پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «360»

جدید ترین عکس های داغ بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در ادامه همین مقاله دیدن نمایید.

 

سلفی آسانسوری احسان کرمی در آسانسوری که فقط در سقفش آینه دارد. گرچه برای عزیزان فرقی نمی‌کند آینه در بالابر باشد یا نباشد یا در سقفش باشد, چون انها طبق قانون /یا راهی خواهم یافت, یا راهی خواهم تولید/ یک سطح درخشان پیدا کرده و سلفی خود را خواهند گرفت.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)

ممنون امید جان. اتفاقاً استیکری که برای تصویر انتخاب کرده اي خیلی مناسب و شبیه به تیپت در این تصویر هست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)شاهرخ استخری در مغازه سنجاق فروشی اش در حال مطالعه گلستان سعدی.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)

امیر جدیدی با عکسی از خود در فیلم دیدنی /اژدها وارد می شود/ ساخته مانی واقعی, اعلام کرد که از وقتی فهمیده به سال 1421 نزدیکتریم تا سال 1370, حال و احوالی برایش نمانده. اینکه مفید هست امیر جان, آیا خبر داری از سال آینده متولدین دهه هشتاد وارد دانشگاه خواهند شد؟

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)ذوق مهراوه شریفی نیا بخاطر تصاحب یک پاداش در جشنواره فیلم بریج یونان. گرچه در این مراسم حضور نداشته و بدبختانه لباسی که دیزاینر اختصاصی اش برای وی طراحی کرده بود را هم نتوانسته بپوشد. واقعا از این موقعیت نشناسی و فرصت سوزی مهراوه بسیار ناراحتیم و وی را نخواهیم بخشید*/ عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)رپورتاژ اگهی اشکان خطیبی برای آرایشگرش.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)کاملاً مشخص هست که ساره بیات به خودِ موضوع نمی‌خندد و از خنده ي شهرام حقیقت دوست خنده اش گرفته هست. در پشت صحنه فیلم /زرد/.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)امید معلم با این پست برای پدرش زنده یاد علی معلم ابراز دلتنگی کرد. روحش خوشحال و یادش گرامی.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)دانیال حکیمی با این خنده بیلبوردی اش شما را به دیدن ادامه مقاله دعوت مي نماید.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)کمیا قاسمی قهرمان کشتی کشورمون سربلندی خدمت رسانی به زائرین حضرت امام رضا «ع» را به دست آورده هست. از کمیل عزیز التماس نیایش داریم.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)وقتی سر کلاس هیچی از درس نفهمیده اي و با استاد چشم تو چشم می شوی.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)تصویر دیدنی آرشا اقدسی و گربه اش که با دقت به شناختی که از آرشا داریم, یکی از ستمدیده ترین گربه هاي عالم به حساب می‌آید.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)استاد و تک درختِ جذاب.عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)درگذشت ابراهیم آشتیانی, فوتبالیست مهار نشدنی و عدد دوی دوست داشتنی باشگاه پرسپولیس خبر تلخ روز قبل بود. از خداوند متعال برای خانواده و دوستداران جناب آشتیانی آرزوی صبر داریم.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)حمید گودرزی با این پست اعلام کرده که چاکر همۀ ماست. برای یافتن معنی دقیق کلمه چاکر به لغت نامه دهخدا رجوع کردیم, آمده که: کسی که با گرفتن دستمزد خدمت بدیگری کند. نخیر حمید جان, ما پول بده نیستیم, امکان این مشارکت که مطرح کرده اي بدبختانه وجود ندارد. / تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)عکسی سنگین از اساتید بیتکرار سینما که دیروز در یکی از بیمارستان هاي شهر دیداری تازه کردند. صحنه تلخی هست که دو ستون سینما را یکی بر تخت و دیگری را بر ویلچر می بیني, ولی خب این قافله عمر سنگدل تر از این حرف هاست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)مریم بانو معصومی در حال ورزش کردن و آب کردن تمامی استیک ها و پاستایی میباشند که در این مدت لایک کرده ایم.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)شهره بانو جسارتی به شعرتان نباشد ولی پاییز سال جاری همۀ چیز دارد جز سرما* کمی در بیت اول تجدید نظر کنید. ممنون, عرض دیگری نیست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)کاهش سایز بینی با بهره گیری از نور خورشید, در اخیر ترین متد هاي عکاسیِ چهره ها.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)تقریباً جز اردشیر کاظمی و احمد پورمخبر, بقیه چهره هاي عزیز زیر این چتر ها سلفی گرفته و در اینستاگرام گذاشته اند./ عکس بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)قاب خانوادگی خانواده هنرمند اسکندری در روز تولد سارا بانو, دختر بزرگ خانواده. تبریک به این گریمور مفید تئاتر و سینما.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)هدی زین الابدین هم وارد دنیای مادلینگ شده هست. باز خدا را شکر که کیف و کفش تبلیغات می‌کند و در کار عطر نیست*

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)بهرام رادان این تصویر یادگاری را در کنار عمو اسدالله یکتا گرفت و به اشتراک گذاشت. ممنون از بهرام و تشکر ویژه تر از مصطفی کیایی که از اسدالله یکتا در فیلم خود بهره گیری کرده هست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)نسیم بانو اینی که گفتی قطعا حس خوبیست ولی فکر نکنم عواقب خوشایندی برای فرد داشته باشد.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)وقتی اتفاقی با یکی دیگه میبینیش. / عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)مجید اسکندری یکی دیگر از گریمور هاي مفید سینما در کنار مهرداد صدیقیان و خاطره اسدی در پشت صحنه کار اخیر عزیزان که نامش /عطر تلخ/ هست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)بینظیر هست این عادل فردوسی پور :»»» با دوستان و هم تیمی ها به استخر رفته اند, بعد برای اینکه در میان مردم و دیگران حرف و حدیث درست نشود, یک لنگه دمپایی آبی پایش کرده و دیگری را قرمز*

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)پولادِ مو دار در پشت صحنه کار جدیدیش. پولاد در اساس ي ژنتیک خیلی بدشانس بوده که ژن مربوط به مو را از پدرش به ارث نبرده هست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)پوریا پورسرخ در حال تبلیغ رستوران رفیقش. یک بازی برد برد هست, هم به کسب و کار رفیقت حال داده اي و هم یک دل سیر غذای مفت خورده اي*

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)شبنم قلیخانی, مجید واشقانی و عبدالرضا اکبری در پشت صحنه سریال اخیر جواد افشار به اسم /آنام/.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)بلایی که صبا کمالی بر سر مرجانه گلچین در پشت صحنه نمایششان آورده را شاهد هستید.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)اي جونم بهادر مالکی* قطعاً برترین تصویر این عدد هست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)هنگامه قاضیانی در نمایی از یک فیلم تاریخی اخیر به اسم /اردک لي/ که چند روزی می شود به کارگردانی جوانی به اسم بهروز غریب پور کلید خورده هست. اردک لي اسم منطقه اي جذاب در آذربایجان هست.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)کلا شریفی نیا ها به خلاصه نوشتنِ کپشن اعتقاد ندارند. تبریک ملیکا به خواهرش.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)استاد, وکیل, هنرمند, بلای جان شبکه هاي ماهواره اي و موتورسوار نامی, حسام نواب صفوی که در سال هاي قبل یک آمریکایی به اسم الویس پریسلی خیلی کوشش داشت خودش را شبیه او کند, ولی عمده پیروز نبود.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (360)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران (359)

عکس های بازیگران و شخصیت های معروف «358»

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «357»

عکس های بازیگران و چهره های سرشناس «356»