پارس ناز پورتال

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما 

دراین مطلب فال و طالع روزانه امروز را ملاحظه می کنید، ودر ادامه هم فال عشق روزانه خودتان را بخوانید و از لوح نوشته خود دراین روز با خبر بشوید، در ادامه با ما همراه باشید تا از سرنوشت تان در امروز با خبر بشوید.

 

متولدین فروردین ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه ی کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان رابا انبوهی از کار پر کرده اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خودرا نظارت کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌هاي خودرا برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.

 

فال عشق متولدین فروردین ماه

این هفته کمی از رابطه خود با محبوب نا امید می شوید ودر مسائل رابطه اي کمی ناشیانه عمل می کنید. بنظر می‌رسد همه ی بار به دوش یک نفر افتاده در حالی‌که دیگری کاملا آزاد است. اگر مجرد هستید این هفته با فرد جدیدی آشنا می شوید و کمی نگران و سردرگم می شوید که آیا این شخص با تمام ایده آل هاي شما تناسب خواهد داشت یا نه.

 

متولدین اردیبهشت ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

شما امروز با تجربه‌هاي جالب و شگفت انگیزی احاطه می شوید، اما چیزی سبب عقب گرد شما شده و اجازه نمیدهد از این تجارب استفاده لازم را ببرید. شاید از وقتی که تصمیم گرفته‌اید نظرات خودرا ابراز کنید، از گرفتار شدن میترسید. متاسفانه ترس‌هاي بی‌اساس و بی دلیل شما مانع از به دست آوردن خوشبختی واقعی میشوند. اجازه ندهید افکار منفی روز خوب و خوش شما را خراب کند.

 

فال عشق متولدین اردیبهشت ماه

این هفته تمام مهارت هاي خود رابه کار می‌برید تا به آنچه از یک رابطه می خواهید برسید. نیاز نیست اینکار رابه صورت برنامه ریزی شده از قبل انجام دهید چون این مهارت ها در ذات شما هست. اینروزها به آزادی بیشتری نیاز دارید تا در رابطه اي که هستید احساس خفگی نکنید. دراین رابطه با محبوب گفت و گو کنید و وی را متقاعد کنید

 

متولدین خرداد ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایي رابه تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری میدهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می گیرد آسان تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما رابه سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌هاي روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌هاي روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

 

فال عشق متولدین خرداد ماه

احساس می کنید محبوب قدردان شما نیست و این موضوع رابا او در بین میگذارید اما به جایی نمیرسید. رفتار او باعث شده است احساس کنید او اولویت هاي مهم تری نسبت بشما دارد. اگر بچه دارید در مورد تصمیماتی که برای انها می‌گیرید به توافق نمیرسید و یا این‌که در مورد بچه دار شدن به توافق نمیرسید.

 

متولدین تیر ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

شما میتوانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری که داشته‌اید با خودتان فکر کنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا که شیوه‌هاي قدیمی را رها کرده و به شیوه خودتان رفتار میکنید. ممکن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است کمی راجع به کارهایی که کرده اید فکر کنید. احساس می کنید که رضایت‌تان از زندگی بسیار کم شده و مایلید که اقدامی فوری انجام دهید.

 

فال عشق متولدین تیر ماه

این هفته متوجه می شوید که موافقت هاي محبوب نه به این دلیل که با شما هم عقیده است بلکه به این دلیل بوده است که آرامش داشته باشد. و همین باعث شروع بحث درگیری بین شما می شود. اگر برای حل مشکل مشاوره می‌روید رفتار همسرتان در جلسات مشاوره با زمانی که تنها هستید کاملا متفاوت است و این نشانه خطری است که نمیتوانید نادیده بگیرید.

 

متولدین مرداد ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که ازآن اجتناب می کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک میکند. ممکن است فکر کنید که میتوانید مشغولیت‌‌‌‌‌هاي اجتماعی خودرا بیشتر کنید که بشما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می توانید زندگیتان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی میتواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود.

 

فال عشق متولدین مرداد ماه

درست است که عشق و علاقه همسرتان را نسبت به خودتان کاملا احساس می کنید اما کمی هم بحث برای کامل شدن رابطه لازم است. ونوس اکنون در نشانه شماست و با بالا بردن اعتماد به نفس شما، شما را از نگاه دیگران جذابتر می کند. با قرار گرفتن مریخ در مقابل ونوس در خیلی مسائل نمی‌توانید به سازش و توافق برسید.

 

متولدین شهریورماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما عده اي از برنامه‌هاي شخصی مهمتان را برای این‌که زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای این‌که تقدیر آن گونه بوده است و همه ی چیز به موقع خودش درست می شود.

