پارس ناز پورتال

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)

عکس های خفن بازیگران «299»

تصاویر بازیگران و ستاره ها به همراه آخرین اخبار حوزه هنری و ورزش برای شما علاقمندان که می‌توانید داغ ترین اخبار ستاره ها را در زیر مرور کنید.

 

تبریک دیدنی مهراب قاسمخانی به نیروانا خانم انشاالله اکثر بخندی و کمتر پول بگیری.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)یکی از خاص ترین، دیدنی ترین و سوررئال ترین پست هاي این چند وقت جدید اینستاگرام را پزشک حسن هاشمی وزیر محترم بهداشت گذاشته بود. پستی کنایی که در آن عکس پزشک عارف و پزشک حداد عادل را پس از عمل چشمشان قرار داده بود، با این مضمون که آقای عارف جریان راست را مفید نمی بیند و جناب حداد عادل چپ ها را و حالا با عملِ چشم انتظار می‌روند این زاویه ها کمتر شود.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)فرهاد مجیدی دیگر شور آمادگی بدنی را در آورده! من نمی‌دانم پس چه لذتی از زندگی می برد وقتی هیچگاه همبرگر و پاستا و کلپچ نمی خورد و مدام سالاد و ورزش

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سردار آزمون در حال ویدئو کال با یکی از رفقای مولتی حنجره اش که به قولِ یکی از دوستان اي کاش فقط یک عدد داشتی ولی درست و حسابی اش را!

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)جمله سنگین بود.

تمامی ادارات ومراکز دولتی شمیرانات فردا صبح تعطیل اعلام شدند.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)ارتباط مادر شوهر و عروس در ایران، بدون نیاز به هیچ شرحی در این سلفی شهرام محمودی قابل لمس هست :»»عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سلفی میلاد کی مرام و برادرانِ کیایی در یک جایی. میلاد جان انقدر طبع خنده دار ات را بیهوده خرج نکن. بخدا حیف هست!

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)اوکی. لحظه پایان نامهربانی روی زمین را اعلام می‌کنم.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)بابک جهانبخش این روزها در فضای مجازی بسیار کم پیدا شده هست که با این سلفی اعلام کرد که در حال سخت تلاش کردن هست. منتظر خروجی این تلاش هاي سخت هستیم.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)مهدی یغمایی عکسی دیدنی از کودکی هایش به اشتراک گذاشته هست. با شلوارک هایي که در دهه شصت پای بچه می‌کردند تا دیگر زحمت وصله زدن روی زانوی شلوار ها کم بشود و خودِ پا و زانو آسیب ببیند. چون آسیبی که با چند دقیقه عر زدن و گرفتن شیلنگ آب رویش برطرف گردد خیلی منطقی تر و به صرفه تر از آسیبی بود که قرار بود به شلوار وارد شود، شلواری که باید تا دو سال دیگر بپوشی و پس از آن به برادر کوچکترت برسد.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سارا خوئینی ها خود را بلوند کرده تا به این نکته پی ببریم که چقدر شبیه لیلا اوتادی هست

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)تمرینات سخت احسان لشگری در سواحل جنوب. زود قضاوت نکنید، احسان دارد به سبک کاکرو یوگا تمرین می کند و زیر خمِ موج ها را می گیرد.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)قبل تر ها مردم به محض ورود به صحن و سرای حضرت امام رضا «ع» عرض ادب و احترام می‌کردند و دعای اذن دخول را می‌خوانند، ولی امروز به محض رسیدن سلفی گرفته و آپلود می‌کنند و سپس به سراغ اینکار ها می روند.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)بیژن بنفشه خواه هم با این عکس از دخترکش یاسمین روز دختر را به او تبریک گفت.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)فرزاد جان اشتباه رفتی، ایشان متخصص رنگ زدن دندان ها میباشند، آن عزیزی که بینی چهره ها را جذاب می‌کند، یکی دیگر هست. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)نورا هاشمی و پسرش اوستا «Avesta، با اوستای بنا و گچکار اشتباه نشود» به همراه فقیهه سلطانی و گندم خانم و سایر دوستان در جشن تولد یکسالگی آقا اوستا.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)غمگینم! مانند پسر بچه اي که مادرش به او گفته باید به حمام برود و او نگران امضای علیرضا جهانبخش روی شکم اش هست.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سحر قریشی و رفیق اش از امروز باشگاه رفتن و ورزش را آغاز کرده اند و همان طور که می‌بینید روز اول را با حرکت سنگین خوردن سالاد کنجدی گذرانده اند. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)من از جانب محمود فکری از همۀ دختر هاي عزیز بایت این پست تبریک پوزش می‌خواهم.عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)عکس زیبای حمید ماهی صفت کمدین قدیمی و محبوب دهه هاي قبل در کنار مادر عزیزش. یادش بخیر یک زمانی برای خریدن سی دی جدید ماهی صفت چه ذوق و شوقی داشتیم. مانند امروز نبود که هر شخصی هنگام شام خیارشور می‌خورد، فردایش یک روسری سرش می‌کند و ویدئو بیرون می‌دهد و فکر می کند که وودی آلن هست.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)بهرام رادان در حال تمرین پروژه “سی” که قرار هست در آن نقش زال را بازی کند. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)پریناز ایزدیار و گلاره عباسی در پشت صحنه آلبوم “شهرزاد”. گلاره عباسی در قسمتِ آخری که آمده خیلی.. خیلی چیز، خیلی مفید! نقش بازی کرده بود و امیدواریم هنرنمایی ها همینقدر مفید ادامه پیدا کند. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سلفی خانوداگی شهرام قائدی به مناسبت روز دختر.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)پیماد معادی هم با این عکس قدیمی در کنار باران خانم این روز را تبریک گفت. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سلفی روناک یونسی در کنار همۀ زندگی اش «بر زمینه کپشن!» .

