پارس ناز پورتال

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور 

برترین و دیدنی ترین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور جهان را به شما نمایش می‌دهیم که متعلق به دوران کودکی آنها هست. آیا تا به حال کودکی ستاره هاي مورد علاقه تان را تصور کرده‌اید؟ یا اینکه دوست دارید بدانید ستاره ها قبل از شهرت شان چطور بوده اند؟

 

همه ي ما برای خود یک ستاره اي داریم که دانستن هر چیزی از او, از زندگی عاطفی اش گرفته تا یک تصویر از دوران کودکی, برایمان هیجان انگیز هست. تصویر دوران کودکی از این نظر که تغییرات چهره را به ما نشان میدهد, جذابیت دارند.در این مقاله ما تصویر هایي از کودکی ستاره ها را برایتان آورده ایم

 

که مطمئنا شما را شگفت زده خواهند کرد. با دیدن برخی از این تصویر ها ممکن هست بتوانید اسم برخی از ستاره ها را تشخیص دهید اما برخی دیگر آن‌قدر تغییر کرده اند که تشخیص شان واقعا کار دشواری هست.

 

این کابوی خطرناک کسی نیست جز*
چنینگ تیتوم! آیا باورتان می‌شود که این تصویر مطلق به این ستاره جذاب باشد؟ دیدن این تصویر خالی از لطف نیست, از این نظر که شما می‌بینید همه ي ما آدم‌ها شروع یکسانی داشتیم. در این تصویر چنینگ نیز مثل ما یک آدم معمولی بود اما با انگیزه و اراده بالایی که داشت توانست شهرت جهانی به دست آورد. آیا از این تصویر کودکی او میتوان خیال زد که او روزی در فیلم کمدی درام «مجیک مایک» چون ستاره اي خواهد درخشید؟

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

دختر بچه اي که کلاه تولد به سر کرده*

کایلی جنر هست! اینجور به نظر میرسد که او از همان ابتدا به دوربین علاقه زیادی داشته اما مطمئنا فیگور تصویر هایش از آن زمان تا به حال زمین تا آسمان تغییر کرده هست. اگرچه او آن زمان کلاهی کاغذی به سر کرده و از دیدن دوربین بسیار هیجان زده شده هست اما حال متعلق

 

به یکی از ثروتمندترین خانواده هاي جهان هست. احتمالاً در نگاه اول نتوانید تشخیص دهید که او کدامیک از خواهران کارداشیان ها هست اما علاقه او به دوربین, می‌تواند سر نخی برایتان باشد

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این دختر موفرفری چه کسی هست؟

احتمالاً دختر بلیک لایولی به ذهن تان خطور کند اما خیر! او دخترش نیست, بلکه خود بلیک لایولی هست. این شباهت میان مادر و دختر آن قدر چندان هست که مکن هست در تشخیص آن به بیراهه بروید. از آنجا که بلیک در حال آماده یکی از مشهور و پرطرفدار ترین بازیگران هالیوود هست, احتمالاً دیدن تصویر کودکی او برایتان خالی از لطف نباشد.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این تبسم بانمک متعلق به ستاره اي هست با اسم* 

کیت هادسون! مطمئنا همۀ ما در مجموعه تصویر هاي کودکی مان چنین عکسی که نشسته ایم و غذا می‌خوریم و تمام دست و صورت مان کثیف شده, داشته ایم. ستاره هاي هالیوود هم مثل ما این دوران را گذرانده اند. از آنجا که کیت هادسون در خانواده معروفی بزرگ شد«پدرش بیل هادسون خواننده

 

و مادرش گلدی هان هنرپیشه به نامی بود» فهمیدن جزییات زندگی او, مثل تصویر هاي دوران کودکی اش, برای همۀ جذابیت دارد. چه کسی یقین می‌کند که این تصویر مربوط به ستاره اي هست که امروز تمام جهان وی را می شناسند؟

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این دختر بلال به دست کسی نیست جز*

ناتالی پورتمن! آیا توانستید این مورد را خیال بزنید؟ احتمالش چندان هست زیرا چهره او تغییر زیادی نکرده هست. یکی از واقعیت هاي دیدنی در مورد این ستاره توانا, اسم اوست. پدر و مادر او اسم Neta-Lee را برایش گزینه کرده بودند اما خودش نامش را پس از شهرت اش به Natalie تغییر داد. ناتالی از همان دوران کودکی استعداد بازیگری خود را اثبات کرد, بنابراین تعجبی ندارد که حال وی را در بین سرشناس ترین ستارگان هالیوود ببینیم.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این نوزاد تپل چه کسی هست؟
کیم کارداشیان! این هم یکی دیگر از ستاره هاست که از کودکی تمایل زیادی به دوربین داشت. اما آیا باورتان می‌شود که این طفل حال یک کتاب از سلفی هایش چاپ کرده هست؟ آیا دوست داشتید جای او بودید؟ کیم کارداشیان از همان کودکی برترین لباس ها را به تن میکرد. نگاهی به لباس و گل سر او بیاندازید,

 

