پارس ناز پورتال

غیب گوی نابینا و نابودی اروپا در سال 2016

غیب گوی نابینا و نابودی اروپا در سال 2016

غیب گوی نابینا و نابودی اروپا در سال 2016 

این غیب گوی نابینا پیش بینی های وحشتناکی از آینده می کرد و اکنون دیگر در این دنیا نیست اما پیش گویی های او درباره سال 2016 کمی ترسناک به نظر می رسد. بابا وانگا پیش‌گوی نابینایی بود که ۲۰ سال پیش مرد. او ۲۰۱۶ را سال رعب‌انگیزی برای مردم پیش‌بینی کرده بود و از حوادث بسیاری در آن خبر داده است.

 

این مرد که به نوستراداموس بالکان معروف بود توانایی دید نداشت اما به گفته مردم می‌توانست با شیاطین و فرشته‌ها صحبت کند و در سال ۱۹۹۶ مطالب قابل توجهی در رابطه با سال ۲۰۱۶ بیان کرده بود.به گفته طرفداران این پیش‌گو حرف‌های او در ۸۵ درصد موارد صحیح بوده است. به عنوان مثال او سونامی سال ۲۰۰۴ اندونزی را پیش‌گویی کرده بود.

غیب گوی نابینا و نابودی اروپا در سال 2016

در یکی دیگر از پیش‌گویی‌های او نوشته شده روزی می‌رسد که برادارن آمریکا با پرندگانی آهنی از بین می‌روند و خون همه جا را می‌گیرد! شاید این پیش‌گویی نیز اشاره‌ای به واقعه ۱۱ سپتامبر داشته است. در دیگر نوشته‌های این مرد نابینا از سال ۲۰۱۶ میلادی به خونبارترین سال اشاره شده است. گفته شده اوباما آخرین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود و حمله مسلمانان در این سال اروپا را نابود می‌کند.

 

وی همچنین شروع یک جنگ اتمیک را بین سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ پیش بینی کرده بود. اما پیش‌گویی‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و تا این حد ناگوار نیست. بعد از حمله دولت اسلامی به اروپا در سال ۲۰۲۵ آمریکایی‌ها مجددا آن را در سال ۲۰۶۶ تسخیر می‌کنند و نه چندان بعد از این سال فرازمینی‌ها وارد می‌شوند و تکنیک زندگی زیر آب را به انسان می‌آموزند.

غیب گوی نابینا و نابودی اروپا در سال 2016

در سال ۳۰۰۵ در مریخ جنگی رخ می‌دهد و در سال ۳۷۹۷ زمین نابود می‌شود. نگران نباشید چون به گفته این پیش‌گو این آخر تاریخ بشریت نیست و حیات ادامه خواهد داشت.