پارس ناز پورتال

فولکس واگن و ماموت در ایران خودرو تولید می کنند

فولکس واگن و ماموت در ایران خودرو تولید می کنند

فولکس واگن و ماموت در ایران خودرو تولید می کنند

 شرکت آلمانی مشهور فولکس واگن تصمیم دارد تا در ایران خودرو تولید کند و این کار با همکاری گروه صنعتی ماموت که بیشتر در زمینه ساخت کانتینر فعالیت دارد انجام خواهد شد. شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن (Volkswagen) به ایران می‌آید. اخیرا این شرکت مطرح، قراردادی را با گروه صنعتی ماموت امضا کرده و قرار است

 

به زودی محصولات خود را در ایران به تولید برساند. فعالیت فولکس واگن در ایران با احداث کارخانه‌ای در جاده‌ی کردان به صورت رسمی اجرایی خواهد شد.با عقد قرارداد همکاری میان فولکس واگن و گروه صنعتی ماموت، به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی فرانسوی پژو، یک رقیب قدرتمند را در برابر خود می‌بیند. از چند ماه پیش،

 

زمزمه‌ی حضور شرکت فولکس واگن در ایران به گوش می‌رسید و اکنون این خودروساز بزرگ تصمیم گرفته تا با گروه صنعتی ماموت، حضور در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خودروی خاورمیانه را تجربه کند.

فولکس واگن و ماموت در ایران خودرو تولید می کنند

قرار است در سال آینده، کارخانه‌ای در جاده کردان احداث شود و به این ترتیب همکاری گروه صنعتی ماموت و شرکت خودروسازی فولکس واگن وارد فاز اجرایی خواهد شد. گفتنی‌ست که ماموت هم یکی از شرکت‌های قدیمی و با سابقه‌ی بخش خصوصی ایران به شمار می‌رود.

 

احساس خطر پژو با حضور فولکس واگن در ایران

بنابراین با حضور فولکس واگن در ایران ، این غول آلمانی صنعت خودرو می‌تواند سهم بازار پژو در کشورمان را به خطر بیندازد؛ چرا که طبق نظرسنجی‌ها، ایرانی‌ها خودروهای آلمانی را به محصولات فرانسوی ترجیح می‌دهند و به این ترتیب با آغاز فعالیت رسمی فولکس واگن در ایران باید منتظر واکنش شیرهای فرانسوی باشیم.

فولکس واگن و ماموت در ایران خودرو تولید می کنند

 به گزارش پارس ناز شرکت خودروسازی پژو سال‌هاست که در بازار ایران بدون رقیب بوده و حالا هم بعد از 4 سال جدایی به بهانه‌ی تحریم‌های بین‌المللی، دوباره به ایران بازگشته است. مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که تا سال 2022، تیراژ محصولات جدید خود در ایران را به 200 هزار دستگاه خواهند رساند. رقمی که شاید با حضور رقبای جدید، کمی دچار تغییر و تحول شود.

 

کارشناسان صنعت خودرو نیز معتقدند خودروهای آلمانی به ویژه محصولات فولکس واگن در مقایسه با خودروهای پژو از کیفیت بالاتر و استهلاک کمتری برخوردارند و در صورتی که این محصولات با قیمت مناسبی وارد بازار شوند، می‌توانند بسیاری از مشتریان پژو را به سمت خود بکشانند.

فولکس واگن و ماموت در ایران خودرو تولید می کنند

طبق اخبار منتشر شده، شرکت فولکس واگن قصد دارد محصولاتی مانند تیگوان (Tiguan)، پولو (Polo)، بیتل (Beetle)، گلف (Golf) و پاسات (Passat) را با همکاری گروه صنعتی ماموت در ایران تولید و عرضه کند.