پارس ناز پورتال

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

مجموعه : اخبار سینما
در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید 

برای فصل زمستان برای شما پیشنهاد بازی های سرگرم کننده و فیلم های جذاب داریم که متناسب با فصل هستند. اگر در قسمت‌های شمالی کشور مستقر هستید، به احتمال زیاد دور و برتان را برف گرفته است. در همین تهران خودمان، به بیرون که نگاه می‌کنیم،

 

از شدت برف ترس وجودمان را فرا می‌گیرد. اگر نمی‌خواهید مثل ما، سه ساعت در ترافیک بمانید، پیشنهاد می‌کنیم تمام کارهای امروز خود را کنسل کنید.امروز بهتر است منزل بنشینید و خودتان را با چیزهای دیگری سرگرم کنید. با توجه به اینکه دست و بال‌مان بسته است،

 

پیشنهادهای‌مان را به فیلم و بازی محدود می‌کنیم. با این حال، فیلم‌ها و بازی‌های درست و درمان و برفی زیادی برای‌تان دست و پا کرده‌ایم.
در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدبیرون پنجره‌تان برف می‌آید و تجربه‌ی این فیلم‌ها و بازی‌ها در این حال، بسیار لذت‌بخش‌تر می‌شود. بیشتر قصه نمی‌گوییم و به سراغ فیلم‌ها و بازی‌ها می‌رویم.

 

‌‌‌‌‌‌‌۵ فیلم برفی:

‌‌‌‌‌Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

در اینکه قسمت پنجم مجموعه‌ی بزرگ جنگ ستارگان، بهترین قسمت آن است، هیچ شکی نداریم. «امپراطوری ضربه می‌زند» پر از اتفاقات بزرگ و عجیب و صد البته پر از برف است. از همان ابتدای فیلم تا مدت زیادی، «هان سولو» و «لوک اسکای‌واکر» را درمانده در برف می‌بینیم.

 

 به گزارش پارس ناز لوک اسکا‌ی‌واکر در قسمت پنجم جنگ ستارگان زیر نظر «یودا» تعلیم می‌بیند و جدای می‌شود، و از وضعیت عجیب خانوادگی‌اش هم مطلع می‌شود. اتفاقات داستانی، صحنه‌های اکشن پر زد و خورد و دیالوگ‌های بیادماندنی، قسمت پنجم جنگ ستارگان را به بهترین فیلم این مجموعه تبدیل کرده‌اند. حتما در این روز برفی، Empire Strikes Back ببینید.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدFargo

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

با دیدن فارگو، در حالت معمول‌اش سردتان می‌شود، چه برسد به اینکه در چنین روزی، بخواهید این فیلم جنایی را ببینید. دوست دارید واقعا حس و حال شخصیت‌های فیلم را درک کنید؟ پنجره را هم باز کنید و در حین یخ کردن، قضایای فارگو را دنبال کنید.

 

فیلم فارگو یکی از بهترین ساخته‌های برادران کوئن است. فارگو نامزد دریافت ۷ جایزه‌ی اسکار شده و از بین آن‌ها، برادران کوئن اسکار بهترین فیلم‌نامه را دریافت کرده‌اند. اگر دیدن برف در شهرهای بزرگ به جای اینکه خوشحال‌تان کند، به دلیل مشکلاتی که با خودش همراه می‌آورد، بیشتر روی اعصاب‌تان می‌رود، بنشینید و فارگو ببینید.
در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدMarch of the Penguins

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

برای اینکه کمی احوال‌تان سر جای‌اش بیاید و فکرتان از اینکه به خاطر یک برف، کلی از کارهای امروز خود به عقب افتاده‌اید، خارج شود، پیشنهاد می‌کنیم «رژه‌ی پنگوئن‌ها» (March of the Penguins) را ببینید. این مستند فرانسوی، زیبایی یک دنیای برف زده را جلوی چشم‌تان می‌گذارد؛

