پارس ناز پورتال

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان 

اینک به شما ستاره هاي سرشناس فوتبال را به همراه خودروهای لوکسشان معرفی می‌کنیم تا بدانیم پول دستمزدشان را صرف خرید چه خودرویی می‌کنند. در این نوشتار به ستارگان فوتبال لیست یورو 2016 و خودروهای شیک شان می پردازیم. شاید برای خیلی از علاقه مندان به فوتبال و دنیای ماشین دیدنی باشد که بدانند کهکشانی هاي یورو چه خودرویی سوار می‌ شوند؟

 

1- آنتوان گریزمان

مازراتی گرن توریسمو

آنتوان گریزمان متولد 21 مارس 1991 برای باشگاه آتلیتکو مادرید و تیم ملی فرانسه در پست فوروارد بازی می‌ کند. وی در مسابقات رسمی 52 گل را به ثمر رساند. در سال 2014 او با امضای قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به آتلتیکومادرید پیوست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

گریزمان بیش از 90 گل لالیگایی در دوران حرفه بازیگری اش دارد. به علاوه وی برترین بازیکن مسابقات قهرمانی یوفا یورو 2016 شد. گریزمان مثل هر فرد دیگری عاشق خودروهای پرسرعت هست. به همین منظور وی خودروی مازراتی گرن توریسمو به ارزش تقریبی 152 هزار و 600 دلار سوار می شود.

 

این خودروی دو در با چهار صندلی ساخت شرکت ایتالیایی مازراتی هست که پلاتفرم آن را مازراتی کواترپورت و بخش هایي از فراری 599 جی تی بی و اسکاگلیتی سهیم هست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

این اتومبیل در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2007 رونمایی شد. مدل استاندارد آن از پیشرانه هشت سیلندر با ظرفیت 4.2 لیتر بهره می برد که 399 اسب بخار نیرو ساخت میکند. مازراتی مجهز به گیربکس شش سرعته خودکار زداف هست.

 

2- توماس مولر

آاودی کیو 5

توماس مولر، متولد 13 سپتامبر 1989 در پست هافبک یا فوروارد برای تیم بایرن مونیخ و تیم ملی کشور آلمان بازی می‌کند. او در انواع گوناگونی از نقش هاي حمله به کار گرفته شده هست مثل هافبک حمله مهاجم دوم، فوروارد وسط یا بال چپ و راست. او به علت موقعیت یابی سرعت کارگروهی استقامت گل سازی و گل زنی مورد تحسین قرار گرفته هست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

تومال مولر با پنج گل زده در دره دوم گل زنان برتر جام جهانی 2014 ایتساد و به همراه 9 فوتبالیست دیگر جایزه توپ طلایی را دریافت کرد. او همین طور در لیگ قهرمانان اروپا سال 2013 حضور داشت و همراه بایرن قهرمان شد. مولر خودروی کیو 5 که از سری خودروهای کراس لوور لوکس جمع و جور هست، سوار می شود.

 

نسل دوم کیو 5 در نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2016 رونمایی شد. این ماشین ازپیشرانه شش سیلندر به ظرفیت سه لیتر بهره می برد و 272 اسب بخار نیرو ساخت می‌کند. مصرف سوخت این اتومبیل در هر 100 کیلومتر، 8.5 لیتر هست و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن در مدت زمان 5.9 ثانیه صورت می گیرد.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

امکانات و آپشن هاي آاودی کیو5 شامل موارد زیر هست: سیستم ضدقفل ترمز، شش کیسه هوا، توزیع نیروی ترمز الکترونیکی، حسگر پارکینگ، درهای برقی آیینه، نظارت پایداری دینامیکی، نظارت فشار بادتایر، صفحه نمایش، کروز بازرسی سوییچ بر روی فرمان، جعبه ابزار، نظارت کشش، قفل مرکزی، صندلی چرم، بازرسی پایداری دینامیکی، بلوتوث، صندلی هاي گرم/ سرد، چراغ جلو زنون و تنظیم شیب فرمان.

 

3- کوین دو بروینه

مرسدس جی 63

کوین دوبروینه، متولد 28 ژوئن 1991 در پست هافبک تهاجمی برای باشگاه منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک بازی میکند. با دقت به تکنیک، دامنه وسیع پاس دادن و مهارت هاي شوت کردن، یکی از پیشرفته ترین بازی سازها و برترین هافبک هاي اروپاست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

او یکی از اعضای یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 و جام یوفا 2016 بود. استعداد و خلاقیت کوین دوبروینه هافبک بلژیکی مورد دقت همگان هست. هنگامی که 24 ساله بود، نخستین قراردادش را با منچسترسیتی در سال 2015 امضا کرد که نیمی از پولش را یعنی 150 هزار پوند برای سفارشی کردن خودرواش مرسدس جی 63 پرداخت کرد.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

کوین خودروی مرسدس بنز لوکس بیابانی کلاس جی سوار می شود و یکی از تولیداتی هست که تاریخ کوتاه طولانی مدت 35 ساله دارد. این اتومبیل از گیربکس اتوماتیک بهینه شده، سیستم فرمان پذیری دینامیک، کاهش لرزش و سر و صدا بهره می برد. این اتومبیل به چرخ هاي تیتانیوم خاکستری کم رنگ با پایانه بسیار براق و ترمزهایی با عملکرد بالا در قسمت جلو و عقب،

 

سیستم هاي نظارت خودکار، چراغ هاي زنون و تعداد زیادی از موارد دیگر مجهز هست. این اتومبیل در ژوئن سال 2012 در کشور آلمان و در سال 2015 در کشور آمریکا به فروش رفت.