او از همان سالها برای لباس و اکسسوری هایش اهمیت زیادی قائل بود. همۀ تصویر هایي که در این جا دیدیم تا اندازه ای شبیه به زمان حال این ستاره ها بوده اند اما این موضوع در مورد کیم کارداشیان صدق نمیکند, احتمالاً دلیلش عمل هاي جراحی زیادی هست که برای زیبایی صورت خود انجام داد. اما دست کم حالا شما می‌دانید که او در قبل چطور بوده هست.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

چشمای درشت این طفل متعلق به*
اوه خدای من, این چشمهای چیس کرافورد هست. اینجور به نظر میرسد که او از همان زمان ها هم جذاب و جذاب بود. این ستاره جذاب سریال «دختران خبرچین» یکی از زیباترین کودکان میان ستاره ها بوده هست. مطمئنا اگر که او این تصویر را در کیف پولش نگه دارد و آن را به دیگران نشان دهد, هر راکه بخواهد تحت تاثیر قرار داده و جذب خودش خواهد کرد.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این دختر با مو هاي گوجه اي*
مایلی سایرس هست! آیا شما هم به این نتیجه رسیدید که او ذره اي تغییر نکرده هست؟ او از همان زمان ها تبسم شیطنت آمیز را بر لباش داشته هست. ما زندگی مایلی سایرس را از دوران کودکی تا به حال دیده ایم. دیدیم که او چطور کودکی اش را پشت سر گذاشت و دوران بلوغ اش را طی کرد. اما حتی اگر کسی کودکی وی را ندیده باشد, باز هم با دیدن تصویر اش وی را به خوبی تشخیص خواهد داد.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این بالرین بنفش پوش کسی نیست جز*

کلویی کارداشیان! تصویر هاي چندان و جذابی از اعضای خانواده کارداشیان ها وجود دارند اما آیا این تصویر از تمام آنها جذاب تر نیست؟ با وجود سرمایه عظیمی که کارداشیان ها داشتند, مطمئنا تک تک فرزندان آنها مثل یک شاهدخت بزرگ شدند اما کلویی در این تصویر روی دست تمام شان زده هست. به لباس بالرین,

 

به گونه هاي آرایش شده او نگاه کنید.. او از آن زمان تا کنون تغییر زیادی کرده هست. آیا به نظر شما خود کلویی هم از دیدن اینهمه تغییر و تفاوت شگفت زده می‌شود؟

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

چه کسی در حال حباب تصحیح کردن هست؟

زک افران! احتمالا شما هم قلب تان برای این طفل می‌تپد. رنگ سیاه و سفید این تصویر هم بر جذابیت آن افزوده هست. این پسر مو فرفری با آن لباس راه راه که در حال تصحیح کردن حباب هست, دل هر شخصی را میبرد. زک افران در حال آماده محبوبیت زیادی در بین مردم دارد, اما مطمئنا آنها با دیدن این تصویر, اکثر به او علاقمند خواهند شد. اینکه تغییرات ستاره مورد علاقه مان را از سالها دور تا به امروز ببینیم, واقعا هیجان انگیز هست.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این تبسم جذاب متعلق به*

دیوید بکهام هست! یکی از برترین فوتبالیست ها که در دنیای مد و فشن نیز حرف اول را میزند, دیوید بکهام هست. به تصویر کودکی او نگاه کنید. او از همان ابتدا هم خوش تیپ و جذاب بوده هست. پدر و مادر او افرادی عادی بوده اند و دیوید بکهام تمام شهرت خود را مدیون تلاش هاي خودش هست. با دیدن این تصویر, حتماً شما هم فهمیدید که چرا کودکان او آن قدر خوشگل و خواستنی میباشند.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این مو هاي پف کرده متعلق به چه ستاره اي هست؟
کندال جنر! به احتمال چندان از همان نگاه اول توانستید خیال بزنید که این تصویر متعلق به کندال جنر هست. زیبایی این ستاره دنیای مادلینگ از تصویر هاي کودکی اش هم پیداست. در بین تمام فرزندان کارداشیان ها, کندال جنر جذاب ترین شان هست. او با خواهرهای دیگرش زمین تا آسمان فرق دارد.

 

احتمالا او به جهان آمده تا یک مدل شود. ما زندگی آنها را در برنامه تلویزیون واقع نما دیدن کردیم, به همین علت دیدن تصویر کودکی او و تغییر چهره اش نیز خالی از لطف نیست.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

این چهره مهربان مربوط به*
جاستین تیمبرلیک هست! احتمالاً هم به همین علت هست که شمار زیادی از بزرگان دنیای موسیقی از همان کودکی به سمت او جذب شدند. برایمان عجیب هست که وی را مردی 40 ساله تصور کنیم اما با نگاهی به این تصویر قدیمی, در خواهیم یافت که از کودکی جاستین سال‌های سال قبل هست. درست مثل چهره اش که از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی کرده هست.

عکس های جالب از دوران کودکی ستاره های مشهور

تصویر دوران بچگی ستاره ها,تصویر هاي دوران کودکی ستاره ها,تصویر هاي دوران کودکی و قدیمی بازیگران