پارس ناز پورتال

عکس های پیمان معادی در یک سریال آمریکایی

مجموعه : اخبار سینما
عکس های پیمان معادی در یک سریال آمریکایی

عکس های پیمان معادی در یک سریال آمریکایی 

پیمان معادی پس از بازی در کنار کریستین استوارت در فیملی هالیوودی اکنون به بازی هایش در خارج از مرزها همچنان ادامه میدهد. قسمت اول سریال آمریکایی ˝شبِ˝ تولید شبکه اچ‌بی‌او با بازی پیمان معادی پخش شد.

 

˝شبِ˝ “The Night Of” یک مینی سریال هشت قسمتی است که به صورت مشترک توسط اچ‌بی‌او و شبکه بی‌بی‌سی جهانی ساخته شده است و پیمان معادی بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی در آن نقش سلیم خان را ایفا می‌کند.

 

سریال “شب” یک سریال درام و جنایی است که پخش قسمت اول این سریال رتبه بسیار بالایی یعنی 9.1 از 10 را از سایت IMDB برای آن به همراه داشت.”شب” بازسازی یک سریال انگلیسی به نام Criminal Justice (“عدالت کیفری”) است که در سال ۲۰۰۸ پخش می‌شد. استیون زایلیان و جیمز مارش کارگردانی نسخه آمریکایی را به عهده دارند.

عکس های پیمان معادی در یک سریال آمریکایی

قسمت اول مینی سریال “شبِ” داستان یک جوان پاکستانی-آمریکایی به نام نصیر خان (با بازی ریز احمد) را روایت می‌کند که شبی برای شرکت در یک مهمانی از تاکسی پدرش استفاده می‌کند و در این مسیر دختری ناشناس در مسیر او قرار می‌گیرد و سپس ماجراهای پیچیده آغاز می‌شود.

 

سریال به بررسی تحقیقات پلیس و رسیدگی‌های قانونی حول محور یک پرونده جنایی پیچیده می‌پردازد که این جوان پاکستانی به عنوان متهم ردیف اول پرونده شناخته شده و وکیلی دفاع از او را به عهده گرفته است.اغلب صحنه‌های این سریال در منطقه منهتن نیویورک می‌گذرد و بازه زمانی آن پس از یازده سپتامبر است که جوی ناخوشایند علیه مهاجران خاورمیانه‌ای آمریکا وجود دارد.

 

پیمان معادی در این سریال نقش سلمان خان، پدر نصیرخان را بازی می‌کند و در آن همبازی جان تورتورو، بیل کمپ و پورنا جاگاناتان است؛ تورتورو بازیگر نقش اصلی سریال است. پیش از این قرار بود جیمز گاندولفینی (پدرخوانده سریال “سوپرانو”) این نقش را بازی کند. پس از فوت ناگهانی او، رابرت دنیرو بازی در این نقش را پذیرفته بود.