پارس ناز پورتال

عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)

عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)

عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)

بازیگران ایرانی در شبکه های اجتماعی هر پستی که گذاشته باشند و جذاب هم باشد شما در این مجموعه می توانید مشاهده کنید.از سلفی های بازیگران گرفته تا روایت تمام نشدنی فوتبالیست شدن تتلو. 

 

عکس زیبای محسن چاوشی در کنار خانواده عزیزش
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عمو تتلِ خسته در حاشیه تمرینات تیم تاسیسات دریایی. وحید شمسایی او را مستقیماً پس نزده است، ولی طبق شنیده ها دارد کاری با او میکند که خودش راهش را بگیرد و برود! البته امیر نشان داده که در این زمینه های رو کم کنی، کم بیار نیست و اراده خوبی دارد! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)– چشم عزیزم، ماست هم میخرم. تا من میام شما و بچه ها، یــــه برنااامـــه ببینین تا من برسم. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی لانتوری وار. سندروم و بیماری قدیمی باران، یعنی باز شدنِ دهان در هنگامِ سلفی ها، هنوز به قوه خود باقی است. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)هدیِ عزیز، غم فراق مادر سخت تر از آن است که بتوانیم در قالب واژه ها با آن همدردی کنیم. آرزوی صبر و بردباری دارم برای شما و خانواده عزیز. روح مادر هم همیشه شاد باشد.عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)استوریِ ارسلان قاسمی که در آن سعی کرده جاذبه زمین را زیر سوال ببرد، ولی متاسفانه عینک کارل فردریکسن شخصیت محبوب کارتونِ Up را زیر سوال برده است. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی شیوا ابراهیمی و حدیث میرامینی، دو رفیق صمیمی که بار دیگر عازم سفر هستند. شیوا و حدیث از آن کِیس های قابل اعتماد و با ارزش هستند، از آن هایی که وفاداری شان مثال زدنی است! همان طور که میبینید با وجود آمدنِ Prisma آن ها هنوز هم به Retrica وفادار مانده اند و آن را به یک اپیلیکیشن تازه به دوران رسیده نفروخته اند! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)زیبا در فوکوس و مهناز در فلو. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفیِ خندان بابک جهانبخش، خواننده خوش صدا، متشخص، آقا، با اخلاق، مردمی، و…. کشورمان سوار بر سورتمه رامسر. (یادم باشد بعداً با بابک حساب کنم). 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سیما خضر آبادی با عکسی مربوط به سریال آسپرین مردم را به تماشای آن دعوت کرد. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکسی قدیمی از بزرگان سینما در حال انجام معاینه چشم. ناصر خان هم که دارد زیرآبی می رود! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)بار ها گفته ام که مشکل از سوشا نیست، طفلِ معصوم در سنِ رشد است و هر شلواری که میخرد، روز بعد برایش کوتاه می شود! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکس یادگاری سام درخشانی در کنار جناب خانِ خوشتیپ در پشت صحنه خندوانه که با نبوغِ بی نظیر محمد بحرانی یک شب فوق العاده برای بینندگان رقم زده شد. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)جواد نکونام با این عکس در کنار رفیق لالیگایی اش، به لوگوی ال اف پی اشاره کرده و نوید داده که خبر هایی در راه است، خبر هایی از جنسِ لالیگا. امیدواریم این خبر پیوستن سه باره جواد به اوساسونا نباشد، چون جوانان پامپلونا هم باید شانسی برای عرضه خود در فوتبال داشته باشند!
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی عزیزان در حاشیه یکی از جدیدترین بمباران های امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه. با حضور سپند امیرسلیمانی، فریبا نادری، دریا مرادی دشت و سام نوری در کنار آقای بمب افکن! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)بله الناز جان، کاملاً واضح است که شما از چیزی نمی ترسید، حتی از این که مردم را جلبک فرض کنید و به شعورشان توهین کنید! به دلیل همین عدم ترس شماست که به آسانی میتوانید صورت خود را با فتوشاپ درون کاسکتِ یک موتورسوار جای داده و به عنوان عکسِ واقعی به مردم نشان دهید.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)خاطره بازی مهرداد میناوند با عکسی قدیمی مربوط به زمانی که در اشتروم گراتس اتریش بازی میکرد و در این جا در حال جدال با دیوید بکهام است. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)دیروز 63 امین زادروز استاد امین تارخ، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان بود و به همین مناسبت جشنی خوب برای ایشان برگزار شد که الهام پاوه نژاد و استاد عنایت بخشی در آن حضور داشتند. تبریک به آقای تارخ. امیدواریم سالیان سال در عرصه هنرهای نمایشی کشور حضور داشته باشند و به پرورش ستاره های جوان ادامه بدهند.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)مجید مشیری در کنار همسر محترم و یکی دیگر از عزیزانش در حال صرف صبحانه. اگر مجید مشیری نباشد صدا و سیما با مشکل بزرگی از جهت تامین بازیگر نقش پلیس و نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکس مثلا هنری حسن جوهرچی در یک باغ زیبا که آدم را یاد سکانس آخر فیلم های عروسی دهه 80 می اندازد. البته جای عروس خانم در حالی که به صورت اسلوموشن از دوربین دور می شوند، در عکس خالی است. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)اشکان خطیبی در حالِ شیطنت با کودکِ درونِ بیرونش! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)– ماشالا عمو! چه لباس قشنگی! کی واست طراحیش کرده؟؟
