پارس ناز پورتال

فروش کاخ آنجلینا جولی و برد پیت در فرانسه

مجموعه : اخبار سینما
فروش کاخ آنجلینا جولی و برد پیت در فرانسه

فروش کاخ آنجلینا جولی و برد پیت در فرانسه 

کاخی که فرانسه که متعلق به آنجلینا جولی و برد پیت بود اکنون در معرض فروش گذاشته شده است تا اموال این زوج به طور مساوی بین آن ها تقسیم گردد. آنجلینا جولی و برد پیت دو ستاره سینما که به تازگی از یکدیگر طلاق گرفته اند گفته اند که کاخ شان در فرانسه را برای فروش گذاشتند.

 

به نقل از روزنامه کویتی الوطن، آنجلینا جولی و برد پیت توافق کردند کاخ شان در فرانسه یعنی ” Chateau Miraval ” را به فروش گذاشتند.این خبر را سایت اینترنتی UsWeekly منتشر کرده است.

فروش کاخ آنجلینا جولی و برد پیت در فرانسه

جولی و پیت به تازگی برای طلاق توافق کرده بودند. براساس قانون، این دو باید همه اموال و دارایی شان را نصف کنند.این سایت اضافه کرد: این دو این کاخ را در سال 2012 به قیمت 60 میلیون دلار خریدای کرده بودند. آنها این کاخ را از سال 2008 اجاره کره بودند و در سال 2012 آن را خریده بودند.

 

به گزارش پارس ناز این کاخ شامل یک باغ، چند مزرعه زیتون، یک دریاچه و کارگاه تهیه مشروبات الکلی است. مشروبات الکلی این کارگاه با نام “jolie – pitt” عرضه می شدند اما از این پس این برند حذف خواهد شد.درخواست طلاق پس از آن ارائه شد که میان برد پیت و پسرشان یعنی مادوکس در هواپیمای اختصاصی درگیری روی داده بود.

 

جولی گفته بود که برد پیت قادر به تسلط به اعصاب خود نیست. او به هنگام عصبانیت، در سیطره بر اعصاب خود مشکل دارد و از مشکلاتی در زمینه زیاده روی در مشروبات الکلی رنج می برد.جولی درخواست کرده بود سرپرستی همه فرزندانشان به او واگذار شود.

 

عصرایران