 

طوری که متوجه می‌شوید برف به خودی خود، چیز بدی هم نیست. در مستند رژه‌ی پنگوئن‌ها، قصه‌ی این نژاد برفی را از ابتدا تا انتهای‌اش به زیباترین حالت ممکن می‌بینید. مستند رژه‌ی پنگوئن‌ها یکی از بهترین فیلم‌ها برای یک روز برفی است.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدFrozen

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

ما را لوس و بی‌نمک خطاب کنید، اما انتظار نداشته باشید تا در یک روز برفی، از شما نخواهیم تا «فروزن» (Frozen) نبینید. دنیای برفی این انیمیشن دیزنی، آن‌قدر زیبا است که دل‌تان نمی‌آید فیلم را به پایان برسانید. مثل دیگر انیمیشن‌های دیزنی، با یک قصه‌ی افسانه‌ای بسیار خوب طرف هستیم؛ قصه‌ای که بسیار سرراست و قشنگ است و به دل همه می‌نشیند.

 

شخصیت‌های فروزن یکی بیش از دیگری دوست‌داشتنی هستند و بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که از نظر کیفیت، دیزنی یکی از بهترین انیمیشن‌های سه‌بعدی ممکن را ساخته است. فیلم فروزن را دقیقا با یک هدف ساخته‌اند: اینکه در روزی برفی بنشینید و آن را تماشا کنید.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید‌‌‌Revenant

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

لئوناردو دی‌کاپریو برای اینکه بالاخره اسکاری که حق‌اش بود را بگیرد، خودش را تکه و پاره کرد، همه جور بلایی سر خودش آورد و حتی با یک خرس دست و پنجه نرم کرد. جدیدترین فیلم «آلخاندرو اینیاریتو» به خوبی ساخته‌های قبلی او نیست، اما تا دل‌تان بخواهد صحنه‌ی برفی دارد و به همین دلیل، ارزش‌اش را دارد که در یک روز برفی، پای آن بنشینید و فیلم را نگاه کنید.

 

صحنه‌های فیلم «بازگشته» (Revenant) آن‌قدر خوب هستند که لحظه به لحظه‌ی فیلم، فیلم‌بردار آن را تحسین می‌کنید. فیلم بازگشته را بخاطر موسیقی «ریویچی ساکوموتو» هم ببینید که در یک روز برفی و بدون آفتاب، به راحتی شما را تا سر حد خودکشی هم پیش می‌برد.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

‌‌‌۵ بازی برفی:

‌‌‌‌‌‌Uncharted 2: Among Thieves

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

امروز صبح اگر نگاهی به مردم در خیابان می‌انداختید، دقیقا با صحنه‌ای مشابه افتتاحیه‌ی آنچارتد ۲ مواجه می‌شدید؛ مردم خزان خزان خودشان را به سمت مقصدشان می‌کشاندند، درست مثل نیتن دریک در برف و بوران ابتدای آنچارتد ۲٫ گشت و گذار در برف، فقط هم به ابتدای آنچارتد ۲ محدود نمی‌شود

 

و بازی فصلی دارد که در آن، میان یخ‌ها و برف‌ها باید راه‌تان را پیدا کنید. آنچارتد ۲ بازی‌ای است که اگر پای آن بنشینید، می‌توانید همین امروز تمام‌اش کنید. همدردی با نیتن دریکی که حسابی سردش شده است، خوراک روزی برفی مثل امروز است. احتمالا آنچارتد ۲ را بارها تمام کرده‌اید، اما امکان ندارد از بازی سیر شده باشید، باز هم امروز بنشینید و این بازی را تمام کنید.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدFahrenheit

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

«فارنهایت» بازی یک روز سرد است. دمای هوا و وضعیت آن، درست مثل شدت باران در «باران شدید» (Heavy Rain) از عناصر اصلی فارنهایت است. کاراکتر اصلی فارنهایت تمام مدت سردش است، درست مثل وضعیت امروز بسیاری از ما در خانه‌های‌مان. با اینکه «دیوید کیج» هنر کارگردانی‌اش را در باران شدید

