پارس ناز پورتال

فرزاد فرزین را در هالیوود ببینید +عکس

فرزاد فرزین را در هالیوود ببینید +عکس

فرزاد فرزین را در هالیوود ببینید +عکس

خواننده دوست داشتنی و محبوب ایران اکنون در هالیوود به سر می برد و به منظور گشت و گذار سری هم به آن جا زده است. فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی که روزهای خلوت کاری اش را ترجیح داده است با گشت و گذار در ینگه دنیا طی کند.

 

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده پاپ ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و شش آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده،

 

کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم فرزین شش نام دارد که در ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسویو، سیروان خسروی، مریم اسدی و نوید سپهر اشاره کرد که وی را در این آلبوم یاری نمودند. هفتمین آلبوم رسمی فرزادفرزین شانزلیزه نام گرفته است که به زودی منتشر می شود.

 

 به گزارش پارس ناز ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت های نمایشی همراه با اتفاقات جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می کند.فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به پرسش خبرنگاران که به‌دلیل تشابه جنس صدایتان با جنس صدای فریدون فروغی آیا علاقه‌ای به هنر ایشان دارید، گفت:

 

سبک هنری ایشان مورد علاقهٔ من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم.به‌گفتهٔ فرزاد فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، تلاشش بر این بود که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرداو با ترانه سرایانی چون روزبه بمانی ، پویان بوترابی و زهرا عاملی همکاری کرده است.

 

فرزاد فرزین بعد از اجرای تور کنسرت‌های خود در تهران به مدت 3 ماه برای استراحت به آمریکا سفر کرده است. او روز گذشته با انتشار تصویری از خود در استودیو فیلمسازی و پارک موضوعی “یونیورسال استودیوز هالیوود” در لس آنجلس، نوشت:“تنهایی دو نفره با تو بهترین جای سفره. می‌دونم بهمون خوش می‌گذره…!”

فرزاد فرزین را در هالیوود ببینید +عکس