پارس ناز پورتال

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان «392»

برترین و دیدنی ترین عکس های بازیگران و چهره هاي محبوب ایرانی را برای شما از اینستاگرام گلچین کرده ایم که میتوانید در ادامه مشاهده کنید.

 

علی آقا ضیا و ترانه اونور آبی؟ نوچ نوچ نوچ

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392) الناز شاکردوست و برادر جان در حاشیه افتتاحیه رستورانِ خان داداش.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)بهاره کیان افشار, سعید چنگیزیان و همسر جانِ هنرمندش الهام کردا به همراه دوست عزیزشان دریک جمع دوستانه. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)چه خوب است که اینستاگرام فضایی را ایجاد کرده که با شخصیت هاي خاطره ساز کودکی مان در تماس باشیم. مثلاً شیده بانو معاونی مجری خوش اخلاق برنامه هاي کودک سال هاي دور.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)خیلی وقت بود عکسی از شیث نداشتیم گفتم یک هنگام دل تان برای مو هاي مضطرب و چشم هاي حیرانش تنگ نشود.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)عکسی سنگین از بزرگان موسیقی و ادبیات دریک دورهمی هنری. استاد محمود دولت آبادی, استاد انوشیروان روحانی و استاد لوریس چکنواریان این قاب ماندگار را تشکیل داده اند. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)بهنام صفوی و آقا سام کوچولو که یک ماه است با آمدنش دنیای پدرش را از این رو به آن رو کرده و مطمئناً موجب بهبودی حال بهنام خواهد شد. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)داود آزاد خواننده و نوازنده موسیقی سنتی و تلفیقی کشورمون دریک قهوه منزل قدیمی در حال خاطره بازی. داود آزاد یکی از هنرمندان کاربلد و بین المللی و به همان اندازه ساکت و بی حاشیه در موسیقی ایران است. برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)– هنوز از دستم ناراحتی عچقم؟ =«

+ آره خیلی.

– یه سلفی بده ببینم چه میزان ناراحتی ^_^

– «عکس زیر نیما رئیسی»

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)هنرمندان و بازیگران پرشماری هستند که روزی مطرح و پر کار بودند و حالا ناپیدا و بیکار. مانند همین شراره درشتی که سال‌ها می شود جر در اینستاگرام فعالیت هنری دیگری ندارد. همسر مرحوم رضا ژیان آخرین فعالیت اش نقشی کوتاه در معمای شاه بودو دیگر خبری ازش نیست.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)سلفی بهنوش بختیاری و عمو اسدالله یکتا, اگر بهانه اي برای شاد شدن دل عمو یکتا باشد, قابل دفاع و دوست داشتنی است.  

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)فریدون آسرایی, بدل الهام حمیدی و سایر دوستان در حال کوهنوردی و ضبط آهنگ ویدئو. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)فقط یک متن فینگیلیش می‌تواند زیبایی هاي شیراز را تحت تاثیر قرار داده حس خوب این پست را خراب کند. آرزوی قلبی ام ریشه کن شدن این روش نوشتاری نفرت انگیز است. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)عزت الله رمضانی فر و بهمن خان مفید دو هنرمند قدیمی سینما و تلویزیون در مراسم تشییع پیکر استاد علی رامز که چندی پیش برگزار شده بود.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)محمد حسین میثاقی مجری و گزارشگر خوب برنامه هاي ورزشی در حال خوشگذرانی در ولز.  

