پارس ناز پورتال

عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور

مجموعه : اخبار سینما
عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور

عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور 

جنیفر لارنس بازیگر مشهور هالیوودی در اساس مدلینگ نیز فعالیت میکند که اخیرا با برند دیور برای دومین بار همکاری نموده هست. جنیفر لارنس یکی از بازیگران هالیوودی هست که برای دومین بار چهره تبلیغاتی برند دیور Dior برای کیف و لوازم آرایش اش شده هست.

 

کریستین دیور که معمولاًً بـه عنوان دیور شناخته می شود شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس هست، که توسط تاجر فرانسوی، برنار آرنو مدیریت و رهبری می شود.آرنو یکی از ثروتمندترین افراد جهان هست، که مدیرعامل بزرگ ترین شرکت ارائه‌کننده کالاهای لوکس در جهان، یعنی ال و ام هاش و رئیس هیئت مدیره شرکت دیور میباشد. شرکت کریستین دیور ۴۲٫۳۶٪ درصد از سهام شرکت ال و ام هاش را نیز، در اختیار دارد.

 

شرکت‌ها و برندهایی که در بازار مد و پوشاک رقیب‌های اصلی دیور محسوب میشوند، عبارتند از: شنل، گوچی، ورساچه و پرادا.کریستین دیور Christian Dior متولد ژانویهٔ ۱۹۰۵ یک طراح مد فرانسوی بود، که بـه‌عنوان یکی از مشهور ترین بنیانگذاران منزلٔ مد در جهان شناخته می شود و با نام «دیور» نیز مشهور هست. او در تاریخ ۲۳ اکتبر ۱۹۵۷ درگذشت.

 

کریستین دیور در گرانویل، یک شهر ساحلی در سواحل نرماندی فرانسه بـه‌عنوان دومین فرزند از پنج فرزند موریس دیور بـه جهان آمد. پدرش ثروتمند و یک ساخت کننده کود بود و همسر او، ایزابل کاردامونه نام داشت.دیور پس از تولد تا سن ده سالگی در نورماندی فرانسه ماند و در ده سالگی بـه همراه والدین خود بـه پاریس رفت.

 

او پس از تحصیل در علوم سیاسی، در ارتش بـه خدمت پرداخت. او طراحی لباس را تا سال ۱۹۳۵ شروع نکرده بود، در این سال او بـه پاریس برگشت و شروع بـه فروش طرحهای نخست خودش کرد. رابرت پیگرت، طراح لباس، وی را در سال ۱۹۳۸ استخدام کرد.در طول جنگ جهانی دوم، دیور در جنوب فرانسه خدمت می کرد.

 

سپس در سال ۱۹۴۱ دوباره بـه پاریس بازگشت و در سالن طراحی بزرگتری برای لوسین للونگ مشغول بـه کار شد. دیور در سال ۱۹۴۶ با پشتیبانی مارشال بوشاک، صاحب کارخانهٔ منسوجات، سالن مد خود را افتتاح کرد.جنیفر لارنس Jennifer Lawrence متولد ۱۵ اوت ۱۹۹۰ بازیگر آمریکایی هست.

 

 بـه گزارش پارس ناز نخستین نقش بزرگ وی با حضور در آلبوم تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد. سپس در فیلم‌هایي چون دشت سوزان و زمستان استخوان‌سوز دقت منتقدان را بـه خود جلب کرد و برای نخستین بار توانست نامزد دریافت جایزه اسکار برترین بازیگر نقش اول زن شود. در زمان نامزدی‌اش برای دریافت این چایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن پیروز بـه نامزدی برای این جایزه شده هست.

عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور

عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور

عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور

عکس های مدلینگ جنیفر لارنس برای برند دیور

جنیفر لارنس مدلینگ،جنیفر لارنس بازیگر زیبا،بازیگر مشهور هالیوودی جنیفر لارنس،ستاره هالیوودی جنیفر لارنس