پارس ناز پورتال

فعال شدن جنجالی تماس صوتی تلگرام در ایران

فعال شدن جنجالی تماس صوتی تلگرام در ایران

فعال شدن غوغایی تماس صوتی تلگرام در ایران 

تماس صوتی تلگرام در ایران فعال شد اما سریعا توسط اپراتورهای تلفن همراه فیلتر شد تا صدای پاول دوروف درآید که تقصیر تلگرام نیست و مقصر اپراتورهای ایرانی میباشند. از الان کاربران ایرانی نیز میتوانند از این  قابلیت اخیر تلگرام بهره گیری کنند. برای اطلاع از تمامی امکانات تماس صوتی تلگرام، از لینک قرار داده شده در انتهای همین مقاله بهره گیری کنید.

 

در آن مقاله، تشریح کاملی از جزییات این قابلیت، نحوه کار آن و تفاوتش با دیگر پیام‌رسان‌ها قرار داده‌ایم.همانگونه که میدانید اپلیکیشن‌هاي پیام‌رسان زیادی در فروشگاه‌هاي عرضه برنامه‌هاي اندروید و آی او اس وجود دارند، اما کاربران ایرانی با هشیاری تلگرام را گزینه کرده‌اند، چرا که در مقایسه با دیگر برنامه‌هاي نمونه، قابلیت‌هاي مرتبط با متن و پیام‌رسانی زیادی دارد.

 

از آنجایی که تا امروز خبری از قابلیت تماس صوتی تلگرام نبود، کاربران ناچار بودند با وجود همۀ چیز تمام بودن این پیام‌رسان، برای دسترسی به یک ابزار به منظور برقراری تماس صوتی در بستر اینترنت به وسیله گوشی، یک پیام‌رسان دیگر همچون واتس اپ را نیز نصب کنند.نکته دیدنی مربوط به نحوه فعال‌سازی تماس صوتی تلگرام هست. کاربران بعد از دریافت جدید ترین آپدیت برنامه،

 

تا زمانی که یک کاربر از خارج از کشور با آن‌ها ارتباط برقرار نکند، قادر به بهره گیری از تماس صوتی تلگرام نیستند. گرچه، اگر این قابلیت برای دوستان و نزدیکان شما در ایران نیز فعال شده باشد، می توانید از آن‌ها درخواست یک تماس کنید، چرا که تنها راه فعال‌سازی تماس صوتی تلگرام همین کار هست.

فعال شدن جنجالی تماس صوتی تلگرام در ایران

کیفیت باورنکردنی تماس صوتی تلگرام

اگرچه در پست قبلی لینک پایین از زبان خود شرکت تلگرام تماس صوتی آن را بی‌نظیر و بهتر از تمامی پیام‌رسان‌هاي دیگر خطاب کرده بودیم، اما تا زمان آزمایش توسط خود، به آن ایمان نداشتیم. کیفیت تماس صوتی تلگرام در صورت دسترسی طرفین تماس به اتصال اینترنت پایدار، فوق‌العاده هست و کیفیت بسیار قابل قبولی دارد. گفتنی هست این اسکرین شات‌ها، توسط تیم گجت نیوز گرفته شده‌اند.

فعال شدن جنجالی تماس صوتی تلگرام در ایران

باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که به منظور بهره گیری از این قابلیت، باید اپلیکیشن تلگرام شما به روز باشد. برای دانلود جدید ترین نسخه‌هاي تلگرام برای تمامی پلتفرم‌ها از مقاله زیر بهره گیری کنید.در رابط کاربری اپلیکیشن یک بخش برای تاریخ کوتاه تماس‌هاي برقرار شده در نظر گرفته شده هست. همانگونه که در اسکرین شات زیر تماشا می کنید، در منوی کشویی برنامه، بخش جدیدی با عنوان Calls وجود دارد.

فعال شدن جنجالی تماس صوتی تلگرام در ایران

با ورود به این قسمت، تاریخ کوتاه تماس‌هاي برقرار شده قابل دیدن هست.

فعال شدن جنجالی تماس صوتی تلگرام در ایران

برای اطلاع از تمامی جزییات و امکانات به‌روزرسانی اخیر تلگرام حتما به مقاله زیر سر بزنید. با مطالعه این مقاله در جریان جزییات قابلیت تماس صوتی تلگرام قرار خواهید گرفت. آیا تماس صوتی تلگرام برای شما فعال شده هست؟ چه امتیازی به کیفیت تماس‌هاي برقرار شده در این برنامه می دهید؟