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)تئاتر های ما دو مرحله دارند. 1. مرحله اجرا روی سن. 3. مرحله سلفی گیری با میهمانانِ شناخته شده. در این سال ها کمتر نمایشی بوده که این دو مرحله در آن رعایت نشده باشد، اگر هم قصوری بوده، به مرحله اول مربوط میشده! خانواده امیر سلیمانی، الهام پاوه نژاد، مهدی کوشکی، بهاره کیان افشار، نوید محمدزاده، صحرا فتحی، خاطره حاتمی و سایر دوستانِ هنرمند و غیر هنرمند حاضر در تصویر.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)ممنون از رک بودن و اعترافِ صادقانه ات، ولی بهتر است برای درمان بیماری ها به پزشک مراجعه کنی، نه اینستاگرام!
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)امیر محمد زند در حال سورتمه سواری در دربند. در این عکس یک “عسل خوردم”ِ خاصی در چشمانِ امیرمحمد موج می زند. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)دیروز تولد زنده یاد مرتضی پاشایی هم بود. خواننده خوش صدایی که روزگار روی خوش به او نشان نداد و خیلی زود از بینمان پر کشید و جز یکی دو آلبوم (البته تا این لحظه!) چیز دیگری به یادگار نگذاشت. روحش شاد. محسن افشانی تولد مرتضی را با این پست به او تبریک گفته است.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)به به علی آقا! رسیدن بخیر! خوش گذشت؟ هوای وطن که اذیت نمی کند؟! ترافیکِ تهران چطور؟!
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)پارک گردی لیلا حاتمی در یک عصر خلوت به همراه فرزندان عزیزش، مانی و عسل. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکس شهره سلطانی با دو دختر بچه معصوم و زیبا. عکسی که دلیل شهره از گرفتن و به اشتراک گذاشتنِ آن هنوز مشخص نشده است.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی هواپیمایی تئاتری ها در مسیر بجنورد برای اجرای نمایششان. با حضور نسیم ادبی، نادر برهانی، ناهید مسلمی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی و سایر مسافران محترم پروازِ تهران – بجنورد که در کنار خلبان و کادر محترم پرواز، روز خوبی را برای شما آرزومند هستند. لطفاً به علامت نکشیدن سیگار در تمام لحظات زندگی تان توجه کنید. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)یکی از بچه ها را فرستادیم برای تحقیق تا ببیند که خودِ جمشید خان بوده، یا مجسمه مومی اش. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)کتایون خانم ریاحی، خیلی شیک و مجلسی در حال بازدید از یک گالری.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)ای کاش این رفتار پسندیده در بین عزیزان جای بیافتد که تصویر هیچ اثر هنری ای را پیش از اتمام آن به نمایش نگذاریم. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)یاد لوران بلان و فابین بارتز، بخیر. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)صحبانه شیکِ پرسپولیسی های سابق در باشگاه انقلاب. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)حامد میرباقری عکسی از خود در حال سوارکاری به نمایش گذاشت. منظور حامد از قدیما، احتمالاً سال های فیلمبرداری مختار نامه بوده است که در آن سریال یکی دو نقش به عنوان حقِ فرزندی از پدرش ستانده بود.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی چپ اندر قیچیِ ستاره اسکندری همراه با شعری از احمد شاملو. نام شاملو را هم “ا. بامداد” نوشته است که بگوید خیلی شاملو باز و خفن است و کاندلای نورِ فکرش از سایر رقبا بیشتر است.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)حنیف عمران زاده، در دوراهیِ سختِ انتخاب بین تیم ملی برزیل و خونه به خونه بابل. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)خسته نباشی احسان جان. امیدواریم با پرتاب های بی نقص و بدون خطایت هم خستگی خودت در برود و هم دل مردم شاد بشود. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)به امید روزی که چهره های ما هنگام ابراز ارادت به شهدای گرانقدر کشورمان از عبارت دیگری جز “کجایند مردان بی ادعا؟” استفاده کنند. یعنی این جمله به نماد جمودِ ذهن عزیزان تبدیل شده و هیچگاه هیچ عبارت و جمله دیگری را در این عکس ها و موقعیت ها به کار نبرده اند.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)حمید فرخ نژاد و پسرش آقا فربد در پشت صحنه “گشت ارشاد 2”. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)پویا امینی در حالِ سوختن در گرمای سوزانِ شهر سوخته در سیستانِ عزیز.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی پدر و پسری مهران ضیغمی و پدرش به مناسبت تولد پدر جان. تبریک به جناب ضیغمی بزرگ.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)شقایق جان دست و پا چلفتی بودن خودت را گردنِ خاطرات و افکار و این و آن نیانداز! کمی مسئولیت پذیر باش! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)یوسف تیموری با این عکس خواست بگوید که یک دوره در کلاس های استاد سمندریان با شهاب حسینی همکلاسی بوده است. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکس یادگاری عزیزان هنرمند در حاشیه کنسرت استاد ناصر چشم آذر. حمید حامی، شاهد احمدلو، فرهاد قائمیان، بابک صحرایی، حمید گودرزی و مانی رهنما در تصویر حضور دارند. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)اپیلیکیشن جدید است؟! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی مهراب قاسمخانی و همسرش شقایق دهقان در پشت صحنه برنامه “ریو فانتزی” که با نگاه طنز و شوخی به حواشی این رویداد بزرگ ورزشی میپردازد. سالگرد ازدواجتان هم مبارک باشد مهراب جان.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)گلاره عباسی هم با این پست تولد استاد نازنینش را تبریک گفت.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)سلفی علیرضا بیرانوند دربازه بان تیم ملی و پرسپولیس به همراه همسر عزیزش در مسیر رفتن به میدان آرژانتین، خیابان الوند، ساختمان گروه و کودک و نوجوان شبکه دو سیما. چون با این کُت و ظاهری که علیرضا بر سر خودش آورده، جز برنامه کودک جای دیگری او را راه نمی دهند! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)گویا دوستان ماهان بهرام خان باز ایستگاهش را گرفته اند و الکی به او گفته اند که با اخم جذاب تر می شود. امان از دست این دوستان ناباب که هم با شخصیت رفیقشان بازی می کنند و هم با اعصاب هواداران! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)شکسته نفسی نکن کاظم جان! ما عکس های بد تر از این زیاد دیده ایم، هیچگاه خودت را دست کم نگیر! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)باختن بازی به کنار، باختن اخلاق هم به کنار! ولی ای کاش حداقل اخلاق را طوری می باختید که دلمان خنک می شد! من نمیدانم حمزه زرینی را پس برای چه تا برزیل برده اند؟! در دعوا هیچ ابراز وجودی نکرد و هیچ بخاری ازش بلند نشد! پس آن سبیل ها به چه دردی میخورد؟! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)تبریک به زانیار عزیز بابتِ مثلاً عمو شدنش. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)خاطره بازی هومن حاجی عبداللهی با آقا چپل. عروسکی که کمتر از سایر کاراکتر هایی که هومن به جای آنها گویندگی کرده، ماندگار شده است.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکس یادگاری داوود عابدی یکی از اعضای لشگرِ خبرنگارانِ اعزامی صدا و سیما به ریو در کنار زهرا نعمتی، پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک که متاسفانه خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت و در حال حاضر امیدش به پارالمپیک است. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)میترا حجار قرار است در کنسرت لوریس چکنواریان برایمان بخواند! عجیباً غریبا!
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)یک نوع فاز روشنفکری هم وجود دارد که در هنگام پوشیدن لباس های گشاد و پر از پارچه، سراغ آدم می آید. می توانید آن را هم امتحان کنید! 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)مجتبی عابدینی شمشیرباز کشورمان در ریو شب پر هیجانی برای بینندگان چشم انتظارِ مدال رقم زد، خیلی هم خوب پیش رفت، ولی در قدم های آخر کم آورد. خسته نباشید میگوییم به مجتبیِ عزیز که بدون هیچ انتظاری، درخشید و چهارم شد. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)فیلمبرداری نهنگ عنبر 2 همچنان ادامه دارد. 
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)عکس یادگاری حسام نواب صفوی در کنار بانو شهلا ریاحی در پشت صحنه کار جدید عزیزان. حسام قرار بوده در این گریم 18 ساله بنظر بیاید، ولی متاسفانه بیشتر شبیه کتک خور های فیلم های بالیوودی شده است.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)رضا کیانیان با این عکس بامزه، از محصولات و فروشگاه های ایرانی که جز فروشنده ها، همه چیزشان انگلیسی است، انتقاد کرد. ” این برندهای داخلی، چرا محصولاتشان را برای داخل کشور به انگلیسی عرضه میکنند؟! که مثلاً ما فکر کنیم داریم جنس خارجی می خریم؟!”
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)
سلفی قوی ترین مرد جهان در کنار همسر و دختر نازنینش، آخرین پست این شماره است. بهداد تنها امید صد در صدیِ ما برای طلاست، امیدواریم که در اوج آمادگی باشد.
عکس های داغ بازیگران و ستاره های ایرانی (96)

 

منبع:برترین ها