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)مزاح جالب بزرگمهر حسینپور با گزارش اخیر و جعلی تلویزیون درمورد تاثیرات فیلترینگ تلگرام بر زندگی مردم. چه سوژه اي بهتر از امیرمهدی ژوله.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)بهنوش طباطبایی و باران کوثری در اکران خصوصی فیلم /سد معبر/ یک دیگر را دیدار کردند و آن گونه صمیمانه برای عکاس ها ژست گرفتند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)سولماز آقمقانی و لاله اسکندری هم به زیارت حافظیه در شبراز رفته بودند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)رضا گلزار و حامد برادران دو عضو اصلی گروه موسیقی رضا گلزار که اسم آن /رضار بند/ است. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)ابراز عشق اینستاگرامی اشکان خطیبی به دستاش.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)روز گذشته تهران برای نخستین بار درسال 96 شاهد بارش برف بودو همین برف نیم ساعته باعث ایجاد شرایط بحرانی و لغزتدگی در سطح اینستاگرام شد و تردد بدون زنجیرچرخ را دراین شبکه اجتماعی غیر ممکن کرد. مهدی قربانی هم مهلت خوبی دیده تا با ژرمن شپرد اش به برف بازی بپردازد.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)مهرداد صدیقیان هنوز به حالت روحی اکثر ایرانیان نرسیده, حالتی که دیگر هیچ خبری انها را شوکه نمی‌کند. او نیز بالاخره به این نقطه خواهد رسید. ما که خیلی وقت است رسیده ایم.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)سلفی با چاشنی لوس بازی مریم معصومی و خاطره حاتمی بازیگران سریال نوروزی /تعطیلات رویایی/.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)ادامه مسخره بازی هاي محسن افشانی و بانو جان در اینستاگرام.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)کوهنوردی حسن یزدانی قهرمان جوان کشتی کشورمون همراه با رفقایش آقا ایمان و آقا نادر.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)سپیده خداوردی و پسرش آقا سانیار با لباس و ابزار برف بازی نیت داشتند برف بازی کنند که با دقت به حجم برف باریده شده به خاک بازی رضایت دادند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)وقتی سر صبح در بانک منتظری عدد نوبتت را اعلام کنند, در حالی‌که به شدت خوابت می اید.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)هادی حجازی فر عزیز و حامد بهداد در اکران خصوصی /سد معبر/ ساخته جذاب محسن قرایی.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)پدرام شریفی بازیگر جوان سینما هم دراین مراسم حضور داشت. گویا تم حضور دراین اکران خصوصی مشکی – سرمه اي بوده است. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)عکسی زیبا از بغل گرم دو استاد ارزنده موسیقی کشورمون, استاد مجید انتظامی و استاد کیهان کلهر.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)رمز لاغر شدن بهاره رهنما دراین ماه ها این است, تایم هایي که قبلا به خوردن میگذشت, این روز ها به نقاشی میگذراند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)دلنوشته مهدی پاکدل برای کودکان کار و گرفتار فقر و بد سرپرستی و بی سرپرستی, کودکانی که حقشان کودکی کردن است, نه سر و کله زدن با آشغال هاي سایر شهروندان.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)ترلان پروانه هم یکیدیگر از میهمان هاي اکران خصوصی /سد معبر/ بود.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)عکسی جالب از خوهران هنرمند مریلا و ملیکا زارعی در صحن حرم مطهر امام رضا «ع». 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)کریستوفر نولان از بازیگر جدید نقش جوکر در سری جدید فیلم بتمن رونمایی کرد. پس از جک نیکلسون, مرحوم هیث لجر و جرد لتو اینبار نوبت به امیر غفارمنش رسیده که نقش این کاراکتر محبوب را ایفا کند.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)امان از این قفس که از ببر درنده چیزی میسازد در مایه هاي لوسیفر.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)پژمان منتظری فوتبالیست با اخلاق و جنوبی تیم ملی کشورمون منتظر آماده شدن غذایش.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)پستی که استاد هوشنگ ابتهاج در سال روز تولد زنده یاد استاد محمدرضا لطفی و به یاد ایشان به اشتراک گذاشته است. روحش شاد و یادش گرامی.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)سلفی اي که لیلا اوتادی در ترافیک ودر مسیر رفتن به باشگاه گرفته است. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)بیژن امکانیان, پرویز پرستویی, امید روحانی و مصطفی زمانی در مخصوصاً برنامه /سی و پنج/ که به پاس و تقدیر از فریدون جیرانی و 35 سال تلاش اش در عرصه سینمای کشور, کیکی آماده شده بودو جشنی گرفته شد.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)هنگامه قاضیانی در فیلم جدید محمد حسین لطیفی /به وقت خماری/ حضور دارد. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر شرکت نکرده است «البته تا این لحظه» 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)علی انصاریان دارد تعطیلات ژانویه را در فرانسه میگذراند. شال و کلاهش هم از برند گرانقیمت بربری خریده تا وضعیت لاکچری اش در اینروزها کاملا مسلم باشد.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)محمد معتمدی خواننده خوش آواز کشورمون درکنار استاد ایرج, به مناسبت تولد 85 سالگی ایشان.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)با غم انگیر ترین اسبِ تهران چه کنم؟ 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)الهام بانو این‌که شما عکسی از این چک در دستان خودت گذاشته اي, ثبت امانت است؟* عجب.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)علی کریمی با این عکس زیبا یاد آخرین دنیا پهلوان, تختی بزرگ را زنده کرد. در پنجاهمین سالگرد مرگ مشکوک زنده یاد تختی در اتاق عدد 23 هتل آتلانتیک تهران. عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)امیرحسین رستمی, علی سرابی و هانیه توسلی در نمایی از نمایش /خشم و هیاهو/ که این شبها برای چندمین بار و با گروهی جدید روی صحنه آمده است. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)عکسی قدیمی و جالب از قاسمخانی ها که نیروانا دختر مهراب آن رابه اشتراک گذاشته بود. با حضور پیمان, مهراب, پریا, نیروانا و نویان قاسمخانی. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)ویدا جوان, آرزو افشار و هومن برق نورد دریک نمایش جدید هنرنمایی کرده اند که عکسی مربوط به آنرا می‌بینید. این روز ها سرت را بر میگردانی می‌بینی چند نفر دور هم جمع شده و یک تئاتر جدید راه انداخته اند

