پارس ناز پورتال

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

برترین طالع بینی خواندنی عاشقانه این هفته شما را داریم کـه می‌توانید در ادامه بخوانید و ازآن لذت ببرید چراکه رويدادها احساسی زندگی تان را پیشبینی میکند. این هفته مصادف شده با آغاز فصل زیبا و دوست داشتنی زمستان پس امیدوارم طالعتون هم درست مانند این فصل زیبا باشه و ستاره های کهکشان رويدادها خوبی رو براتون بـه ارمغان بیارن.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

فروردین
اگر مجرد هستید احتمال این کـه این هفته با فردی ایده آل ملاقاتی غیر منتظره داشته باشید زیاد است. این هفته در کلاس های آموزشی زیادی شرکت میکنید ودر همین کلاس ها با فردی ناب آشنا می‌شوید. البته اگر نیت سفر بـه بيرون از کشور دارید این آشنایی ممکن است در هواپیما رخداد بیفتد. این آشنایی بـه یک عشق رمانتیک مبدل میشود. هردو تصمیم می‌گیرید باهم بـه سفری کـه مدت ها رویایش را در سر داشتید بروید.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

اردیبهشت
اگر دریک رابطه هستید هردو احساس میکنید تماس بین شما نیروی تازه اي گرفته است و لحظات خیلی خوبی رابا هم سپری می‌کنید. عطارد سیاره حاکم بر بخش عشق نشانه شما در روز جمعه در نشانه شما بـه حرکت مستقیم خود ادامه میدهد و اگر مجرد هستید این می تواند نشانه خوبی برای شما باشد. زیرا بیشتر بـه زندگی عاشقانه و آن چیزی کـه میخواهید تمرکز میکنید و معتقدید کـه اگر ریسک نکنید بـه پاداشی هم نمی‌رسید.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

خرداد
بالاخره این هفته شاهد حرکات سازنده اي در زندگی عاشقانه تان خواهید بود. ماه نو دربخش روابط نشانه شما آغاز تازه اي را برای شما و محبوب ایجاد می‌کند. عطارد نیز درست در همین قسمت از نشانه شما در حرکت است بـه طوری کـه احساس می‌کنید اکنون بـه نقطه اوج رابطه رسیده اید. اگر مجرد هستید روز پنجشنبه سعی کنید بیرون بروید زیرا احتمال این کـه یک ملاقات غیر منتظره داشته باشید خیلی زیاد است.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

تیر
این هفته اتفاقی فراموش نشدنی در رابطه شما رخ میدهد. در اواسط هفته برای نخستین بار زحل وارد برج جدی و هفتمین منزل روابط نشانه شما میشود پس آماده یک تغییر اساسی در روابط تان باشید. اگر متاهل هستید سیاره زحل ضعف های رابطه شما را محرز می‌کند و شما را وادار میکند آن ها را بررسی کنید. اگر خودتان هم بخواهید می توانید نیرویی دوباره بـه رابطه تان بدهید اگر نه عشق و علاقه بین شما ضعیف و ضعیف تر میشود.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

مرداد
این هفته در رابطه با مسائل احساسی هفته خیلی خوبی را پیش رو دارید. ماه نو دربخش روابط عاشقانه نشانه این است کـه قرار است عشق واقعی در مسیر زندگی شما قرار بگیرد. تا دوهفته آینده سعی کنید بیشتر در جمع باشید. در روز جمعه عطارد نیز وارد همان بخش روابط عاشقانه شما میشود

 

و بالاخره بـه نتیجه می‌رسید کـه آیا بـه محبوب سابقتان برگردید یا نه. هر تصمیمی کـه در زندگی عاشقانه تان میگیرد در آخر بـه شادی و رضایت شما منجر میشود.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

شهریور
این هفته یک جا بـه جایی کهکشانی خواهید داشت کـه تاثیر کارمایی در زندگی عاشقانه و مسائل قلبی شما ایجاد میکند. عطارد وارد بخش عشق نشانه شما میشود و تا دو سال آینده در همان بخش باقی میماند. از نتایج بدی کـه این سیاره بـه همراه دارد این است کـه شما را در مسائل عاشقانه خسته و نا امید میکند. البته سرنوشت شما این نیست. پس بـه خاطر این دو سال بدشانسی کناره گیری نکنید.

