پارس ناز پورتال

فواید داشتن رابطه جنسی لذت بخش برای زنان

مجموعه : حذف شده است
فواید داشتن رابطه جنسی لذت بخش برای زنان

فواید داشتن رابطه جنسی لذت بخش برای زنان 

اگر زنان یک رابطه جنسی سالم همراه با لذت فراوان را تجربه کنند از نظر سلامت جسمی و روانی نیز در جایگاه خوبی قرار می گیرند. حتما کسانی که رابطه جنسی سالم داشته اند، پس از آن تغییرات ایجاد شده در بدن خود را چه از لحاظ جنسی و چه از لحاظ احساسی و حتی زیبایی مشاهده کرده اند. داشتن رابطه جنسی حداقل یک بار در هفته تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی و زیبایی خانم ها خواهد گذاشت.

 

در ادامه چند مورد از فواید داشتن رابطه جنسی سالم را بیان می کنیم.

 

۱-هنگام برقرای رابطه جنسی، میزان استروژن (هورمن زنانگی) در خانم ها دو برابر می شود این افزایش باعث می شود آنها موهایی براق تر و پوست نرم تری داشته باشند. به گفته پاتی بریتون متخصص امور جنسی: استروژن سرچشمهِ جوانی در خانم هاست.

 

۲ –رابطه جنسی باعث ترشح هورمون سراتونین و dhea می شود که دوای افسردگی است. این هورمون ها تنظیم کننده حس روحی و روانی هستند. شادابی بعد از آمیزش، تاثیر مستقیمی در پوست صورت زنان خواهد داشت.

 

۳ – به گزارش پارس ناز  برانگیخته شدن حس رابطه جنسی با افزایش ۲۵ درصدی سایز پستان خانم ها در ارتباط است.

 

۴ – رابطه داشتن یک یا دو بار در هفته باعث افزایش نوعی پادتن دفاعی در خون می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. در نتیجه احتمال اینکه شما سرما بخورید کم می شود. علاوه براین فشار خون را پایین می آورد و باعث می شود از فشار روحی کمتری برخوردار باشید.

 

۵ – میزان اسپرم خروجی از بدن آقایان به طور متوسط پانزده کالری انرژی دارد و پروتئین آن به اندازه پروتئین سفیده ی تخم مرغ است. اسپرم حاوی ویتامین C، کلسیوم، منیزیم، پتاسیم، ویتامین B12 ، و زینک (روی) می باشد. اسپرم مردان در روابط زناشویی مبتنی بر اعتماد و تعهد و بدون استفاده از وسایل جلوگیری می تواند ماده مفیدی برای پوست باشد.