پارس ناز پورتال

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلف

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلف

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلف 

اگر به دنبال یافتن فال این هفته خود هستید می‌توانید ادامه مقاله ما را دنبال کنید چراکه اتفاقات هفت روز آینده شما را گفته ایم. یک طالع بینی کامل بر زمینه جزئیات ماه تولدتان به شما عکس کاملی از زندگی می‌دهد و ممکن هست به کلی زندگی تان را تغییر دهید. پس ببینیم در طالع این هفته شما چه اتفاقاتی رقم خورده هست.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلف

فروردین

منزل، خانواده و مسائل مالی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. اکنون برترین زمان برای تعمیر وسایل منزل و حفاظت از منزل هست. اگر کمی نگران مسائل مالی هستید با اعضای خانواده درمورد سهیم شدن مسئولیت هاي مالی صحبت کنید. فقط گذشته از اقدام به هر کار بزرگی به اندازه کافی فکر کنید

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفاردیبهشت

مانند این هست که دریچه جدیدی به جهان برای شما باز شده هست. شاید یک سفر در پیش رو داشته باشید شاید هم پیشرفت کاری مسیر جدیدی را به زندگی شما باز کند. در فرصت هایي که وارد مسیر زندگی تان می‌شود اعتماد به نفس داشته باشید. این هفته یکی از رمانتیک ترین هفته هاي عمرتان هست پس از تمام لحظات آن لذت ببرید.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفخرداد

در این مرحله از زندگی اکثر روی داشته هاي تان تمرکز می‌کنید. روی ارزش ها، استعدادها و ارزش هاي مادی. ماه نو این هفته چرخه یک ساله جدیدی در ارتباط با مسائل مالی برای تان رقم میخورد. ممکن هست این تغییر در درآمد شما و یا پیشرفتی در ماهیت مالی شما باشد.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفتیر

این هفته خورشید وارد نشانه شما شده و امید را به زندگی شما باز می گرداند. ماه نو در برج سرطان نشانه یک شروع اخیر هست به خصوص اگر تولدتان در آخر هفته باشد. شادترین و مثبت ترین لحظات را سپری خواهید کرد. اگر اکنون به مشکلات تان رسیدگی کنید در آینده از مشکلات بزرگ تر دور خواهید ماند.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفمرداد

شور و اشتیاق تان را همچنان حفظ کنید. فردی هست که به او دلسوزی میکنید اما باید بسیار مراقب باشید و جانب احتاط را در نظر بگیرید. خورشید وارد دوازدهمین منزل نشانه شما میشود و آغاز یک دوره چهار هفته برای شارژ مجدد نیروی جسمی و احساسی شما خواهد بود.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفشهریور

اکنون برترین زمان برای پول درآوردن وپس انداز هست. اگر یکی از برنامه هاي زندگی منابع مالی تان را به باد می‌دهد سعی کنید آن را کاملا حذف کنید. سرمایه گذاری برای آینده یعنی تلاش اکثر و صرف انرژی اکثر برای پیشروی. تا زمانی که هیچ ریسکی نکنید به هیچ نتیجه قابل توجهی نمیرسید. گرچه اینکار بستگی به نوع ریسک هم دارد.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفمهر

سیاره مشتری مدتی هست آرام و بی حرکت مانده هست اما مریخ دوباره وی را زنده میکند و باعث میشود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و اکثر ریسک کنید. اگر قرار هست یکی از دارایی هاي تان را به فروش برسانید یا خرید بزرگی انجام دهید اکنون برترین زمان هست.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفآبان

سیاره ها در نهمین منزل افق هاي دور نشانه شما جمع شده اند و یک سفر دوردست یا آموزش از راه دور را برایتان رقم زده اند. عقرب یک مخلوق زمینی هست که به ندرت از لانه خود بیرون می‌آید اما با این وجود ستاره ها یک سفر فوق العاده برای تان تعیین کرده اند.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفآذر

مشتری سیاره حاکم بر نشانه شما و در بالاترین نقطه قرار دارد. پس مثبت و خوش بین باشید. به خصوص اگر قرار هست پولی به کسی قرض بدهید هیچ تردیدی به خودتان راه ندهید.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفدی

اگر آمادگی یک ارتباط اخیر یا وارد شدن به سطح جدیدی از ارتباط را دارید ستاره ها علامت هاي خوبی را در نشانه شما نشان می‌دهند. خورشید و عطارد وارد بخش روابط نشانه شما میشوند و ونوس آهنگ شیرینی را همراه با پلوتون می‌نوازد. از این نشانه ها برای رفع مشکلی بزرگ یا دست و پنجه نرم کردن با یک شخص در زندگی بهره خواهید برد.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفبهمن

اضافه بر پیشرفت در مسائل مالی وارد می‌توانید وارد یک ارتباط اخیر شوید یا استعدادهای تان را به چالش بگذارید. به جایی بروید که هرگز تا کنون نرفته اید و در جهت اهداف و آرزوهای بزرگی که دارید قدم بردارید. ترس نداشته باشید ترس دشمن موفقیت هست.

فال و طالع بینی هفتگی متولدین ماه های مختلفاسفند

سیاره مشتری شما را تشویق به سرمایه گذاری و لذت و موفقیت میکند. در این مسیر ممکن هست خطرات و مشکلاتی هم وجود داشته باشد. سعی کنید به منفی ها تمرکز نکنید و فقط نکات مثبتی که باعث پیشرفت شما میشوند را مشاهده نمایید. هر چقدر هم کارتان سنگین هست و مسئولیت هاي سنگینی را به دوش دارید زمانی را به تفریح اختصاص دهید و بیرون بروید.