پارس ناز پورتال

عکس هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی

عکس هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی

عکس هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی 

هومن سیدی بازیگر سرشناس ایرانی و همسر سابق آزاده صمدی در سکوت خبری با بیتا اصلانی ازدواج کرده هست که حامد بهداد این قضیه را لو داد. تصویر هاي منتشر شده از نیل ،دختر هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی حواشی تازه ایرا برای این بازیگر بوجود آورده هست.

 

ازدواج مجدد هومن سیدی با بیتا اصلانی

هومن سیدی چند سال گذشته با آزاده صمدی ازدواج کرده بود که این ازدواج در سال ۹۲ به طلاق انجامیدو این زوج هنری و سینمایی در سکوت خبری از هم جدا شدند.حال مدتی هست که این بازیگر و کارگردان مطرح سینمای کشور مجدد ازدواج کرده و تجدید فراش کرده هست.

 

این ازدواج بطور مخفیانه و به دور از چشم و خبر رسانه ها انجام شده هست.حامد بهداد با منتشر کردن تصویر دختر هومن سیدی راز او را فاش کرد و ازدواج وی به جهان امدن دخترش را لو داد.وی در اینستاگرام خود در این خصوص توضیح و این خبر را تایید کرد و گفت که مدتی هست کهتشکیل خانواده داده و زندگی مجدد اي را نخست کرده هست.

 

هومن سیدی نوشت: من یک بازیگر ساده ام و مسائل خصوصی زندگی من برای کسی زیبا نیست که مطرح کنم.با جمع سه نفره کوچکمان در رستوران حضور داشتیم که حامد بهداد عکسی از همسر و دخترم نیل گرفت و اینحاشیه ها برایم رقم خورد.وی گفت که من مدتی هست که مجدد ازدواج کردم و کمتر از یک سال هست که خدا دخترم را به منهدیه داده و در کنار خوش هستیم.

عکس هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی

ازدواج مجدد هوم سیدی و به جهان آمدن دخترش نیل لو رفت و حامد بهداد این راز او را لو داد.وی بعد از جدایی با آزاده صمدی مجدد ازدواج کرده هست.

عکس هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی

تصویر هومن سیدی و همسر جدیدش بیتا اصلانی