پارس ناز پورتال

غیرفعال کردن پیام Press home to unlock در آیفون

غیرفعال کردن پیام Press home to unlock در آیفون

غیرفعال کردن پیام Press home to unlock در آیفون 

درصفحه قفل آیفون همیشه با پیام Press home to unlock مواجه هستیم که ممکن است برخی افراد بخواهند آن را غیرفعال کنند. به دلیل ویجت جدیدی که در ios 10 اضافه شده است تنظیمات دکمه هوم گوشی کمی پیچیده تر شده است.

 

هم اکنون پس از فشار دادن دکمه هوم پیغام Press home to unlock روی صفحه نمایش داده می شود. اما به جای آن می توانید برای روشن کردن گوشی فقط یک بار روی دکمه کلیک کنید تا صفحه بدون هیچ پیغام اضافی کاملا باز شود. این کار برای دسترسی سریع به ویجت قفل صفحه انجام می شود.

 

این ویجت در ios 10 ایجاد شده است و تنها با یک کلیک می توانید قفل صفحه را باز کنید و تنها در صورت داشتن تنظیمات Touch ID قابل تنظیم در گوشی می باشد. توضیحات بیشتر را در زیر آورده ام.

 

گام اول: فعال کردن Rest Finger to Unlock

برای شروع وارد منوی General در تنظیمات شوید. سپس گزینه Accessibility را انتخاب کنید. کمی پایین بروید تا به گزینه Home Button برسید. سپس گزینه Rest Finger to Open را فعال کنید.

غیرفعال کردن پیام Press home to unlock در آیفون

گام دوم: صفحه موبایل را سریعتر باز کنید

با این تنظیمات قفل صفحه مثل ورژن های قبلی ios عمل نمی کند بنابراین یکسری نکات هست که باید بدانید.

 

اول: این که این تنظیمات تنها در صورتی که اثر انگشت را ثبت کرده باشید عمل می کند. برای این که فقط با شناخت اسکن اثر انگشت شما کار می کند. پس باید مدل گوشی شما از iPhone 5s بالاتر باشد.

 

دوم: جمله Rest Finger to Unlock یعنی از زمانی که روی دکمه هوم کلیک کرده اید باید انگشت را روی آن نگه دارید تا اثر انگشت شما اسکن شده و صفحه باز شود . پس هنگامی که گوشی را بر می دارید و دکمه هوم را فشار می دهید زود انگشت را از روی دکمه برندارید تا اثر انگشت شناخته شود.

 

و آخر: این که وقتی صفحه باز می شود مستقیما به صفحه هوم نمی رود. اگر برنامه ای را قبل از قفل شدن صفحه باز کرده اید وارد همان برنامه می شود.