 

4- جیمی واردی
بنتلی کانتیننتال

جیمی ریچارد واردی، متولد 11 ژانویه 1987 برای لیگ برتر لستر و تیم ملی انگلیس در پست مهاجم بازی میکند. این بازیکن انگلیسی در می 2012 با امضای قراردادی به ارزش یک میلیون پوند به تیم لستر پیوست و به این تیم کمک کرد تا برنده مسابقات قهرمانی سال 2014 شود. وی در 11 مسابقه لیگ برتر امتیاز آورد و با شکستن رکورد رادون نیستلروی توانست رای برای کسب جایزه بازیکن لیگ برتر و انجمن فوتبال نویسان سال را به دست بیاورد.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

واردی خودروی بنتلی کانتیننتال سوار می شود که از سال 2003 ساخت می شود. بنتلی نخستین خودرویی هست که تحتمدیریت فولکس واگن اي جی بعد از کسب شرکت در 1998 به مردم عرضه شد. به علاوه، نخستین شرکتی هست که تکنیکهای ساخت «ساخت انبوه» را به کار برد. این اتومبیل در نمایشگاه خودروی ژنور رونمایی شد

 

که از پیشرانه 12 سیلندر دوقلوی توربوشارژر با ظرفیت شش لیتر بهره می برد که 552 هست بخار نیرو ساخت می‌ کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر این اتومبیل در مدت زمان 4.8 ثانیه صورت می گیرد. بیش ترین سرعت این ماشین 318 کیلومتر در ساعت هست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

5- روبرت لواندوفسکی

فراری اف 12 برلینتا

روبرت لواندوفسکی، متولد 21 آگوست 1988 در پست مهاجم برای باشگاه آلمانی بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان بعنوان کاپیتان تیم بازی میکند. او در مسابقات قهرمانی یورو 2012 و یورو 2016 بعنوان کایپتان تیم نقش داشته هست.لواندوفسکی با 42 گلی که به ثرم رسانده، در بین گل زنان رتبه سوم را به خود اختصاص داده هست.

 

یکی از کارهای حیرت انگیزی که او انجام داده، این بود که در تیم بایرن مونیخ توانسته در مدت زمان 9 دقیقه پنج گل به ثمر برساند.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

لواندوفسکی خودروی فراری اف 12 برلینتا که یک خودروی دیفرانسیل عقب هست، سوار می شود که در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2012 رونمایی شد. این ماشین از پیشرانه 12 سیلندر با ظرفیت 6.3 لیتر با تنفس طبیعی بهره می برد که توانست جایزه بین المللی پیشرانه سال 2013 را به علت برترین عملکرد و برترین موتور بالای چهار لیتر کسب کند. مجله Top Gear، خودروی برلینتا اف 12 را خودروی بی نظیر سال 2012 نامیده هست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

6- سرجیو راموس

آاودی آر اس 5

سرجیو راموس گارسیا، متولد 30 مارس 1986 برای تیم رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا درپست دفاع بازی می‌کند. او کاپیتانی هر دو تیم را برعهده دارد و 12 افتخار برای رئال مادرید کسب کرده و یکی از اعضای تیم قهرمانی جام جهانی 2010 بود. به علاوه، وی نقش کلیدی در دو جام قبلی اروپا نیز داشته هست. وی 100 بار کاپیتانی تیم را عهده دار بوده هست. او عاشق پرورش اسب و گاوبازی هست.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

ماشین هاي فوتبالیست هاي سرشناس دنیا،ماشین ستاره هاي فوتبال

 

 به گزارش پارس ناز سرجیو راموس با خودروی آاودی آراس 5 رانندگی می‌ کند که پنج سال پیش از شرکت آاودی دریافت کرد. خودروی آاودی آراس5 از پیشرانه هشت سیلندر به ظرفیت 4.2 لیتر بهره می برد که 450 اسب بخار نیرو ساخت می‌کند. این اتومبیل دارای جعبه دنده دو کلاچه هفت سرعته هست که در دو مدل کوپه و کروکی عرضه می شود.

فوتبالیست های مشهور و خودروهای لوکسشان

ماشین هاي لوکس فوتبالیست ها،خودروهای لوکس فوتبالیست ها،