پارس ناز پورتال

فستیوال های لوکس در دوبی را ببینید

فستیوال های لوکس در دوبی را ببینید

فستیوال های لوکس در دوبی را ببینید 

دوبی همیشه در خرج کردن و خودنمایی کردن در دنیا مشهور بوده است و اکنون می خواهد تا با برگزاری فستیوال ها خود را به دنیا نشان دهد. ماه ژانویه که می شود همه چیز رنگ و بوی دیگری در دبی می گیرد.
با ملایم شدن گرمای هوا گردشگران مختلفی از سراسر جهان راهی این شهر بزرگ و توریستی می شوند.

 

بنابراین سیاست های گردشگری شهر دوبی به سمت برگزاری رویدادهایی می رود که تعطیلات خوبی را برای گردشگران سراسر جهان رقم بزند.به گزارش پارس ناز حراجی های بزرگ، جشن های مناسبتی و حتی تعطیلات مذهبی که معمولا تاریخ شان هر ساله کمی تغییر می کند، هر کدام برای خودشان مراسمی دارند که ذکر تعدادی از آن ها در این مطلب، خالی از لطف نیست.

فستیوال های لوکس در دوبی را ببینیدتقویم وقایع و فستیوال های دبی

 

فستیوال خرید دبی ، اواخر ژانویه تا اواخر فوریه ، در این فستیوال یک ماهه متوجه می شوید چرا این شهر به قطب خرید خاورمیانه معروف است. در این دوره زمانی، فروشگاه های مختلف در سراسر شهر تخفیف های ویژه ای به مشتریان می دهند و تفریحات خیابانی مانند آتش بازی نیز جزء لاینفک این دوران است.

 

مسابقه ی گلف، ماه فوریه، Desert Classic ، کلوپ گلف امارات فوریه هر سال این تورنمنت معتبر را به مسدت ۶ روز برگزار می کند.جام جهانی، ماه مارچ، ورزشگاه World Series ، این ورزشگاه مسابقات اسب دوانی مهمی را در دبی برگزار می کند. در این مسابقات، شرکت کنندگانی از سراسر دنیا با هم رقابت می نمایند و هر یک سعی را در کسب مقام اول و تصاحب جایزه ی ۶ میلیون دلاری آن دارند.

 

نمایش عروس –ماه آوریل، در ماه آوریل نمایش های عروسی عجیب و همچنین وقایع مختلف دیگری در سراسر شهر برگزار می شود. اما محل اصلی این جشن، مرکز نمایشگاه های بین المللی (International Exposition) می باشد.

 

اجلاس تجاری عربی، اوایل ماه می، این اجلاس تجاری که جایگاه مهمی در وضعیت تجارت خاورمیانه دارند هر ساله در ماه می برگزار شده و حدود ۱۰۰ ملیت مختلف در آن شرکت دارند.سورپرایز تابستان، ماه جون، این فستیوال که از محبوب ترین فستیوال های دبی محسوب می شود به مدت ۱۰ هفته طول می کشد

 

و کنسرت های فضای باز، نمایش های مختلف و تخفیفات فوق العاده در مراکز خرید سطح شهر از جمله اتفاقاتی است که در این سروپرایز روی می دهد.نمایشگاه منسوجات بین المللی خاورمیانه، ماه سپتامبر، در این همایش گستره ای از نمایشگاه های مربوط به پارچه که در مرکز نمایشگاه های بین المللی به برگزار می شو، ارائه می گردد.

 

بازی راگبی، ماه نوامبر ، فصل راگبی که فرا می رسد، دبی میزبان مسابقات آن می شود. این رویداد حدود ۳ روز طول می کشد و یک سری تفریحات حاشیه ای نیز در کنار آن برگزار می شود.روز ملی استقلال دبی، دوم دسامبر، دبی در این روز رسیدن به استقلال خود و رهایی از سلطه ی بریتانیا را گرامی می دارد. همچنین در سایر مراکز فرهنگی شهر وقایع و جشن های وطنی و میهنی برگزار می شوند.
فستیوال های لوکس در دوبی را ببینید