پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها «336»

آخرین عکس های بازیگران مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در ادامه دیدن نمایید که از میان غوغایی ترین ها گزینه شده اند. 

 

شروعی مفید با دو تن از مفید هاي موسیقی, کارن همایونفر و علیرضا قربانی در دفتر کار جناب همایونفر. کپشن را هم لاتین نوشته تا علاقه مندان و فالور هاي بین المللی ایشان در لایک آن دچار دشوار نشوند.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)

/پسرم مراقب مچ پات باش./ جمله اي که مادر مهدی ماهانی پیش از خروج وی از خانه به او می‌گوید.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)لانچ تایم حسین سلیمانی و محسن افشانی در یک رستوران لاکچری. من نمی‌دانم این محسن چه جور رفیقی هست که برای دوستش یک وقت لمینیت از آن بانو پزشکِ مشهور نمی‌گیرد.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)دورهمی ریچ کیدز هاي عالم چهره ها در یک رستوران لوکس.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی شهرام محمودی و پسرش آقا ارسام, با حضور افتخاری هالوژن ها و دریچه کولر خانهِ شهرام.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)هیچ گاه جواب این سوال که /چرا چهره ها احساس می‌کنند چهره ي پس از خواب انها برایمان زیبا هست؟/ را نخواهیم دانست.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)آن هشتگ لوس باعث شد که کمی آرام بگیریم و انچه رواست بر زبان نیاوریم. شانس آوردی!

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)وارث راستین تاج و تخت بر روی تخت آهنی.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)لیلا بلوکات با این عکس تولد الهام پاوه نژاد را تبریک گفت. تبریک فراوان به بازیگر کهنه کار و با اخلاق سینما و تلویزیون کشورمون. هنوز هم خاطرات مفید /همسران/ برای همه ي ما زنده هست.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سیاوش خیرابی در حال کیشگردی. عکس را هم مثلاً در حین رانندگی از وی گرفته اند و اصلا حواسش نبوده هست. ما هم که گوشمان دراز هست.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)اوه اوه… مسئولین استقلال هر چه سریع تر خود را جمع و جور کنند تا پسرِ مسعود خان با قمه و قداره به سراغشان نیامده هست!

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)مصطفی کیایی با این عکس خانوادگی تولد همسر عزیزش را تبریک گفت و تا یک سال خود را بیمه بدنه و اعصاب کرد. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)رضا رویگری این عکس قدیمی از یک کارگاه تئاتر به اشتراک گذاشته و عنوان کرده آن موقع همه ي چیز حقیقی بود. طوری که انگار امروزه همۀ چیز خیالی شده هست!

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی نبوشا ضیغمی و همسر عزیزش در حاشیه کنسرت بهنام بانی.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)عکس یادگاری رفقا در یک دورهمی. سیامک انصاری و همسرش در کنار سروش جمشیدی و سایر عزیزان.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)امیر مانی خان قویدل, پسرک خوردنی و برندپوشِ مهسا کرامتی و مانا قویدل.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)هر چیز که در جستن آنی, در آنی میبینی که آن یکی از چنگت در آورد