 

در عوض بـه حضور عطارد بـه نشانه یک مهلت برای عشق دادن و عشق گرفتن نگاه کنید. چنانچه واقع بین باشید در تمامی شرایطی کـه در مسیر زندگی تان بوجود می‌آید موفق می شوید در غیر اینصورت تنها میمانید. البته تنهایی هم درس های زیادی در رابطه با عشق بـه شما می آموزد.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

مهر
این هفته ذهن شما را افکار عاشقانه پر کرده است البته ممکن است احساس خوبی در شما ایجاد نکند اما اکنون برترین دوران برای بـه اشتراک گذاشتن این افکار با محبوب است زیرا حتی اگر او شوکه شود بازهم در جهت مثبت خواهد بود. در اثر رويدادها کهکشانی این هفته رابطه تان را بـه مسیر جدیدی هدایت میکنید. اگر مجرد هستید یکی از اعضای خانواده شما رابا فردی آشنا میکند.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

آبان
اهمیت مسائل رابطه اي اینروزها برای شما دو چندان شده است. درست است کـه قبلا هم نسبت بـه هیچ چیزی در زندگی قشری نگر نبودید اما از زمانی کـه عطارد وارد بخش پیام های عاشقانه نشانه شما شده است و باعث میشود حال و حوصله زیادی برای صحبت های بیهوده نداشته باشید. اگر مجرد هستید مدتی است میخواهید فردی را بشناسید و برای شناخت بیشتر سعی میکنید

 

وی را در بحث ها شکست دهید. دوست دارید همه ی ی ی چیز درمورد زندگی او بدانید و این کـه چگونه بر مشکلات غلبه کرده است. اینگونه بیشتر وی را می شناسید نه با صحبت کردن درمورد آب و هوا. البته اگر متاهل هم هستید با گفتگو و بحث کردن درمورد مسائل مختلف رابطه بهتری خواهید داشت.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

آذر
آماده یک تغییر مثبت در زندگی باشید. ماه نو در نشانه شما شروعی تازه در رابطه شما ایجاد میکند. این هفته برترین دوران برای درنظر گرفتن حرکاتی است کـه دوست دارید در زندگی انجام دهید. زحل با ترک نشانه شما باعث میشود احساس کنید بار سنگینی را از دوشتان برداشته اند

 

و دوباره نکات مثبت زندگی را می بینید. این رخداد در زندگی عاشقانه شما نیز تاثیر می گذارد و باعث می‌شود دوباره بـه زندگی امیدوار شوید در حالی کـه پیش از این کاملا دلسرد بودید. عطارد در نشانه شما حرکت مستقیم دارد و باعث میشود ذهن شما برای یک تصمیم گیری سازنده در زندگی و عشق آمادگی کامل داشته باشد.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

دی
این هفته آغاز یک نقطه عطف در زندگی شماست. اما وقتی وارد آن می شوید احساس میکنید هیچ حرکتی نکرده اید و کاملا گیر افتاده اید. زحل سیاره حاکم بر نشانه شما وارد نشانه شما میشود و تا دو سال آینده همانجا باقی می‌ماند.با حضور زحل باید حقیقت ها را بپذیرید.

 

چیزهایی کـه می توانید تغییر دهید و چیزهایی کـه نمی توانید تغییر دهید. اکنون باید نسبت بـه اهداف و زندگی تان بیشتر از همیشه واقع بین باشید. خبر خوبی کـه برای شما دارم این است کـه مسئولیت یک رابطه متعهد و پایدار را می پذیرید.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

بهمن
ونوس این هفته دربخش روابط اجتماعی نشانه شما در برترین زاویه نسبت بـه اورانوس قرار گرفته است کـه اکنون در سومین منزل روابط نشانه شماست. این موقعیت ستاره ها نشانی از آشنایی شما زمانی کـه در جمع دوستان هستید دارد. این فرد ضربان قلب شما را بالا میبرد و تجربه عاشقانه بی نظیری رابا او خواهید داشت.

فال عاشقانه و احساسی متولدین 12 ماه

اسفند
با آغاز این هفته خودتان را در انزوای اجتماعی قرار میدهید و تا ۲ سال آینده بـه همین روند ادامه میدهید. تا این کـه سرانجام تلاش میکنید با دیگران وارد بحث و گفتگو شوید. علت این حالات شما حضور زحل در یازدهمین منزل جمع دوستانه نشانه شماست. حضور زحل بـه معنای نادیده گرفتن عشق نیست بلکه بـه این معنی است کـه عشق رابا بغل باز می پذیرید. این یک درس کارمیک در طالع امروز شماست کـه هرگز نباید آنرا فراموش کنید.