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)بهناز جعفری پس از دیدن این پست، مدام دارد آهنگ “این حقم نیست” احسان خواجه امیری را گوش می دهد.  

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)جای دارد تشکر ویژه اي بکنیم از پرستار فرزند یکتا ناصر که به خوبی مراقب سوفیا هست و این بستر را فراهم کرده که یکتا ناصر هر روز در یک وَری حضور پیدا کند. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)شهرام شکوهی هم با این عکس زیبا روز دختر را به فرزندش تبریک گفت.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)این هم پست تبریک شیلا خداداد با عکسی از ساتین خانم. پرستو صالحی این پست را لایک نکرده. نگرانش شدم.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)روز دختر را باید به این مرد جوان حاضر در عکس تبریک گفت، به دلیل پرورش چنین دختر قهرمانی.  

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)نه خدا را شکر گویا سالم هست و در بالا کاری برایش پیش آمده بود. پرستو را می گویم!

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)عکس زیبای فریبا کوثری و مادر عزیزش، بهانه اي مفید برای آرزوی سلامتی داشتن برای همۀ مادرهای عزیز. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)جناب دژاکام تئاتر خیلی وقت هست که چاق شده که هیچ، اخیراً نشانه هایي از ترکیدگی هم در آن دیدن می‌شود.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)نگاه خانم یگانه در حال غذا داد به جوجو ها، عکسِ زیبای محسن به مناسبت روز دختر. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)مهدی پاکدل یکی دیگر بازیگران پروژه “سی” هست که قرار هست در کاخ سعد آباد به اجرا در بیاید. 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)امروز تولد سیروان خسروی هم هست. خبری مفید برا ما! زیرا تا یک هفته قرار هست هر روز کلی عکس تولد برای او داشته باشیم و خوراک سوژه مان جور هست. تبریک به سیروان عزیز.
عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)حالا به صورت اتفاقی در یک مراسم همدیگر را نیم ساعت هم ندیده اند، نوشته یک روزِ مفید با دوست عزیزم! 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)سلفی پژمان بازغی در کنار اسطوره تکرار نشدنی سینما، جمشید خان آریا.
پ.ن: آزاده زارعی هم اون وسطا هست واسه خودش

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)متین ستوده و مادر عزیزش در یکی از پردیس هاي سینمایی. گویا بعضی از دوستان روز دختر را با روز مادر اشتباه گرفته اند، چون تعداد تصاویر مادرانه کمی بیش از حد بود! 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)عکس یادگاری ارسلان قاسمی و لاله اسکندری در کنار سالار عقیلی و همسرش، پس از تماشای کنسرت ایشان. من هم خیلی دوست دارم روزی به کنسرت آقای عقیلی بروم. گرچه سالار نه، آن یکی را می گویم! 

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)وقتی دکمه احضار میهماندار را فشار می‌دهی و با حفظ طمأنینه منتظر می مانی.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)این ستاره ها باید بسیار بسیار شاد و شکرگزار باشند که چنین هواداران بینظیری دارند. آرزوی سلامتی داریم برای تمامی بیماران عزیز. به انتهای مقاله امروز رسیدیم. تا مقاله بعدی خداوند همراهتان.

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته (299)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «298»

عکس های بازیگران سری جدید «297»

داغ ترین عکس های بازیگران و چهره های مشهور «296»

عکس های بازیگران و هنرمندان ایران زمین «295»

عکس های بازیگران و حواشی این هفته هنرمندان «294»