پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس «356»

 عکس هاي جالب بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در شبکه های مجازی را برایتان در ادامه بصورت تصویری جمع آوری کرده ایم که میتوانید مشاهده نمایید و لذت ببرید.

 

زوج دوست داشتنی دنیای هنر, یعنی اصغر همت و افسر اسدی از قاب سلفی پرستو صالحی نخست مقاله امروز ما میباشند. دو بازیگر توانا و کار کشته که در کارنامه هنری هر کدام از انها آثار به یادماندنی زیادی می توان پیدا کرد. آرزوی سلامتی داریم برای هر دو عزیز.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)

میلاد جان جدا از احترامی که برای انتخابت در زندگی دارم, لازم هست بگویم که ما ترک ها پوشیدن شلوار بدون کمربند را مفید نمی دانیم, اکنون احتمالاً در مد اخیر اشکالی نداشته باشد ولی در کل انتخاب جالبی نیست. صرفا خواستم سلیقه و نظر شخصی ام را بگویم*

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)سینا سرلک در ترافیک رسیدن به تالار و نگران از دست دادن ته دیگ و دسر.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)گشت و گذار اروپایی احسان روزبهانی و این تصویر خوشگل از این طبیعت ناب از دامنه هاي آلپ. با حضور افتخاری یکی از فرزندان دنریس تارگرین.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)شاهرخ استخری, شهرام حقیقت دوست و امیررضا دلاوری این سلفی را در حاشیه تماشای نمایش /کلنل/ گرفتند. نمایشی جالب و جذاب به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور که این شبها در سالن اصلی تئاتر شب به اجرا در می‌آید.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)داغ اهورا به داغ بنیتا و آتنا و هزاران طفل دیگر اضافه شده تا اکثر از قبل از این موجود دو پا منزجر شویم. آرام بخواب اهورا جان. آنجا برایت خیلی امن تر هست.

واکنش امیر جعفری به این ماجرای تلخ را شاهد هستید.عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)منصور ضابطیان این روز ها حسابی در حال گشت و گذار در ویتنام هست. منصور جان مراقب باش به هیچ وجه وارد کشور همسایه یعنی میانمار نشوی, یک جلاد دیگر با نوبل صلح بر سینه اش از مسلمان کشی لذت می‌برد.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)داغ پدر چیزی نیست که با کلمات تسلی یابد. فقط می‌توانی برای نگار عزیز آرزوی صبر و شکیبایی داشته باشیم. روحشان خوشحال و یادشان گرامی.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)دورهمی بوشهری هاي ورزشکار به همراه خانواده. خانواده رجبی و خانواده ماهینی در کنار هم.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)محسن کیایی با همان تصویری که سال قبل تولد همسرش را تبریک گفته بود, مجدد سال جاری هم توبد همسر جان را تبریک گفت. یعنی در این یک سال تصویر دیگری در کنار هم نگرفته اید؟*

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)امیر جدیدی در این مطلب گفته که درآوردن پول سیرمونی ندارد و زحمتِ آن هم همین طور. پس کمی آرام تر*

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)حتی عقاب هم نادرست کرده* شما ققنوسی احمدرضای دوست داشتنی

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)سحر قریشی در یکی دیگر از توزیع هاي مردمی /من و شارمین/ تنها اثری که این روز ها روی پرده دارد. بقیه آثار سحر روی پرده نیستند و می‌توان انها را از سوپرمارکت ها تهیه کرد.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)قشم گردی آزاده صمدی با لباسهای محلی. آزاده جان قشم اماکن مسطح برای گرفتن تصویر کم ندارد. نیازی نبود خودت را آن گونه به زحمت بیاندازی.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)تصویر آتلیه اي روناک یونسی و پسر کوچکش آقا مهراز.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)تصویر خلاقانه رضا عطاران در بازدید از یک موزه در ارمنستان.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)نیکی بانو آن یک چشم را هم نمیگذاشتی خیلی سنگین تر بود*

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)تصویر یادگاری حمید عسکری در کنار دو مکزیکی نوازنده در میدان تکسیم استانبول. تقریباً هفتاد درصد افرادی که به استانبول سفر کرده اند, یک تصویر یادگاری در کنار این دو عزیز در اینستاگرامشان یافت می‌شود.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)کاوه خداشناس خواسته بگوید که خیلی روشنفکر هست, زادروز پیر روشنفکران ایران را تبریک گفته. ابراهیم گلستان 97 ساله شده و بسیار خوشحالیم از این که هم چنان او در میان ماست. آرزوی سلامتی داریم برای این هنرمند ارزنده و کهنه کار.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)اگر این تصویر را چهار سال پیش به نفیسه روشن نشان میدادی و می گفتي /این تو هستی/ شک نکنید غمگین میشد و قهر می‌کرد.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)پانته آ پناهی ها در حالی‌که در طرفین اش سرمربی سابق استقلال و جوانی هاي سرمربی کنونی استقلال حضور دارد این تصویر را گرفته