 

فال عشق متولدین شهریورماه

این هفته نپتون سیاره حاکم بر بخش روابط نشانه شماست و بهمین علت چشم ها را باز می کنید و محبوب را همان چیزی که هست میبینید و می پذیرید. اگر محبوب شما را فریب می داده است اکنون متوجه می شوید. اگر چیزی را از شما مخفی می کرده است بالاخره حقیقت را کشف می کنید.

 

متولدین مهرماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

امروز حتی اگر وادار شدید با واقعیت‌هاي جهان روبه‌رو شوید، ولی بازهم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان میدهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون این‌که جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از این‌که شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه ی بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 

فال عشق متولدین مهرماه

این هفته با فرصت هاي رمانتیک زیادی رو به رو می شوید اما کمی هم نا امید هستید. ونوس در خانه ارتباطات نشانه شما لانه کرده ودر نقطه مقابل مریخ در خانه سرگرمی قرار گرفته است. در نتیجه زمانی که با جمع دوستانتان بیرون رفته اید با فردی آشنا می شوید که کمی شما را ناامید می کند. احتمال دیگری که در طالع این هفته شما دیده می شود برگشتن عشق سابق است.

 

متولدین آبان ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از این‌که حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی‌موتور خودرا شارژ کنید. پس برنامه‌ ریزی کردن قبل از این‌که تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که میتوانید انجام دهید.

 

فال عشق متولدین آبان ماه

در زندگی عاشقانه کنونی خود کمی سردرگم بودید اما این هفته همه ی چیز نظم می گیرد. نپتون اکنون دربخش رومنس نشانه شما در حرکت است ودر روز دوشنبه کمی عقب نشینی خواهد کرد. با حرکت عقب نشینی نپتون حقیقت بر شما آشکار می شود و واقعیت را می‌بینید. اگر نسبت به محبوب کمی احتیاط می‌کردید اما نمی‌دانستید دلیلش چیست این هفته متوجه دلیل این احساستان می شوید.

 

متولدین آذر ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می تواند بشما کمک کند تا امروز این درگیری رابه نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت میکنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خودرا تغییر داده و در بین راه به دیگران ملحق شوید.

 

فال عشق متولدین آذر ماه

اگر با فردی دریک رابطه کاملا جدی هستید درباره برنامه هاي رویایی که در رابطه با زندگی مشترک دارید بحث می کنید. برنامه ریزی برای آینده حس خوبی دارد اما تا پایان این هفته سعی کنید در رابطه با مسائل و برنامه ریزی هاي مالی باهم هیچ بحثی نکنید. یکی از شما در پول خرج کردن کمی زیاده روی می کند و احساس می کنید باید دراین رابطه گفت‌وگو کنید.

 

متولدین دی ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در بین برنامه‌هاي خیلی شلوغ تان از انچه تصور می کنید بدتر است. حتی اگر فکر می کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

 

فال عشق متولدین دی ماه

در رابطه با مسائل مالی به محبوب حسادت می کنید. زیرا او به اسانی پول به دست می آورد و این در حالی است که شما برای پول بیش از حد زحمت می‌کشید و خیلی زود پولی که به دست می آورید خرج می شود. او می‌خواهد دراین زمینه بشما کمک کند پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و دست یاری وی را بپذیرید.

 

بهمن ماه

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

دریک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می‌آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. باوجود این‌که در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

 

فال عشق متولدین بهمن ماه

سیاره مریخ همین حالا در نشانه شماست و این اتفاق هردو سال یک‌بار میوفتد. احساس می کنید می توانید دنیا را تسخیر کنید. حرکت مریخ کمی آهسته تر می شود و آماده عقب نشینی در هفته آینده است. بهمین دلیل احساس بی حوصلگی می کنید و احساس می کنید دیگر خودتان نیستید. محبوب نیز بدلیل بی توجهی هاي شما متوجه این موضوع می شود و شما را درک می کند.

 

متولدین ماه اسفند

فال احساس و عشق هفت روز آینده شما | فال گرفتن برای عشقم

شما دوست دارید کاری رابه روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای این‌که شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می تواند کمکتان کند. یا شاید شما می خواهید دست به یک ریسک مال شراکتی بزنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید بکنید باید حواس تان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد.

 

فال عشق متولدین ماه اسفند

این هفته نپتون سیاره حاکم بر نشانه شماست و با حرکت عقب نشینی شما را ناامید و فکرتان را آشفته می کند اما سرانجام چیزهایی که در زندگی عاشقانه نمی توانستید ببینید و یا نمیدیدید آشکار می شوند. وقتش رسیده از خواب بیدار شوید و واقعیت ها را ببینید.