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)برف ندیده کیست؟ با عرف شکل توضیح دهید.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)الآن باید شاد باشیم که صفحه مهراوه شریفی نیا وریفای شده است؟

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)سام نوری با عکسی قدیمی از دنیا پهلوان تختی درکنار دایی اش محمد علی فردین یاد این عزیزان را زنده کرد.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)از فقیهه سلطانی که با این پست خود در صبح روز گذشته, موجبات بارش برف عصرگاهی در تهران را فراهم کرد. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)کاظم سیاحی, صدا پیشه اي که در قامت بازیگر کمتر از صداپیشگی اش درخشان نبوده و بازی برجسته اي در سریال /لیسانسه ها/ دارد. بازی هاي خوبی که در فرم و حکايت ضعیف این سریال, هدر رفته است. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)روژان آریامنش رابه خاطر دارید؟ دختر تپل و موفرفری اي که چند سالی پای ثابت همه ی سریال ها و فیلمهای سینمایی بودو زحمت نقش خردسال را میکشید, روژان بانو بزرگ شده و شده این خانمی که در عکس می بینید. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)مهدی رحمتی و احسان خواجه امیری هم باشگاهی هستند هرروز باهم به ورزش می پردازند. ببینیم بالاخره مهدی احسان را ورزشکار می‌کند یا احسان مهدی را خواننده. البته احتمال مورد دوم خیلی بیشتر است* 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)فرشاد پیوس با این عکس از حضور خود در برنامه دورهمی چهارشنبه شب خبر داد. خبری خوب برای هواداران این ستاره گلزن سال هاي دور تیم ملی و پرسپولیس. 

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)با این عکس موزی رنگ از حمیدرضا آذرنگ مطلب امروز را هم به پايان می بریم. امیدوارم محبت و عشق گرمابخش منزل تان دراین روز هاي سرد باشد. ممنون از همراهی تان.

عکس های خفن بازیگران و اخبار هنرمندان (392)

 

مطالب مربوط :

عکسهای بازیگران و سوپراستارهای مشهور «391»

تصاویر داغ بازیگران و هنرمندان مشهور «390»

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی «389»

عکس های بازیگران و سوپراستارهای ایرانی «388»