پارس ناز پورتال

عکس های فوتبالیست مشهور در اینستاگرام جنجالی شد

عکس های فوتبالیست مشهور در اینستاگرام جنجالی شد

عکس های فوتبالیست مشهور در اینستاگرام جنجالی شد 

جان تری و همسرش که مشغول خوش گذرانی و اسکی در کوه هاي آلپ بودند نمی دانستند که تصویر انها در اینستاگران برایشان دردسر ساز میشود. چند روز اسکی کردن فوق العاده با خانواده» این توضیحی بود که این مدافع 36 ساله زیر مقاله خود نوشت.انتشار تصویری از جان تری و همسر 35 ساله اش «تونی» در کوه هاي آلپ، به قیمت از دست رفتن 400 هزار پوند از ثروت این خانواده به پایان رسید!

عکس های فوتبالیست مشهور در اینستاگرام جنجالی شد

کاپیتان اخیر استون ویلا که 3.4 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، تصویری را از خود و همسرش در حال گذراندن تعطیلات و اسکی کردن در آن ناحیه با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. «چند روز اسکی کردنِ فوق العاده با خانواده» این توضیحی بود که این مدافع 36 ساله زیر مقاله خود نوشت. ولی ارسال این مقاله همان و پی بردن دزدان به دوری خانواده تری از خانه شان، همانا!

 

 به گزارش پارس ناز این ماجرا که به 25 فوریه سال قبل باز می‌گردد، حالا رسانه اي شده و مشخص شده هست که سارقان به عمارت 5 میلیون پوندی تری دستبرد زده اند. از ساعت و جواهرات گرفته تا اولین نسخه از کتاب هری پاتر گرفته و اجناسی دیگر، از جمله چیزهایی بوده اند که در این دزدی 45 دقیقه اي به سرقت رفته هست.

 

عکس هاي ضبط شده به وسیله دوربین هاي مدار بسته نشان داد که مردی حوالی 2 بامداد روز حادثه به خانه وارد شده، سپس به بیرون رفته و بار دیگر با شخصی همراه خود وارد این عمارت شده هست.شایان ذکر هست که در مجموع 5 نفر در این دزدی و به فروش رساندن اجناس به سرقت رفته از آن نقش داشتند که امروز در دادگاهی محاکمه خواهند شد.