پارس ناز پورتال

عکس های خواهر کیت میدلتون و نامزدش در لندن

عکس های خواهر کیت میدلتون و نامزدش در لندن

عکس های خواهر کیت میدلتون و نامزدش در لندن 

خواهر کیت میدلتون عروس سلطنتی انگلستان همراه نامزدش در شهر لندن در حال خرید دیده شدند که قرار است به زودی مراسم ازدواج خود را برگزار نمایند. پیپا خواهر کیت میدلتون و نامزدش جیمز متیوز که به زودی مراسم ازدواج خود را برگزار می کنند،در حین بازدید از فروشگاهی در لندن مشاهده شدند.

 

به گزارش پارس ناز این زوج که ازدواجشان در سال جدید به عنوان “مراسم عروسی سال” اطلاقخواهد شد، روز گذشته در حین خروج از یک فروشگاه گرانقیمت کف پوش های ساختمانی در لندن،عکسشان گرفته شده است.پیپا میدلتون استایلی متشکل از یک دست کت زرشکی با یقه خز و کلاه بافتنی و نامزدش جیمز نیز کهدوچرخه وینتیج وی را حرکت می داد نیز تیپ معمولی تری با یک ژاکت و شلوار مشکی و پیراهنسفید داشت.
عکس های خواهر کیت میدلتون و نامزدش در لندن

پیپا میدلتون و جیمز متیوز

 

آنها حدود ساعت 8 شب از فروشگاه خارج شده و به نظر می رسید اوقات خوشی را می گذراندند چراکه در حین شوخی و خنده با یکدیگر دیده شدند.پیپا 33 ساله و نامزد 41 ساله اش جیمز در روز بیستم ماه مه سال 2017 در کلیسای سنت مارک در
انگلفیلد ، در نزدیکی عمارت 4.7 میلیون پوندی میدلتون ها در برکشایر ازدواج خواهند کرد.

 

خواهر زاده های کوچک پیپا میدلتون قرار است در این عروسی نقش های مهمی را ایفا کنند از جملهپرنس جورج کوچک حامل حلقه عروسی و خواهرش پرنسس شارلوت دوساله نیز نقش دخترکوچولویساقدوش را در این مراسم خواهند داشت.
عکس های خواهر کیت میدلتون و نامزدش در لندن

خواهر کیت میدلتون و نامزدش

 

خواهر کوچک کیت میدلتون هنگامی که در عروسی سلطنتی کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در سال2011 ساقدوش خواهرش کیت شد، مورد توجه همگان قرار گرفت.جیمز که در آینده نزدیک باجناق شاهزاده ویلیام خواهد شد، برادر بزرگ اسپنسر متیوز ستاره سریال“Made In Chelsea” و همچنین مدیرعامل شرکت ایدن راک در زمینه صندوق پوشش ریسک استکه به همراه دوست و شریک تجاری اش ادوارد هورنر آن را تاسیس کرده است.

 

جیمز متیوز پیش از وارد شدن به دنیای اقتصاد، دانش آموخته مرکز آموزشی آپینگهام و همچنین رانندهاسبق مسابقات اتومبیل رانی بریتانیا بوده است.

عکس های خواهر کیت میدلتون و نامزدش در لندن

این زوج در حین بازدید از فروشگاه کف پوش های ساختمانی مشاهده شدندگفته می شود برادر مشهور و بازیگر وی اسپنسر متیوز، ساقدوش وی در مراسم عروسی خواهد بود.اگرچه عروسی پیپا میدلتون در مقایسه با مراسم عروسی سلطنتی خواهرش کیت کوچکتر خواهد بودولی بدون شک با حضور 350 الی 400 مهمان در نوع خود مراسم باشکوهی برگزار می کنند.