پارس ناز پورتال

غذای این مرد کرم های زالو است +عکس

غذای این مرد کرم های زالو است +عکس

غذای این مرد کرم های زالو است +عکس

مردی که مدام کرم های زالو را وارد دهان خود می کند و با اشتهای کامل انها را میخورد. این کار مرد نوعی اعتیاد است. این مرد جوان غذای روزانه اش خوردن زالو آنهم به صورت زنده زنده است. به گزارش پارس ناز این مرد می گوید خوردن زالو فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و تصمیم گرفته هر روز تعداد زالوی زنده را بخورد. تا به حال دیده بودیم که مردمان نژاد زرد،

 

حشرات و سوسک ها را کباب کرده و میخورند. اما ماجرایی که قصد داریم به آن بپردازیم، مقداری تفاوت دارد. ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، مردی را نشان می‌دهد که در یک رستوران نشسته و زالوها را زنده زنده میخورد. وی معتقد است که انها برای سلامتی مفید هستند. او نخست آن ها را مفید در سس سویا آغشته نموده و سپس جانوران چندش آور را نوش جان میکند.

غذای این مرد کرم های زالو است +عکس

 به گزارش پارس ناز این مرد ظاهرا از وعده غذایی خود بسیار راضی است و بعد از خوردن زالوها رو به دوربین لبخند می زند. این ویدیو در وب سایت «Liveleak» قرار داده شده و تنها در سه ساعت، هزاران بار مورد بازدید قرار گرفته است. ارزش دارویی بالا و مفید بودن زالوها برای سلامتی در این ویدیو مورد تاکید قرار می‌گیرند.

 

این جانوران نقش مهمی در طب سنتی چینی ایفا میکنند و می توانند به درمان سکته های مغزی، فشار خون بالا و ضرب دیدگی ها کمک کنند. به گزارش پارس ناز درمان بیماری های قلبی عروقی نیز از دیگر کاربردهای آن هاست.