پارس ناز پورتال

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

فال و طالع شما در هفت روز آینده 

طالع بینی شما را در هفت روز آینده طبق متولدین ماه هاي گوناگون حاضر نموده ایم تا بدانید در هفت روز پیش رو چه اتفاقاتی در انتظار شماست. طالع بینی هفتگی پارس ناز وقایع هرروز زندگی متولد هر ماهی را هماهنگ با حرکات و نظم ستارگان پیشگویی می‌کند. با طالع این هفته با برنامه ریزی و آمادگی بیشتری پیش خواهیم رفت.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستانفروردین
حرکات نجومی جدیدی در این ماه وجود دارد که این هفته اکثر متوجه انها خواهید شد. تغییر مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد که باعث میشود از زندگی خود رضایت کافی داشته باشید. اورانوس در روز چهارشنبه عقب نشینی میکند و اگر متوجه علامت اي شدید که چندان هم برای روابط کاری یا عاطفی تان مفید نیست بسیار مراقب باشید

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستاناردیبهشت
مرداد همان ماهی هست که همۀ وقت} دنبالش هستید وقایع اجتماعی، مناسبت هاي خاص و تعطیلاتی که در راه هست. یک دوره چهار هفته اي با کلی ترقی هاي نجومی.تغییری در زندگی تان ایجاد خواهد شد که اصلا انتظارش را ندارید. مدت هاست چشم براه نتیجه یک پروژه هستید و یا مدت ها بود دوست داشتید احساس شخص خاصی را نسبت به خودتان بدانید. این هفته به پاسخ سوالات تان میرسید.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

خرداد
ونوس وارد محدوده خودارزشی طالع شما میشود و در مسائل مالی شما معجزه میکند. این ستاره عشق سرگرمی ها و رویدادها خوشایند زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مدت هاست از ابراز احساس نسبت به شخصی خاص یا در تصمیم گیری در مسئله مهمی ترس داشتید. این هفته زمانش رسیده که وارد عمل شوید.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

تیر
در روز یکشنبه ونوس وارد علامت شما می‌شود و به مدت ۴ هفته در جای خود باقی میماند. این ستاره عشقی رمانتیک را وارد زندگی شما میکند و باعث می‌شود آدم هاي مثبتی را سمت خود جذب کنید.این هفته ترقی هایي هم در مسائل مالی و شغلی خواهید داشت. پس وقت را هدر ندهید و به قرارها و جلسات کاری ادامه دهید. حتی اگر مانعی هم سر راه تان باشد حتماً راه دیگری وجود دارد.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

مرداد
در نگاه اول به نظر می‌رسد در علامت شما رخداد و تغییر خاصی رخ نداده هست اما وجود ۲ کسوف در این ماه نشان میدهد که تغییرات زیادی در راه هست. اکنون برترین زمان برای رسیدگی به کارهای ضروری و مسئولیت هاي خسته کننده اي هست که با رسیدگی به آنها برای رویدادها جدیدی که در راه میباشند واکنش هاي بهتری خواهید داشت و شما را از حالت خسته کننده بیرون می آورد.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

شهریور
به نظر نمی‌رسد آدمی باشید که معمایی را حل نشده باقی بگذارید. شهریوری ها مارپل ها و پوآروهای بروج فلکی میباشند. اکنون زمان خوبی برای اعتماد و آزاد گذاشتن دیگران نیست. ممکن هست پشت درخواستی که صمیمانه از شما می‌شود نقشه اي مخفی باشد. اگر رفتاری غیرعادی از شخصی دیدید آن را بررسی کنید. نیت ترساندن شما نیست اما هر چه اکثر مراقب باشید لذت بیشتری از زندگی می‌برید.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

مهر
دو ماه هست که سیاره مشتری از علامت شما خارج شده هست. اگر قرار هست به ترقی برسید اکنون زمانش رسیده حتی اگر زود به نتیجه نرسیدید ناامید نشوید.تلاش هاي شما تاثیرات مهمی خواهند داشت. اکنون زمان حرکت هست. تنها کاری که در این شرایط نباید بکنید این هست که اجازه دهید خشم و ناامیدی به شما غلبه کند

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

آبان
آمادگی هر نوع سرپیچی و نافرمانی را داشته باشید و تحت تاثیر انها قرار نگیرید. به نظر میرسد موقعیت ستارگان همۀ چیز را در جهت بهتر شدن قرار داده هست. ۲ کسوف در علامت شما دیده می‌شود و یک پاداش یا سود غیرمنتظره را برای شما رغم میزند.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

آذر
حوادثی در زندگی شما رخ می‌دهد که باعث میشود برخی از موقعیت هاي زندگی تان کاملا تغییر کند. به ویژه موقعیت شغلی. اگر ترقی یا افت کاری داشتید علامت یک رخداد مهم تر هست. اگر تا اکنون تصمیم داشتید اقدامی در جهت بهتر شدن زندگی بکنید اکنون آن را عملی کنید.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

دی
مانعی که مدت هاست شما را از رسیدن به هدف بازمی داشته کنار بگذارید. هر نوع رخداد غیرمنتظره اي را به دیده تهدید نگاه کنید. سیاره مشتری ۲ ماه هست که در بخش حرفه اي طالع شما در حرکت هست پس این رخداد ها ممکن هست در مسائل کاری شما رخ میدهد. معمولا هر انجام هر حرکتی کلی زمان می‌برد اما اگر احساس کردید باید حرکتی کنید گذشته از اینکه دیر بشود اینکار را انجام دهید.

فال و طالع شما در هفت روز آینده در فصل تابستان

بهمن
سومین منزل جدول نجومی شما مکان رویدادها مهم آسمانی هست و مهمترین آنها خورشید گرفتگی هست. با این رویدادها باید نسبت به تغییراتی که در روابط رمانتیک شما رخ می‌دهد مطلع باشید. انسان هاي جدیدی وارد زندگی تان میشوند که تحت تاثیر آنها قرار میگیرید. از طرفی زمان نجات ارتباط و یا برقراری روابطی صمیمانه تر هست. در هر صورت انرژی خود را اکثر روی کار و خانواده متمرکز می‌کنید.

 

اسفند
به قدری انعطاف پذیر هستید که به راحتی به برخی از موقعیت ها صدمه می‌رسانید. احتمال اینکه با یک دشمن مواجه شوید چندان هست. در بحث عمیقی شرکت می‌کنید که از آن نتایج خوبی میگیرید. تغییرات مثبتی در روابط تان تحت تاثیر نیروهای کیهانی ایجاد می‌کنید.