که فضای آن با کار جدیدش کاملا متفاوت بود.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)با درگیریِ فاجعه وارِ خاطره با تیشرتش هیچ کاری نداریم, فقط و فقط می‌خواهیم شعری که سروده را بخوانید!

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)واکنش جواد خیابانی پس از خواندن شعر خاطره.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)لیلا بانو اوتادی در مسیر رفتن سر فیلم برداری کار جدیدش که سری دوم فیلم سینمایی /پیشونی سفید/ به کارگردانی سیدجواد هاشمی هست.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)می‌خواستیم سوال روز بذاریم, بعد دیدیم خیلی تابلو هست که الهام پاوه نژاد هست, لذا از تصمیم خود منصرف شدیم.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)با این عکس از نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد در حاشیه افتتاحیه آمفی کافه ي مجید مظفری, مقاله امروز را هم به آخر می رسانیم. 

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی (335)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی «334»

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی «333»

تصاویر بازیگران و هنرمندان مشهور سلبریتی «332»

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ عرصه سینما و هنر «331»