پارس ناز پورتال

عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

مجموعه : عکسهای طبیعت
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

در دنیای پیرامون ما بسیاری از جلوه های طبیعی و ساخته دست انسان وجود دارد که هر کسی را به تحسین وامی دارد مانند عکس های زیر. تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است،

 

بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.aبرترین ها: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

 

در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

 

انعکاس دریاچه شهر میشیگان یکی از دریاچه‌های بزرگ واقع در آمریکای شمالی در یک قطره شبنم.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانسفارت ایران در آمریکا یکی از زیباترین بناها در آمریكا – واشنگتن. این سفارت بعد از 37 سال بدون دست خوردن باز شده است.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهاننمایی زیبا از خلیج کوچک هالونگ که به معنای اژدهای نزول‌کرده می باشد واقع در استان کوانگ نن در شمال شرقی ویتنام.توضیح: این خلیج در فهرست میراث جهانی یونسکو جای داشته و یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. در سال ۲۰۰۹ بنیاد عجایب هفت‌گانه جدید، این خلیج را به‌ عنوان یکی از عجایب هفتگانه طبیعت دنیا اعلام نمود.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

و نمایی از یکی از غارهای خلیج هالونگ را ببینید:
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانتصویری دیدنی از تلاقی هنر و تکنولوژی از دنیای کریستالی ژاپن.توضیح: توکیو، ژاپن، تلاقی هنر و تکنولوژی در “دی. ام. ام. پلنت آرت” (نمایشگاه هنری سیارات)، یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنری در ژاپن تا به امروز است.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانچشم اندازی از رودخانه یخ زده ی جانسون کریک (Johnston Creek) در کانادا.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانمنظره شگفت انگیز از سکونتگاه Ljutomer در بخش شرق Slovene Hills، بزرگترین منطقه پر از تپه در منطقه Ljutomer واقع در شمال شرق اسلوونی.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانعکسی از شهرک کاکورتوک Qaqortoq در گرینلند واقع در کویالک.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانتصویری دیدنی از منطقه کوهستانی جوتونهیمن (Jotunheimen) در جنوب نروژ.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهاننمای داخلی قلعه سلطنتی ورسای (Versailles Castle) در منطقه ایل – دو- فرانس واقع در فرانسه.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانتصویری زیبا از کوه Seceda در هنگام غروب خورشید در کنار رشته های gruppo delle Odle واقع در کومونه اورتیجی (Ortisei) در ایتالیا.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهاننمایی هوایی از آبشار آنجل در ونزوئلا. این آبشار در میانه جنگلی انبوه در بخشی از پارک ملی کانائیما واقع شده است.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانتصویری زیبا از قلعه تاریخی اشفورد در ایرلند.توضیح: این قلعه بسیار قدیمی مربوط به قرن سیزدهم است اما به خوبی محافظت و بازسازی شده به نحوی که در آن از بازدید کنندگان پذیرایی اشرافی می شود و مناظر اطراف آن بسیار زیبا و روح نواز است.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان

عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانچشم اندازی از جزیره کُرس (Corse)،چهارمین جزیرهٔ بزرگ در دریای مدیترانه در کشور فرانسه.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهانعکسی حیرت آور از داخل فرودگاه چانگی در سنگاپور.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهاننمایی پاییزی از شهر برجمی (Borjomi) در گرجستان.توضیح: برجمی به واسطه‌ی دارا بودن چشمه های آب معدنی مشهور شده است (آب معدنی از کالاهای صادراتی گرجستان به شمار می رود). حفاری های باستان شناسی وجود حمام‌های سنگی در برجمی را به اثبات رسانده است

 

و این نشان می‌دهد مردم از هزاران سال‌ پیش از آب‌های معدنی استفاده می‌کردند. به‌دلیل قدرت ترمیمی و شفابخشی چشمه‌های آب معدنی در این ناحیه، برجمی همواره به عنوان مقصد گردشگری سلامت شناخته شده است. همچنین گسترده‌ترین پارک موزه‌ی محیط زیستی منطقه قفقاز نیز در برجمی قرار دارد.
عکس های زیبا و دیدنی از طبیعت سراسر جهان