پارس ناز پورتال

عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشته

عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشته

عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشته 

دیدنی ترین عکس های خبری جهان را در طول هفته قبل برایتان گردآوری کرده ایم که شامل مهم‌ترین اخبار جهان میباشند. تخریب هاي یقین نکردنی طوفان کاراییب, چالش پناهندگان بنگلادش, قیام در خیابان سنت لوئیز مانیلا و بارسلونا و عواقب زمین لرزه در مزیکوسیتی واز جمله اتفاقاتی میباشند که در در هفته جدید قبل و می‌توانید انها را در عکسهای زیر مشاهده نمایید

عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشته

دو گوزن نر در فصل جفتگیری در پارک ریچموند لندن.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهرهبر کره شمالی کیم جونگ اون در حال تماشای پرتاب موشک هواسانگ-۱۲ در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۷
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهگروه نجات در آپارتمان ویران شده اي در خیابان آمستردام در اثر زمین لرزه مکزیکو سیتی.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهگروه نجات, آتش نشانی, پلیس و سربازان در حال نجات بازماندگان زمین لرزه مکزیکوسیتی در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهسگ نجات یافته از ساختمان فروریخته اي در اثر زمین لرزه مکزیکوسیتی.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهساختمان فروریخته اي در مکزیکو سیتی که ساکنانش نجات یافته اند و دولت مکان مناسبی را برای زندگی آنها فراهم کرده هست.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهداوطلبان کمک به زمین لرزه زده ها در حال گردآوری قلوه سنگ هاي فروریخته از ساختمان ها در مکزیکو سیتی.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهعکس هوایی از کابین هاي سبک هلندی در جزیره Yue Tuo در چین.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهآتش نشانی در تلاش برای خاموش کردن یک هواپیمای خصوصی با ۴ سرنشین که در فرودگاه آتاتورک سقوط کرده و سرنشینانش زخمی شده اند.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهغواص نیروی دریایی ترکیه در لباس غواصی پس از غواصی در ماموریت نجات زیردریایی نیروی دریایی ترکیه.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهصدها سرباز با به دست گرفتن پلاکاردها عکس پترولینو مونرو را در جشن سالروز استقلال کشور را ساخته اند.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهرحیمه خاتون در کنار پناهگاهی بسیار شلوغ در بنگلادش. رحیمه در جنگلی در برمه پنهان شده و ۵ روز برای رسیدن به پناهگاه بنگلادش راه رفته هست. بیش از ۴۰۰ هزار نفر از روهینگیا میانمار به بنگلادش پناه آورده اند.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهزنان مسلمان پناهجوی میانماری در بنگلادش دستانشان را برای گرفتن محصولات بهداشتی دراز کرده اند.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهنقاشی دختر ۱۲ ساله میانماری که عکس جنگ, بمباران و کشتار را کشیده هست.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهاجرای گروه هوایی بریتانیا در هفته پرواز آتن در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۷
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهمرد هندوستانی در حال گردآوری تکه هاي خمپاره اي که سربازان پاکستانی از پست هاي مرزی شلیک کرده اند.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهآتش سوزی در جنگل ملی برزیل.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهماهیگیری در حال شکار کروکودیل کیمن ۲٫۵ متری با تور ماهیگیری در برزیل.
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهمعترضان بارسلونا در برابر ساختمان وزارت اقتصاد در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷٫
عکس های خبری دیدنی جهان در هفته گذشتهمردم در حال گردآوری آشغال هاي ساحل مانیلا در روز نظافت ساحل در فیلیپین