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)مهرانه بانو مهین ترابی مهربان و خوش قلب در یک رستوران./ تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)سلفی متین ستوده در کنار فرخ خان نعمتی و نگار عابدی در پشت صحنه کار جدیدشان در یزد. گریمور هاي نگار عابدی هر روز برای حاضر کردن وی چه عذابی می‌کشند*
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)رویا میرعلمی این تصویر در کنار پسرش کارن را به اشنراک گذاشت و به او از کلام شمس لنگرودی ابراز عشق کرد.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)لیلا جان خیلی ها با همین شعر قناری ها و طوطی هاي خود را از دست داده اند و دودستی بر سرشان کوبیده اند.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)تصویر بانمک از کوچولوهای خوردنی رضا صادقی؛ تیارا بانو و ویانا بانو. رضا کامنت هاي برخی مردم همۀ وقت} در صحنه و بیمار را پیش بینی کرده و آن برگ هاي پاییزی را به تصویر اضافه کرده هست.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)یکی از بانمک ترین موجودات عالم مهرآفرین اسم دارد و اقبال بلند کوروش سلیمانی, دخترِ اوست* خدا حفظش کند.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)بهاره رهنما و همسر جان که ماشاالله قد و هیکلِ ردیفی دارد, در کنار پدر و مادرِ بهاره.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)بهاره و همسرش سوژه هایي نیستند که به یک تصویر از آنها خوشنود باشیم. قطعا خیلی اکثر از اینها رویشان حساب کرده ایم و می‌کنیم.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)گذر عمر در علی زند وکیلی آن گونه هست که هر چه بزرگتر می‌شود, حجم مو هاي سر و صورتش هم کمتر می شود. در سال هاي پیریِ علی احتمالاً با فردی شبیه به سیاوش قمیشی که سنتی می خواند برخورد خواهیم کرد.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)علیرضا جان بدنت خیلی افت کرده هست. ورزش را کنار گذاشته اي؟* عاقبت امیر مهدی ژوله را ببین و عبرت گیر* «تصویر پایین»

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)کدوم بخش از هنر مونده که من توش نبودم؟*

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)رضا گلزار عصر جمعه خود را در کنار شیلا خداداد و خانواده وی گذراند.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)اوه یس*

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)بنظرتان چه چیزی جز مشارکت غیر رایج دو یاکریم در آسمان می‌تواند آن گونه باعث خنده پرواز همای و فرزندانش شده باشد؟

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)آجی جون دارد برای داداشی اش مستند می سازد. پیروز باشند.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)چه شد که از پاشنه کشیدن هاي قیصر به اینجا رسیدیم؟

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)افسانه جان این تصویر با دقت به شرایط سنیِ عزیزان نوعی تبلیع دخانیات به حساب می‌آید.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)الناز شاکر دوست با شکل و شمایل اخیر و از نظر من وحشتناک در مراسم توزیع خصوصی /خفه گی/ فریدون جیرانی حضور پیدا کرد. فیلمی که بازیگر نقش اولش خودِ الناز هست و بازیگر نقش مقابلش نوید محمدزاده* خودتان همین پازل نامأنوس را بگیرید و تا ته فیلم بروید./ عکس های بازیگران زن

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)گرچه الناز تنها به مراسم نیامده بود و عزیزانی درشت هیکل بعنوان بادیگارد از وی محافظت می‌کردند. ملکه الیزابت هیچوقت در آن واحد این شمار بادیگارد نداشته هست.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)مراسم تقدیر از پیشکسوتان برگزار شد و چشم هاي گریان اسدالله یکتا که با وجود حضورش در آنجا حتی نامی از وی برده نشد, به تنها سوژه این مراسم تبدیل گشت. گرچه دو روز بعدش با این مراسم که عکسش را می‌بینید, غم حاصله به در شد*
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)سایه بازی میترا حجار و عزیزی که در کنارش هست. کامنت ماهچهره خلیلی نشان می دهد که یک خبرهایی هست, ولی خب تا خودش عنوان نکرده وارد ماجرا نمی‌شویم.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)فلامک جنیدی که اخیراً به میهن بازگشته هست, با سحر زکریا رفیق و همکار قدیمی اش دیداری تازه کرد.

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)میلاد کی‌مرام, اندیشه فولادوند, مهتاب ثروتی, رعنا آزادی ور و امیر آقایی بازیگران فیلم اخیر /حریم شخصی/ به کارگردانی احمد معظمی که به معضلات شبکه های مجازی پرداخته هست و قرار هست در آبان ماه به توزیع عمومی دربیاید.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)عکسی که مسافر جلویی هواپیما از مه لقا باقری در حین پرواز گرفته هست.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)حمید نعمت الله در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه شهر تهران, از پسرش آقا بامداد رونمایی کرد.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)آناهیتا همتی و مادر جان در حال بازدید از یک گالری.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)احسان جان یعنی شما در حال حاضر سوژه ي گریه هستید؟
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)همایون شجریان و علیرضا قربانی وقتی شایعات جدیدی که پیرامون همایون مطرح شده را می‌شنوند.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)هانیه توسلی و دوستان در یک مزون لباس. برای عزیزانی که با این مکان آشنایی ندارند باید عرض کنم که /به مکانی شبیه به منزل که که مجوز کسب نداشته و به صورت خصوصی کلی لباس عجق وجق را با قیمت فضایی به سمت پاچه مشتری هدایت می کند, مزون لباس می‌گویند/.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)سلفی همکاران اتاق گریم با ترانه علیدوستی در پشت صحنه فصل سوم شهرزاد. همین روزهاست که خبر نگارش فیلمنامه فصل چهارم شهرزاد را هم بشنویم.
عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)با این تصویر از دورهمی کوچولوهای نازنین, گندم بانو «دختر آزاده نامداری» و سوفیا بانو «دختر یکتا ناصر» به همراه دوست عزیزشان….

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس (356)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و افراد معروف ایران (355)

عکس های بازیگران و سوپراستارهای مشهور (354)

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها «353»

تصاویر بازیگران و ستاره های جنجالی «352»