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)آب تنی حسابی محمدرضا فروتن در دامان طبیعت کشورمون, در آخرین روزهای تابستان. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)عکسی دیگر از حضور عزیزان در کنسرت بهنام بانی. من اگر سبیل بهنام را داشتم با آن چک پاس می‌کردم نه اینکه عاشقانه بخوانم. 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی ماهایا پطروسیان در کنار پرویز خان پرستویی در پشت صحنه کار اخیر تینا اکروان به نام /لس آنجلس – شهر تهران/.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)رز رضوی, گوهر خیراندیش و آزاده اسماعیل خانی در مراسم انجمن شاعران ایران! مفید شد مصطفی رحماندوست هم در عکس حضور دارد وگرنه به صداقت عزیزان در مورد عنوان مراسم شک می کردیم.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی کیهان ملکی در کنار بانو فریماه فرجامی ستاره بی تکرار سینمای کشور ایران پس از تماشای یک نمایش در سالن حافظ. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)مهناز افشار پس از خراب کردن نقاشیِ کودکان در یک جشن خیریه. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی سام نوری در کنار مهدی سلطانی و امیرحسین فتحی در پشت صحنه /شهرزاد 2/.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)شاهرخ جان مفید شد نام عکاس را گفتی وگرنه ما گمان می کردیم آن را استیو مک کوری گرفته هست. عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سحر قریشی هم که هر وقت میبیند سرعت جذب فالور هایش کاهش یافته, یک عکس این شکلی می گذارد و خونی مجدد به رگ هاي اینستاگرام وارد می‌کند. همان طور که می بینید آقای بدل مسی هم این عکس را پسندیده هست به سلامتی.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)کی به این بچه چیزی گفته؟! 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)گرچه مهدی جان ناگفته نماند که مشاهیر مستقیماً به خردمند نمی رسد و باید از قائم مقام و میدان شعاع عبور کنی. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)پویا امینی و مریم معصومی در افتتاحیه یک فروشگاه. تم افتتاحیه هم سبز و خردلی بوده هست. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)کاملاً مشخص هست که عکاس فایل خام را به برزو نداده و مجبور شده از روی شاسی عکس بگیرد.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)زوج قدیمی دنیای هنر؛ فریده سپاه منصور و هوشنگ توکلی که هر دو عزیز از قدیمی ها و کارکشته هاي تئاتر میباشند. آرزوی سلامتی داریم برای این زوج عزیز.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)واقعا چرا عکس یادگاری با مهران غفوریان باید انقدر برای ستاره اسکندری زیبا باشد که بخواهد این عکس آتلیه اي را با آن بگیرد؟

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)حضور قریب الوقوع امیریل محترم در فیلم اخیر سیروس الوند.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)نرگس محمدی و علی اوجی مبهوت معماری هاي خیره کننده بارسلون. 

عکسهای بازیگران

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)وداع غم انگیز هانیه توسلی با تابستان سال جاری, حضور اگزوز خودروی یکی از عزیزان در عکس این وداع را غم انگیز تر کرده هست.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)گویا الناز شاکردوست تازگی ها با استیکر هاي ایتساگرام آشنایی پیدا کرده هست و کمی ذوق زده هست!

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی کیهان ملکی این بار در کنار حبیب دهقان نسب بازیگر کهنه کار سینما و تئاتر.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)عکس عجیبی که رضا گلزار به اشتراک گذاشته و با آن به همه ي صبح بخیر گفته هست. من واقعا هر چه تلاش کردم متوجه ماهیت عکس نشدم, امیدواریم شما کمکم کنید. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)آزاده زارعی در کنار هدیه تهرانی این عکس یادگاری را گرفته و درمورد بوی وی اظهار نظر کرده هست. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)رامین جان چرا الکی بحث را فلسفی می‌کنی, رک رو راست بگو تولدم هست و این پست را می‌گذارم تا زیر آن بتوانید به من تبریک بگویید.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)رضا صادقی این همۀ از علاقه خود به رنگ مشکی و تیره و این چیز ها خواند, پایان سر هم رفت یک زن بور و چشم رنگی گرفت. منظورم این هست که خیلی به حرف عزیزان اعتنا نکنید. همانند دیگری هم داشتیم که سال هاي سال می خواند /دختر ایرونی مانند گله چه رنگ و بویی داره/ و پایان سر یک زن آمریکایی گرفت. 

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)سلفی بدون شرح عزیزان در یک افتتاحیه. با حضور نیوشا ضیغمی, بهاره رهنما و نیو همسرش, کوروش تهامی و لیلا اوتادی. کاملاً مشخص هست که همسر بهاره بانو خیلی به حضور در چنین جمع هایي عادت ندارد و با شوک باطنی مواجه شده هست.

عکس های بازیگران و چهره ها مشهور این روزها (336)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی «335»

عکس های بازیگران و ستاره های سلبریتی «334»

عکس های بازیگران و چهره های سلبریتی «333»

تصاویر بازیگران و هنرمندان مشهور سلبریتی «332»