پارس ناز پورتال

فیلم برداری سریال طنز شهرک جیم ادامه دارد

مجموعه : اخبار سینما
فیلم برداری سریال طنز شهرک جیم ادامه دارد

فیلم برداری سریال طنز شهرک جیم ادامه دارد 

سریال طنز شهرک جیم توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است،گریم های متفاوت بازیگران در این فیلم خبر سریال پرطرفداری را می دهد. فرید شب خیز تهیه کننده سریال تلویزیونی “شهرک جیم” در گفت و گو با میزان گفت: طرح اولیه سریال “شهرک جیم” را علی شب خیز کارگردان و سید محمد جواد حسینی نویسنده سریال حدود یک سال و نیم قبل نوشتند.

 

وی ادامه داد: ما این طرح را به شبکه سه ارائه دادیم و پس از گذشت چند ماه و انجام بررسی های لازم ،‌ این طرح تصویب شد و به مرحله تولید رسید.تهیه کننده سریال “شهرک جیم” تصریح کرد: این اثر در 70 قسمت و به صورت 30 دقیقه ای تولید شده که هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما می رود و تکرار آن هم روز بعد ساعت 15:45 پخش می شود.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: با توجه به اینکه پخش سریال “شهرک جیم” با دو سریال طنز دیگر به صورت همزمان اتفاق می افتد باید به این موضوع اشاره کرد که هر کدام از این سریال ها سبک خاص خودشان را دارند البته زمان پخش هم مهم است.

فیلم برداری سریال طنز شهرک جیم ادامه دارد

شب خیز همچنین توضیح داد: تمامی موضوعات در رابطه با پخش یک سریال دست به دست هم می دهند تا یک اثر بازخوردهای مختلف داشته باشد اما بازخوردی که ما تا این لحظه داشته ایم،‌ خوب بوده به این معنا که بیننده ها “شهرک جیم” را دوست داشته اند.

 

وی یادآور شد: سبک سریال “شهرک جیم” با دیگر سریال هایی که در حال پخش هستند ،‌ تفاوت دارد و نکته مهم در روند پخش آثار طنز از تلویزیون این است که رسانه ملی به طنز احتیاج دارد.وی افزود: ممکن است در یک دوره زمانی پخش چند سریال طنز با همدیگر اتفاق بیفتد و در یک دوره دیگر هیچ سریال طنزی برای پخش وجود نداشته باشد اما به طور کلی وجود آثار طنز برای تلویزیون لازم است.

 

این تهیه کننده عرصه تلویزیون همچنین گفت: تصویربرداری سریال “شهرک جیم” تا آخر بهمن ماه ادامه دارد و احتمال دارد که هومن حاجی عبدالهی و همچنین حمید کاشانی به عنوان بازیگران میهمان در این مجموعه حاضر شوند.وی ادامه داد: همچنین فریبا امینیان نیز به این سریال اضافه می شود که نقش خواهر خشایار را بازی خواهد کرد.

 

شب خیز با اشاره به انتخاب سینا حجازی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی سریال “شهرک جیم” اظهار کرد: به هر حال عوامل سازنده یک اثر از موضوعات مختلفی برای دیده شدن هر چه بیشتر سریالشان استفاده می کنند و ما با توجه به ذهنیتی که از تیتراژ “شهرک جیم” داشتیم تصمیم گرفیتم سینا حجازی را به عنوان خواننده سریال انتخاب کنیم به علاوه اینکه خود من هم صدای او را بسیار دوست دارم.

 

وی تصریح کرد: ما حدود 10 تا 15 قسمت از سریال را برای سینا حجازی فرستادیم و پس از اینکه او سریال را تماشا کرد ،‌ درباره موسیقی اثر با یکدیگر صحبت کردیم و تیتراژ “شهرک جیم” از آن دسته تیتراژهای دقیقه 90 نبود که در لحظه آخر آماده شود.وی خاطرنشان کرد: از همه مردمی که سریال ما را تماشا می کنند، سپاسگزار هستیم . طرح هایی در دست داریم اما به دلیل اینکه تصویر برداری سریال “شهرک جیم” هنوز ادامه دارد ،‌ تمرکز خود را روی این اثر گذاشته ایم.

 

گفتنی است، در سریال “شهرک جیم” هنرمندانی از جمله بیژن بنفشه خواه،‌عباس جمشیدی،‌ روشنک اجمیان و سوسن پرور به ایفای نقش پرداخته اند.