 

و «فراتر» (Beyond) به اوج رسانده، اما اگر فارنهایت بازی نکرده‌اید، بد نیست نگاهی هم به اولین بازی ماجرایی او بیاندازید. فقط پیشنهاد می‌کنیم که بازی را تمام نکنید؛ چون انتهای بازی، قصه آن قدر بی‌مزه می‌شود که ابتدای خوب‌اش را هم زیر سوال می‌برد.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدRise of the Tomb Raider

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

با اینکه «خیزش توم ریدر» را در لیست بازی‌های برفی سال گذشته‌مان هم آورده بودیم، اما این بار می‌خواهیم این بازی را به کسانی که پلی‌استیشن۴ دارند پیشنهاد کنیم. تا همین یکی دو ماه پیش، فقط کسانی که ایکس‌باکس وان و کامپیوتر داشتند می‌توانستند این بازی شگفت‌انگیز را تجربه کنند،

 

اما عرضه‌ی Rise of the Tomb Raider: 20th Year Celebration امکان بازی کردن آن را برای کسانی که پلی‌استیشن دارند هم ممکن کرده است. بازی یک فصل برفی بسیار خوب دارد که «لارا کرافت» در آن بهتر از «سیلور استالونه»، صخره نوردی می‌کند. طوفان برف و بهمن زیبای این بخش را هم فراموش نکنیم که دقیقا به درد روزی مثل امروز می‌خورد.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدSki Safar: Adventure Time

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

اگر فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام خود را امروز باز کرده باشید، بدون شک با پست‌های متعددی که از برف امروز می‌گفتند، مواجه شده‌اید. اینکه بخواهید در یک روز برفی، گوشی‌تان را به دست بگیرید و شبکه‌های اجتماعی را بالا و پایین کنید، مطمئنا پس از مدتی خسته‌کننده می‌شود،

 

به همین دلیل هم یک بازی موبایلی برفی برای‌تان در نظر گرفته‌ایم. بازی Ski Safari از نظر ساختار، شبیه به Alto’s Adventure است، اما به این دلیل که شخصیت‌های مجموعه‌ی Adventure Time بخشی از آن هستند، این بازی حسابی با نمک شده است. در Ski Safari باید روی تپه‌ای بزرگ،

 

اسکی کنید و امتیاز بگیرید. این بازی موبایلی با مکانیک‌های خوب و ظاهر زیبای‌اش، می‌تواند به درد زمان‌هایی بخورد که منتظر لایک خوردن عکس‌تان در اینستاگرام نشسته‌اید.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنیدSSX

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

ورزش‌های برفی،‌ چندان به این موضوع که وسط شهر برف آمده ربطی ندارند. کسی که بخواهید اسنوبرد سوار شود، حتی وسط تابستان هم کوهستانی پر از برف را می‌شناسد. هلیکوپتر شخصی و یک ست گران‌قیمت اسنوبرد به کنار، کسانی مثل ما حتی آن چیزی که لازم است تا از بالای یک کوهستان به پایین بپرند را هم ندارند.

 

بازی SSX لذتی دارد که اگر پای آن بنشینید، تا هر مسابقه را سه ستاره نکنید، بازی را زمین نمی‌گذارید. اگر ایکس‌باکس و حساب کاربری گلد ایکس‌باکس لایو دارید، احتمالا یک ماه پیش که بازی مجانی شده بود، آن را دریافت کرده‌اید. اگر هم حساب EA Access داشته باشید، باز هم بازی برای‌تان مجانی است. در هر صورت، لذت بازی کردن SSX را در امروز از دست ندهید.

در فصل سرما فیلم ببینید و بازی کنید

 

سایت دی جی کالا مگ