پارس ناز پورتال

فیلم برداری سریال محبوب پایتخت 5 بزودی

مجموعه : اخبار سینما
فیلم برداری سریال محبوب پایتخت 5 بزودی

فیلم برداری سریال محبوب پایتخت 5 بزودی 

سریال پایتخت 5 به زودی مراحل فیلمبرداری را آغاز می کند،بازیگران اثبات این سریال به علاوه چند بازیگر اخیر این آلبوم را بازی میکنند. با دقت به این که پیش ساخت سریال “پایتخت 5” همچنان ادامه دارد، سریال “لبخند رخساره” گزینش منطقی‌تری برای شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان به نظر میرسد.
فیلم برداری سریال محبوب پایتخت 5 بزودی برخلاف شایعه‌هایي که به تازگی درمورد توقف پیش ساخت فصل پنجم سریال تلویزیونی “پایتخت” شنیده شد اما گروه ساخت همچنان در مرحله پیش ساخت این سریال به سر میبرند و ضبط این اثر به زودی آغاز می شود.براساس آن چه پیشتر اعلام شده بود ، قرار بود سریال “پایتخت5” روز بیست و پنجم فروردین ماه کلید بخورد اما این تاریخ سپری شد و این سریال جلوی دوربین قرار نگرفت.

 

سریال “پایتخت5” در شهرهای شهر تهران، شیرگاه در شمال ایران و قشم یا کیش در جنوب کشور تصویربرداری میشود.همین طور قرار هست گروه سازنده سریال “پایتخت”، 4 قسمت از این سریال پربیننده را در خارج از کشور و در قبرس و یونان ضبط کنند.

 

در فصل پنجم سریال “پایتخت” هنرمندان اثبات این آلبوم یعنی احمد مهران فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی و هومن حاجی عبدالهی به ایفای نقش می پردازند و بهرام افشاری نیز بعنوان بازیگر اخیر به این سریال اضافه می شود.
فیلم برداری سریال محبوب پایتخت 5 بزودی

 به گزارش پارس ناز بهرام افشاری در سریال “پایتخت5” نقش پسر بزرگ بهبود راکه مهران احمدی نقش وی را ایفا میکند، بر عهده دارد. سیروس مقدم کارگردان سریال “پایتخت” چندی پیش در مصاحبه با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: هر انچه که به محور خانواده بازمی‌گردد ،

 

خط زیاد سریال “پایتخت” هست و از این جهت میتوان گفت که ارزش‌ها در واقع همان ارزش‌هاي خانوادگی هست با این تفاوت که این مرتبه در یک موقعیت حساس‌تری قرار میگیرد.

فیلم برداری سریال محبوب پایتخت 5 بزودی

پیش‌تر از سریال “پایتخت5” بعنوان گزینش ماه رمضان شبکه یک سیما سخن گفته شده بود اما با دقت به این که این سریال هنوز تصویربرداری خود را آغاز نکرده، اکران سریال “لبخند رخساره” که مدت‌ها پیش به ضبط خود پایان داد، گزینش منطقی‌تری برای ماه رمضان شبکه یک به نظر می رسد.