پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته «268»

تصاویر بازیگران سرشناس  و ستاره هاي نامدار ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در ادامه دیدن نمایید که واقعا جالب و خوشگل میباشند.

 

استقلالی هاي قدیم و مصطفی زمانی در کنار هم. عکسی که با دقت به دوستی مصطفی زمانی با علی پورحیدری احتمالاً مربوط به حاشیه مراسم یادبود منصور خان پورحیدری هست. سیاوش اکبرپور, علیرضا نیکبخت, حسین کاظمی و علی موسوی ستاره هاي سال هاي نه عمده دور استقلال بودند.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)تصویر جالبی که امیر دلاوری از لحظه گل خوردن شاهرخ استخری در پی اس ثبت کرده هست. گرچه خودش هم حضوری افتخاری در تصویر دارد.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)

نمی‌دانم چرا از وقتی هانیه توسلی برای گربه اش مجلس ختم آنلاین برگزار کرد, شمار سلبریتی هاي گربه باز به شدت افزایش یافته هست. کلا از هیچ فرصتی برای شو آف کردن نمی گذریم.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)/روز جهانی مو فرفری ها/ اخیر ترین بهانه عزیزان برای تبریک گفتن و خود خاص نمایی در شبکه های مجازی بود. روز ها و مناسبت هایي که تا سال قبل وجود خارجی نداشتند و همگی یکباره سال جاری به منصه ظهور رسیدند.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)همه ي هم ماشاالله فرفری شده اند. منتظریم ببینیم کچل ها در روز جهانی خود چه کار خواهند کرد*
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)سلفی مریم معصومی و اندیشه فولادوند در پشت صحنه کار اخیر عزیزان. / عکس های بازیگران
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)مونا برزویی با این سلفی دل و جرأت فراتر از حد انتظار خود را به رخ همگان کشید. گرچه این مارمولک هاي غول جسد خیلی وحشتناک نیستند, چون کلا یک جا ثابتند و حال و حوصله حرکت ندارند, ولی امان از دست این مارمولک هاي کوچک و دم سست*
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)ممنون از عکاس عزیز که زاویه و کنتراست را طوری انتخاب کرده هست که برند عینک چند میلیونی سیروان از قاب نرود.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)استاد جمشید مشایخی با این پست از پزشکانش که به سلامتی و بهبود او را در این سال ها کمک کرده اند, تشکر کرد. ما نیز از ایشان تشکر می‌کنیم.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)شهربانو منصوریان این روز ها از قافله عاشقان حسین «ع» جا نمانده و راهی کربلا شده هست. زیارت قبول قهرمان.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)پیشنهاد هاي کریم باقری به امیر عابدزاده که جدیداً ها به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده هست و همه ي امیدوارند این عابدزاده هم امثال قبلی بتواند برای فوتبال ایران سربلندی آفرینی بکند.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)لیلا بانو ضمن این که رابطه کپشن و تصویر کمی واضح نیست, باید عرض کنم که در این صورت یک عده سینماگر جمع شده ایم دور هم و جامعه اي کمدی – تراژدیک تشکیل داده ایم.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)پویا امینی هم راهی عراق و سرزمین نینوا شده هست. / عکس بازیگران
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)ماشااالله همه ي کسانی هم که تا دیروز صاف بودند تا فهمیدند چنین روزی در تقویم وجود دارد دست به دامن بیگودی و بابلیس شدند و خود را فرفری تحویلِ اینستاگرام دادند.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)نوه هاي زنده یاد محمد علی فردین به رخداد مادرشان, در کنار نوید محمدزاده و سیروان خسروی, پس از تماشای هنرنمایی نوبد در صحنه تئاتر
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)ارژنگ امیرفضلی از بقیه عقب نماند و زیبایی هاي فرفری خودش را به نمایش گذاشت.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)مجید خراط ها از این که موهایش فرفری نبود بسیار اندوهگین بود و به همین دلیل یک سر به مزار دنیا پهلوان تختی زد.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)تور ارمنستان گردی ستاره هاي سینما هم چنان ادامه دارد. بابک حمیدیان و همسرش مینا ساداتی در کنار هومن سیدی.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)گشت و گذار تهمینه میلانی و همسر عزیزش محمد نیک بین در استان زیبای یزد.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)باریکلا به ذوق و خلاقیت الناز شاکردوست در تبریک روز مو فرفری ها که برای آن از سینا حجازی بهره گیری ابزاری کرده هست.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)تصویر بدون شرح افسانه چهره آزاد, مهر تاییدی بر بی سوژگی مقاله امروز.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)مهدی پاکدل, بهرام رادان و محسن کیایی در نمایی از فیلم /چهارراه استانبول/ ساخته مصطفی کیایی که به روز هاي پایان فیلم برداری خود نزدیک شده هست. لباس آتش نشانی و چهارراه استانبول دو آدرسی هست که ما را از رابطه داستانی این فیلم به پیشامد پلاسکو مطمئن می‌کند.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)امیر علی نبویان وهمسر عزیزش به همراه حسین مهری در توزیع خصوصی فیلم /زرد/ ساخته مصطفی تقی زاده کارگردان جوان و بااستعداد کشورمون.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)نسرین مقانلو هم یکی از بازیگران آلبوم /افسانه هزارپایان/ کمدی در حال تولید شهاب عباسی هست.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)خوشگذرانی هاي خاص آقای آسانسورچی در صحراهای پایتخت کنیا در قلب آفریقا.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)عباس جمشیدی و همسر جان در کنار مرجانه گلچین و برادر جان در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات که بهتر از پارسال ولی کم رمق تر از حد انتظار برگزار شد و به اتمام رسید.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)نیکی کریمی در مراسم توزیع خصوصی فیلم /هجوم/ ساخته پر سر و صدای شهرام مُکری کارگردان جوان و کاردرست سینما که /گربه و ماهی/ اش هر سینما بلدی را وادرا خواهد کرد که اینکار او را هم ببیند.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)سلفی حدیثه تهرانی در پشت صحنه فیلم /پسر هاي ترسیده/ که از اسمش مشخص هست به یکی از آثار موثر و خط شکن سینما تبدیل خواهد شد*
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)نیما راد «یکی از مفید هاي فهرست آلترناتیو» نهایت تلاشش را کرده تا موهایش فرفری به نظر برسد.
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)سردار امتحان و خاله عزیزش. خاله جان خبر نداری خواهر زاده ات در اینستاگرام چه استوری هایي می‌گذارد که حتی با آباژور هم نمی‌توانیم انها را پوشش دهیم*
عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)با این سلفی نسیم ادبی در حال پاریس گردی مقاله کم رمق امروز را به اتمام می‌بریم. ممنون از همراهی تان, به امید مطلبی پر بار تر و پر سوژه تر در روزهای آتی, خدانگهدارتان.

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته (268)

 

 

مطالب مرتبط :

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور «267»

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران «266»

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»

عکس های بازیگران + تصاویر ستاره ها «264»